nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn lief heeft nachtdienst, dus ik lig lekker
    Op de bank en kan kijken wat ik wil :D
    Ondertussen hier beetje bij lezen en dromen
    over baby's... Heerlijk!! ;)

2. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    gezellig toch zo een thee kransje.

waarrom durf je geen tatto te zetten bang voor de pijn. ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen een meer wil.de pijn op mijn been was best erg.
    maar als je iets graag wilt moet je er voor gaan.
    net als je nu doet kwa bby

3. Within

Within Niet meer actief

Verschrikkelijke angst voor naalden (tot aan hyperventileren aan toe..), bang voor spijt ook ja en ik weet niet wat ik zou willen. Heb 2 ideeën en ik laat ze vast nog wel eens uitvoeren, maar wanneer is de vraag :D

4. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    hahahaha bang voor naalden ben ik ook vreeselijk, dat zou je niet denken he. maar ben alleen bang voor dokter en ziekenhuis naalden die spuiten troep in je of pikken je bloed,:p.
    ik heb spijt van 2 tattos maar gelukkig kan ik ze verbergen en zitten ze op een plek waar ik ze zelf toch niet zie hahahaha.
    :p erg he, en dan zijn het er ook nog een 2 waarvan ze uit een impulsieve actie was:)

5. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Vind ik ook.
    Als je iets echt graag wil dan ga je er voor. Zou ik toch tenminste doen.
    Maar niet iedereen is hetzelfde dus ik ga niet zeggen dat iedereen dat zo moet doen, (gezonde) twijfel ergens over is óók prima.

Ik ben zelf al jaren aan het knokken om mijn gezondheid terug te krijgen en dat is iets wat ik écht wil dus ik ga ervoor.
    Opgeven is geen optie en ik kan me zo voorstellen dat dat voor vrouwen met een kinderwens ook zo is.
    Doorgaan tot het lukt of tot je echt voor 100% weet dat iets niet (meer) mogelijk is.
    Maar álle mogelijkheden en opties aangrijpen, mits je dat wil natuurlijk.
    Want ik zou er zelf niet aan moeten denken de mmm in te gaan, dat is iets wat ik jaren geleden al besloten heb; op de natuurlijke manier en anders niet.

(goh wat een 'van-de-hak-op-de-tak' bericht :D )

6. MamavanF2009

Lijkt me erg vervelend zo bang te zijn voor naalden, maar het zijn héél ander soort naalden he.
    Ik moet elke week een injectie zetten bij mijzelf dus mijn angst is nu wel helemaal weg :D

Van welke heb je spijt dan? Impulsief is niet heel handig voor een tattoo he maarja, ze zitten er nu toch.
    Ga je ze ooit laten weghalen?

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Amen ! Hahaha

Maar ben het wel met je eens eigenlijk. Nu het nog kan doen... En wat betreft de MMM. Daar zit ik zelf nog aan te twijfelen. Ik hoop dat ik dat niet nodig heb en als het wel zover zou zijn zou ik niet weten of ik dit wel wil...

8. MamavanF2009

Heftige angst zeg, lijkt me geen pretje.
    Wat voor ideeën heb je dan?

9. Within

Within Niet meer actief

Dat zou ik dus echt niet kunnen, mezelf injecteren... laatst met mn operatie (2 maart) moesten ze een prik zetten tegen trombose, ik was op van de spanning toen ze die naald tevoorschijn haalde en heb echt liggen gillen als een klein kind omdat ik echt niet durfde.. Ben nu ook al bang voor een eventuele ruggenprik, bloedtest of keizersnede (heb een traumatische operatie gehad 3 jaar geleden)

10. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam

hahahaha van de hak op de tak maar wel te begrijpen ik vind dat je gelijk heb natuurlijk hebben wij allenmaal een eigen persoonlijkheid, gelukkig maar. want ik zou er niet over willen na denken nog 10 van mij om me heen te hebben. dan zou ik gek worden hihihi.
    de mmm lijkt mij ook niet leuk maar het is bij vele wel de mogelijk heid om hun wens nog te kunnen vervullen. dus mocht ik na 5 a 6 maanden nog niet zwanger zijn dan zal ik er ook aan moeten geloven dat er onderzoeken gedaan moeten worden.
    maar zo ver zijn we nu nog niet dus lekker aan het genieten van het klussen hihihi.

gr

11. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    nee weg halen doe ik niet want ik zie ze toch niet en als mensen er over vragen zeg ik gewoon dat ik blond ben en toen nog jong hihihihi. een pin en mijn eigen naam:) hihihi daar heb ik spijt van.

