Ik heb het gelezen maar dit is niet altijd zo hoor. Ik heb ooit gehad dat ik 4/5 dagen na mijn eisprong flinke steken had en kotsmisselijk was. 2 Dagen daarna had ik een positieve Clear Blue. Heel raar ruim 1 week voor NOD maar het kan dus wel Ik was echt niet verder zwanger met maar 1 inseminatiepoging
he ja ik lees nu ook iets anders, over de gehele weg dat je lichaam maakt. De menstruele cyclus [gezondheid.be] hier staat ook 5 a 6 dagen na je eisprong. ik weet het niet meer. misschien heeft die verloskundige het ook fout. dat is ook een mens hihihi
Mocht het echt niet lukken wil ik wel ovutesten gaan gebruiken, maar voor nu wil ik die stress nog niet op mijn hals gaan halen. Misschien dat ik volgende cyclus wel ga tempen om een beetje zicht te krijgen.
Precies Jacky hihihihi Bij mn zoon liep ik weer achter...ws late innesteling..ook dat kan weer hahahahaha Geduld is (helaas) een schone zaak haha Nou nog in de wacht...normaal word ik 11dgn na ei ongie dus dat zou in mijn geval morgen zijn....nouja tussen morgen en donderdag moet ik (of niet) ongie worden....!
spannend, ik hoop niet dat je op rood gaat natuurlijk. ik ben gelukkig wel geduldig maar toch vind ik het intresant wat je lichaam allenmaal doet zonder dat je je er eigenlijk bewust van ben. ik duim voor je hihihi
Je leest overal wat anders he, over die innesteling. Ene zegt tien dagen, ander 5 dagen maar ik denk dat het per vrouw kan verschillen. We zijn tenslotte allemaal anders he, en precies volgens het boekje zal het bij niemand gaan lijkt mij Heb net mijn temperaturen ingevuld maar nog geen flauw idee wat die nou willen zeggen. Heeft dat invullen weinig zin natuurlijk Zal die link eens gaan bekijken ondertussen
zo zie je maar hoe verschillend we allenmaal zijn, hihihi. ik vind juist dat ik veel minder stres heb met die ovu stiks. maar ik voel ook aan mijn bm en check mijn afschijding. ik merk dat ik 1 tot 3 dagen voor mijn ei een klein beetje bloed heb maar dat merk ik alleen als ik mijn baarmoeder check. heb ook liefer een kijk luik hahahahha
gelukkig zijn we allenmaal anders, en gaat niks zo als het boekje, anders zou er helemaal geen zp bestaan, dan heb ik ook geen verslavingen meer hihihi hahaha erg he dat tempen ben er geloof ik met anderhalf maand weer mee gestopt, dat ding in mijn kont als ik half 4 opsta, in het donker. heb het geprobeert maar voor mij niks hahaha.
whahahaha geweldig hoe je dat zegt Ben er hier spelenderwijs mee begonnen nadat zoonlief de thermometer ergens had gevonden. Heb hem op mijn nachtkastje gelegd en dan doen we allebei even 'meten' en mag hij de dokter spelen. Maar omdat mijn temp telkens tussen de 36,1 en 36,4 schommelt begin ik toch te denken hoe dat nou zit. Het is behoorlijk laag zoiezo, kan dat komen door mijn (te) lage bloeddruk? Heb ik altijd wel maar zo wordt het lastig te zien of er logica inzit wat de cyclus betreft. Nouja, laten we het maar bij spelenderwijs tempen houden, anders ben ik er straks wéér veel te erg mee bezig
Ik merk dat hoe dichter we bij de nod dagen komen hoe meer er gekletst word hahaha!!! Het werkt bij ieder lichaam anders!, en dat is maar goed ook, anders waren we allemaal hetzelfde @aster, ja hoe doen we dat wachten,, je word er toe gedwongen! Maar eigenlijk heb ik nergens last van deze maand!! Ben niet ongeduldig en ook geen test drang,, maar dat testen dat doe ik noooooit mee voor mijn nod,, dan kan het altijd nog mis gaan, in de eerste 3 maanden ook wel, maar bij iedere vrouw gebeurt het dat er iets zit en dat het voor de nod toch niet doorgaat!! En dat heb ik ook gehad nou dat is echt niet leuk maar ja iedereen denkt daar andes ove
Nee da's inderdaad helemaal niet leuk, dan ben je helemaal blij, nog voor je NOD en dan word je alsnog teleurgesteld Ik ga niet meer voor mijn NOD testen, net zoals ik geen ovu-testen meer gebruik. Dat tempen vind ik eigenlijk ook niet perse nodig maarja, wat ik al zei, het is een leuk spelletje met zoonlief Maar omdat ik nu werkelijk geen idee heb wanneer mijn NOD gaat zijn denk ik dat ik niet eerder dan het eind van deze maand zal testen, als ik niet eerder ongesteld word dan. Kan over twee weken al zijn maar kan ook nog net zo goed meer dan 3 weken zijn. We wachten maar gewoon af, wil nu ook niet teveel waarde hechten aan de pijntjes e.d. die misschien op een eisprong wijzen. Laatste maanden waren te teleurstellend dus nu proberen veel nuchterder ermee om te gaan...
ik heb toch zo iets raars gevonden, uitleg voor kinderen hoe een baby geboren word hihihi, volgens mij is een stem van semafort van sommel hihihi iedereen word gek lol 2/26 - De Geboorte (Er Was Eens... Het Leven) - YouTube een tekenfilm hihihi
ik zocht nog steeds bewijs over het eitje hahahhahaha lol ik weet het nu wel dat het bij iedereen anders is en na 5 a 6 dagen de bevruchting is en toen zag ik dit rechts bij aanbevolen hahahaha
whahahaha jacky, die ga ik bewaren! Zoonlief liep vandeweek al dagen met de babypop rond, en maar zeggen; mama die moet in jouw buik, mama nou moet ie er weer uit, nou moet baby een nieuwe luier en nou moet ie drinken uit jouw lijfje... Nog even en de échte vragen komen... pffft hij is nét 3 zeg, dat ie nog maar ff wacht
hahahaha leuk he soms komen ze met die vragen waarbij je denkt wat moet ik daar nou weer op andworden hahaha. ben dat filmpje aan het kijken slaat eigenlijk nergens op en toch ook weer wel.
@jacky, bij mij is mijn lf inderdaad altijd 10 dagen (1 keer 11 dagen geweest). Volgens mij is bij eigenlijk iedereen de lf hetzelfde aantal dagen. De fase tot je ei kan variëren in duur. Deze keer bij mij gelukkig vroeg @mamavanF2009, bij mij werkt het temperaturen juist erg goed. Ik heb ook een basistemp van 36.1-36.4 en na mij ei is hij tussen de 36.5-36.8. Dus het valt wel mee met jou temp.
haha jacky, ik dacht, wat komen die poppetjes mij bekend voor, maar dit keek ik vroeger als kind. Haha, best grappig om terug te zien. Vanmiddag echt super gezellig gehad. Nichtje van vl was er ook, met haar zoontje. Hij wordt in sept 2. Echt, wat een topkereltje is het. Heb weer heel veel gelachen. Hij kwam vanmiddag ook steeds maar weer bij me, hij wou kokols (vogels) kijken. Zo gezellig.