nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Amen! hihi...
    Ik hoop met je mee voor iedereen, wij weten al hoe het is en voelt en ik gun dat iedereen!
    Het is gewoon het allermooiste wat er is, dan zijn kado's toch overbodig.
    De lach van mijn kind, zijn armpjes om mij heen, onverwachte kusjes (en een zelfgemaakte tekening van school :) )... wat wil je nog meer :)

2. Within

Within Niet meer actief

Zo, die zijn de deur uit. Nog even de hond uitlaten en dan kan ik mezelf in mijn bed installeren met mijn laptop.

@moederdag. Lijkt me heerlijk om ook mee te maken! Zeker als ze die knutselleeftijd bereiken..

3. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Hetzelfde geldt voor jou:
    Amen!

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oke, het wás leuk op tv (sbs6). Programma voor en over moeders.
    Erg ontroerend met beelden over moeders uit afrika die hun kindjes kwijtraken door te weinig controle tijdens de zwangerschap e.d.
    Maaarrrrrrrrrrr....
    Nu begint Wolter Kroes te zingen.
    Mag ik éven gillen...
    Ik denk dat het nu echt bedtijd is, gaat me toch echt iets te ver dit hahaha :D

Fijne avond nog dames, bedankt voor de gezelligheid :)
    En truste voor straks :)

5. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    wat leuk he ik had bij juffen dag dat ik op de kdv werkte ook vand ie knutseltjes van die kinderen erg leuk. dan smeld je al dus ken je na gaan als het van je eigen kind is.

iedereen veel plezier ik ga mijn bedje in. en zou zeggen iedereen slaap lekker en geniet van de dag van morgen.:p

dikke groet jacky story, jullie morgen ook jacky zeggen hoor hahahahhahahahaha

6. Within

Within Niet meer actief

Slaap lekker allemaal :) Ik heb mezelf nu lekker in bed genesteld met hond en 2 katten erbij, ga lekker nog ff serie kijken en dan ook lekker slapen.

7. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje,, 1 dagje minde geweest spammen jullie gelijk 10 paginas vol!!!!! Heb eerst een half uur moeten bij lezen!

@zin, wij doen het ook ongedwongen,,, maar heb idd ook mee zin richting vruchtbare dagen!!

@jacky mooie tattoos zeg zeker die boom!

@mij ik ben 22 jaar, dus verlaag de leeftijd!! Verder zit ik op een heerlijk zacht w8 bankje!! En eigenlijk heb ik er niet zon moeite mee deze x,, voel ook niets anders dan borsten wat ik iedere maand heb dus verwacht het niet!! Kan het altijd mee vallen:)

8. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    En leuk idee om in de lijst te zetten maaar hoop dat dat niet hoeft!!!! Op naar een rozzeeee maand en alyne heeft de voorzet al gegeven!!!!!

9. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Goedemorgen dames!

Even weer iets van mij laten horen. Druk druk druk. En eigenlijk vind ik het heerlijk. Tijd vliegt voorbij. Nog maar drie daagjes tot mijn NOD. Denk dat ik het deze x gewoon echt ga volhouden om niet voor NOD te testen. Alleen een beetje last van mn borsten maar goed dan kan net zo goed door de naderende duiveltjes komen. Fijn weekend allemaal! :D

10. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Yippieee! De eerste zwangere al weer gezien voor deze maand. Alyne van harte met je zwangerschap :D:D

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Dag lieve dames! voor de al-moeders onder ons: happy mothersday! heb niet alles bijgelezen, zit nog steeds te wachten op mijn ei en dan lees ik maar af en toe mee... zijn er al meer vroegtesters? ik heb nu 5 dagen getest met ovutesten van cb digital en ze zijn nog steeds nega:( zelfs niet een licht streepje als ik de teststrip verwijder uit de houder... ik vrees dus voor een erg laat ei deze maand... terwijl ik wel gewoon vruchtbaar slijm heb, nou ja, we wachten en klussen gewoon lekker verder:) alleen hoop ik niet dat mijn NOD erg opschuift, want we gaan op vakantie 1ste week juni... dan wil ik niet ongi zijn natuurlijk... fijne dag allemaal! en succes voor alle wachters/testers

12. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iedereeen een fijne moederdag

Hier net geteste wel wat vroeg maar okr:)

Maar hij is negatief:(
    Dat is wat me gevoel ook al zij
    Nou ja we gaan nu maar op de ongie wachten
    En als ik dat dan nog niet ben nog maar is testen
    Ik hoop wel dat die dan 16 mei komt want anders ben ik het op vakabtie

Denk wel dat ik snel onhie ga woorden want me temp was ook al iets gedaald

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Within: Wat raar dat je moeder het contact met jou op een laag pitje wil zetten, omdat het niet helemaal goed loopt tussen jou zus en haar. Vreemd...
    Riantje: Balen zeg ! Knuffel
    Alle nieuwe dames: Welkom en succes deze ronde !
    Moederdag: Iedereen een hele fijne en gezellige Moederdag. Wij gaan zowel bij mijn moeder als schoonmoeder langs :) Dus druk dagje !

14. Ior

Ior Niet meer actief

goedemorgen meiden.
    Fijne moederdag allemaal.

Wat een mooi animatiefilmpje. Heel interessant om te zien.

@ils je had gisteren dus echt een baaldag. Ik hoop voor je dat je er vandaag geen last van hebt.

@Jeskejes je eerste iui spannend. Ik ga hard voor je duimen.

@leeftijd. Die is vrij laag zie ik hier. Ik ben 26 vl is 27. Allebei jarig in dec. :)

@tattoo ik vind ze allemaal wel erg mooi, die ik nu heb gezien. Ik heb ook 1tje. Op mijn linkerschouderblad(dan zeg ik altijd, achter mijn hart) die heb ik 7 jaar geleden laten zetten toen mijn papa is overleden. Dit is een soort bloem die hijzelf had ontworpen, en bij zichzelf had getatoeerd op zijn linkerhand.

Ik ga nu ff lekker ontbijten en straks naar schoonmoeder. Gisteren al bij mijn mama geweest. :)

15. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Iedereen een fijne moederdag, wel of niet moeder nog, wat een gezellig forum heb eindelijk álles bijgelezen. En dan ook nog een zwangere onder ons! GEFELICITEERDDDDD héérlijk meid!

De zon schijnt, voel me heerlijk en gelukkig en gaan dalijk lekker naar de kerk!

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ior: Mooie gedachte achter je tattoo, super ! :)

17. Ior

Ior Niet meer actief

@riantje balen zeg.

@dream dank je.

18. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Mogge, fijne Moederdag voor de mama's!
    Hier rustig op wachtbankje, geen symptomen oid!
    Succes allemaal!

19. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Balen Riantje! Blíjft afwachten nog.. anders op naar de volgende ronde!! Idd lage leeftijd, ik ben 25! :) fijne moederdag allemaal! Ga moeder en schoonmoeder verassen! Ik neem nu eerst plaats op wachtbankje! ;s

20. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal fijne moederdag,, en hopelijk is dit de laatste moederdag dat we geen moeder zullen zijn!!!!!!

Deel Deze Pagina