nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Dames,
    Sorry ik ben ff weg geweest van het internet .. maar helaas ik ben weer gezwicht! :)
    Ik werd zo chagie van mijn lijf dat ik maar weer ovutesten ben gaan doen!
    En jawel die van vandaag was eigenlijk SUPER positief! Laten we nou hopen dat mijn eitje ook echt gaat springen... zou zo fijn zijn dat ik weer op een datum kan ;) en dan pas ik nog net in dit NOD forum denk ik zo!

@Alyne Gefeliciteerd!!
    @ iedereen die aan het wachten is .. succes met wachten

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sunflower: ik duim met je mee meid..!!

3. Ior

Ior Niet meer actief

sunflower we gaan hard duimen. Je cyclus duurt nu wel heel lang zeg

4. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb niet alles terug gelezen. Had niet zo veel tijd vandaag en ben ontzettend moe!! Heb het gevoel dat ik wel de hele dag kan slapen.

Tot overmaat van ramp moest ik vanochtend met de oudste naar het bureau voor de laatste keer en dat betekent... EEN PRIK!!! Hij zelf is gelukkig helemaal niet bang, maar ik wel voor hem. Hoewel ik niet ga flauwvallen ofzo ben ik wel ontzettend bang voor spuiten, mijn hartslag was denk ik wel 3 keer zo hoog als normaal. Maar wat een bikkel mijn ventje, hij heeft geen kik gegeven en telde met de dokter mee tot het klaar was. Nog 3 maanden en dan gaat ie al naar school... wat vliegt de tijd toch!

Sorry, moest het even kwijt...

Oh, gister voor moederdag kreeg ik van ml ook een cadeau... we gaan vrijdag een nachtje weg maar hij wil niet zeggen waarnaartoe. Het is wel een eindje rijden smste hij net dus we gaan op tijd weg 's ochtends... ben zo benieuwd!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ilse: ohh spannend meid..!!

6. Within

Within Niet meer actief

Oh spannend!! Ben benieuwd wat hij voor je geregeld heeft.. wel een erg leuk moederdag kado zo ;)

7. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @Mayb3 en Ior
    thx dames! Mijn cyclus duurt echt veeeeel te lang. Ik word er zo chaggie van!
    dus ik hoop dat mijn ei gaat springen.. heb wel allemaal scherpe steken vandaag dus misschien is het hem echt ? pffffff kan niet wachten!!

8. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Het begint nu wel weer spannend te worden meiden. Nog 6 dagen en dan kan ik testen. Ben volgend weekend alleen niet thuis dus dat wordt, als ik niet ongi ben, maandag testen :)

9. Ior

Ior Niet meer actief

ik hoop het voor je. En begrijp best dat je er chaggie van wordt.

10. Within

Within Niet meer actief

Ik ga voor je duimen sunflower!! en dat je cyclus maar snel weer een normale mag worden, want dit is niks.

Hier word ik gek. Heb nu al ruim 2 weken last van die duizelingen en vandaag is het helemaal raak. Zelfs achter de PC duizelig. Ben morgen toch weer in het ziekenhuis dus ga maar vragen of ik meteen ff naar de bloedprikpoli mag lopen want dit vind ik maar niks.

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Within: Wat vervelend. Als je morgen toch in het ziekenhuis bent is dat wel makkelijk ja om even te gaan bloedprikken. In ieder geval succes morgen.

12. Ior

Ior Niet meer actief

:$ nog steeds joh. Dan inderdaad ff vragen voor een bloedtestje. Duurt wel erg lang zo.

13. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Pfff dit is idd niks!!! :)

Duizelig ... even bloed laten prikken idd.. kunnen ze zien of er wat is! succes

14. Within

Within Niet meer actief

Jup, kan ik nu alvast gaan stressen voor die naald :p
    Bloeddruk was goed volgens de HA, kon eventueel door mijn medicijnen komen, maar ze vond het raar dat het pas in de 3e week begon dan. Maar even uit laten zoeken dus.

Heb even een cup a soup gemaakt, misschien dat het door het zout wat zakt. Manlief houd me maar goed in de gaten vandaag.

Schiet me net wat te binnen; dit is exact de manier waarop mijn moeder er achter kwam dat ze zwanger was van mij en mijn zus.. zou het? :$

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ooh mamma's he, je ventje is superstoer hoor..
    Ow ja, we hebben dezelfde nod toch, ik zie dat je over 10 dagen kan testen en ik 11 dagen :D haha hoe kan dat nou, tel ik verkeerd:p

16. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Voel me lichtelijk genegeerd vandaag...

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meid, die kv testen slaan ook positief uit als je je ei hebt, dat heb ik tenminste ook een keer gehad. Gyn zei dat sommige zw.testen ook op ei reageren

18. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Is vast niet zo bedoeld...

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heb ik ook soms maar denk zo van ach laat maar.. gewoon terug negeren meid.. :D

@ andere meiden niet verkeerd bedoeld maar is gewoon niet leuk eigenlijk als je bv een hele verhaal schrijft en geen reactie terugkrijgt ;)

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heb ik ook weleens hoor, ik denk niet dat we het hier met opzet doen.

@Molly, balen van je ongi meid, veel succes in de volgende ronde

Deel Deze Pagina