12. MamavanF2009

Oew da's heftig, daar word je wel bang van, met zo'n ervaring.
    Lijkt me héél akelig :(
    Kan me voorstellen dat je zo reageert als ze met een naald in de buurt komen.
    Hoop voor je dat je tzt een gewone bevalling hebt, zonder naalden en prikken en toestanden!

Tja, ik móet wel injecteren anders gaat het mis.
    Heb geen keus maar vond het wel doodeng hoor, de eerste keer.
    Maar het stelt niks voor, voel er niet eens wat van...

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Een pin !!?? whahahahaha sorry... maar vind hem wel dol komisch :D

14. Within

Within Niet meer actief

Knap van je :)

Voorheen konden ze prikken waar ze wilden, maakte mij niet uit. Heb goed zichtbare aders en vond het echt niet erg om bloed te moeten prikken.
    Tot na mijn eerste operatie de hechtingen er te vroeg uitgingen en ik opnieuw gehecht moest worden..

Was er een beetje overheen, toen kwam de 4e operatie en werkte de verdoving dus niet goed (oppervlakkig en hij moest dieper zijn) dus dat vergeet ik echt nooit meer.....

15. MamavanF2009

Godsamme wat akelig zeg, zal maar niet verder vragen want zijn geen dingen waar je graag aan terugdenkt.
    Maar snap goed dat je zo bang bent nu, zou ik ook zijn.

En knap van me.. achja, geen keus dus dan maar doorbijten.
    En met een heel strenge dokter die het me écht zelf wilde laten doen (nee, ik ga het niet nog eens voordoen, je doet het maar mooi zelf :D) moest ik wel.
    Morgen mag ik weer, was het vandaag vergeten, muts dat ik ben :(

16. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Wat een gezelligheid hier!
    Ik kom ook gezellig op het w8bankje met een kopje thee!
    Net ook naar TLC gekeken. Hoorde er vaak over hier op ZP, dus moest even kijken. Manlief nu in de nachtdienst dus heb de tv en de laptop voor mezelf! Erg mooi programma!

@jackystory en dream4: ook ik ben in Flevoland geboren, maar woon er nu niet meer. Woon nu in Noord-Holland. Maar kom er nog wel regelmatig! Oh ja, manlief is ook 31! Hihi, ook ik heb een paar overeenkomsten met jullie dus.

Ben trouwens 29 jaar, word in juli 30!!!

17. Within

Within Niet meer actief

Ik woon trouwens op de grens van Utrecht en Noord Holland :)

@mamavan: Misschien als het straks moet voor onze kinderwens, dat ik het wel kan. Goed doel om er overheen te komen.

18. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    3 mei had ik in een vieze injectie naald op het werk gegrepen, tijdens het schoonmaken van de wc.
    dus ik het werk gebeld en moest gelijk naar het ziekenhuis.
    ik was al aan het beven voor de naalden die ik zou krijgen, maar het ziekenhuis stuurde mij naar de ggd.
    dus ik nog ff snel mijn werk af gemaakt en met een voorvrouw naar het ggd.
    na 20 minuten wachten komt er een vrouw die verteld zo nu gaan we ff bloed afnemen en je een prik geven voor hepetitus deel 1.:$
    ik vroeg aan die vrouw wat bedoel je met deel 1:) ik had het al door.
    nou zeg die vrouw leuk eind van de maand doen we nog een bloed onderzoek en dan krijg je hepetitus deel 2. en dan 3 maanden later nog een bloed onderzoek deel 3.;) aha aha dacht ik.
    kom maar ff op de stoel zitten dan doe ik een bandje om je arm.
    en toen begon alle elende.

heel stoer dat ik ben doe aan taekwondo kan de gekste dingen aan kwa mijn lichaam.
    ikke janken en ook tegelijkertijd schaamte voor die voorvrouw die naar mij kijkt, ik dacht echt dat zij dacht wat een klein kind hihihi.
    toen nog ff 15 minuten met die vrouw in discussie dat ze een dikke naald had en dat ik weet dat er dunnere bestaan.(ooit voor bangen mensen naar een opendag bij de ziekenhuis geweest;))
    en na 30 min zaten ze er in.

nu nog 3 keer en kijk er echt tegen op.

mijn werk geschrokken heb een grote bos bloemen gekregen en er zijn maatregels genomen.:)

een lang verhaal maar zo bang ben ik gewoon hihihihi

19. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    :p
    hahaha leuk, :D
    ik zit ook met de laptop op mijn schoot en de tv op tlc:p

20. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    hahaha een spin ik heb last van dislektie soms lees ik er overheen solly hihihihi

Deel Deze Pagina