@ Dolores en zograag: oeoeoe spannend, dat het maar goed raak is en alles goed gaat!!!!!! @ jackystory: bedankt voor de tip @ Leo85: wat een rotnieuws zeg.... Kan me helemaal voorstellen dat dat flink janken geblazen is. Ook zo k*t dat je zo lang moet wachten. Sterkte, meid, hou je taai. Straks krijgen jullie weer nieuwe kansen...
Weet ik niet met zekerheid te zeggen girl, oorspronkelijk is ie op 20 mei maar omdat ik heb zitten knoeien met die pil... kan de eisprong eerder zijn geweest en dan is je nod ook eerder lijkt mij?
@Ja Saar, erg spannend... te spannend op het moment eigenlijk. Willen het zo graag eigenlijk en nu krijg je zo een licht streepje net als de vorige keer.. GOEDEMORGEN iedereen! Zijn we al wakker? Gaan er nog testen vanmorgen of vandaag?
@Zo graag, gefeliciteerd... Hopen dat het blijft plakken! @Leo, wat ontzettend kl*te, heftige uitslag! Sterkte! En hopelijk krijgen jullie met ivf een mooi kindje! @Dolores, ik ben wakker en nee ik ga niet testen, zit pas op dpo6 dus dat heeft behoorlijk weinig zin... Ben wel benieuwd naar de andere! @hier, ik ga zo even langs de huisarts... heb een keelontsteking en er komt troep uit mijn oog. Hopelijk heeft de dok iets wat direct schadelijk is voor het geval dat ik zwanger zou mogen zijn. Daarna maar gewoon gaan werken, want opzich voel ik me niet echt slecht.
Zo Graag, wat spannendddddddddddddddddd. Ook ik vond gisteren een licht streepje. Maar weet er even niet mee om te gaan. Maar goed, over een paar dagen maar weer testen als ik niet alsnog ongesteld gaat worden. Wel pijnlijke borsten dat wel. Maarja wil wel erg graag he? Heb je al getest vanmorgen? Laat je het ons even weten wat de uitslag is en wat de gyn heeft gezegd vandaag? Ik ga nu even naar de huisarts assistente want moet bloed prikken, tenminste zo een drama is het ook niet maar een vingerprik! Voor suiker. Toen (ongeveer 3 maanden terug) was ie verhoogd.
Leo wat een balen meid! Laat je tranen lekker de vrije loop!!! Maar (hopelijk vat je het niet verkeerd op) wanneer je voor IVF gaat weet je in ieder geval zeker dat er bevruchting heeft plaatsgevonden! En door de echo weet je ook dat niets het vruchtje dan tegenhoudt. Een vriendin had precies hetzelfde, bleek ook na 1,5 jaar zelf proberen en 3 IUI pogingen dat zijn zaad niet goed genoeg was om zelf bij het eitje te komen. Ze waren bij de eerste poging ICSI zwanger. Dus hopelijk gaat dat bij jullie ook zo! Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie dat dat zo is! ZoGraag heel veel succes vandaag bij de Gyn. Hoop dat je test donkerder is en de MMM voorlopig niet nodig is. En voor jou duim ik voor een plakkerd!!! Dolores voor jouw ook spannend meid, mijn duimen draaien ook voor jou uiteraard!! DPO betekend Days Past Ovulation, dagen na je eisprong. Jacky, wauw, jij reageert echt op iedereen, wat knap van je!!! @hier, ik heb ergens al eens iets gezien over je baarmoedermond en wanneer die nu laag en hoog is en hard en zacht maar weet niet meer waar. Kan iemand me vertellen hoe dat zit? Ik had namelijk eergister gevoeld en toen moest ik behoorlijk naar binnen en gister was ie wat lager en kwam er wat wit slijm (sorry) mee naar buiten. Voelde ook zacht gister.
Wat een rot nieuws Leo! Ik hoop dat jullie snel een mooi kindje mogen krijgen. @baarmoedermond: Heb je hier iets aan? daar staat de hoogte gedurende de cyclus beschreven. Wel heel raar, hier is hij op dit moment zacht en volgens mij ook iets open, maar ik zit op 8 DPO... @ Hier, ik twijfel enorm: vlgd week wo is mijn nod gebaseerd op mijn eisprong afgelopen maandag en een LF van 15dagen. ML is vrijdag jarig en ik twijfel of ik stiekem vrijdag een testje doe (zo'n extra gevoelige) Mocht deze dan positief zijn heb ik natuurlijk wel het meest geweldige verjaardagscadeau... Maar aan de andere kant had ik me voorgenomen om nu eens een paar dagen na NOD te testen, dat doe ik normaal altijd op NOD. Wat vinden jullie??
Goedemorgen, ik kom me ook weer eens melden. Ik wilde gisteren al even wat typen, maar was pas laat thuis en een beetje moe. Iemand vroeg of er al meiden zijn met symptomen. Nou, hier goed nieuws! Eerst had ik wel van alles, maar dat heb ik allemaal al eerder gehad, en dat kennen we ondertussen wel. Dus geprobeerd wat naar de achtergrond te drukken en lekekr doorgaan met werken en zo. Maar sinds gisteren is er iets veranderd. Sinds gisteren ben ik misselijk! En heb bandenpijn :-S huh, nu al? Maar het is best hefitg en ik kan het niet meer ontkennen. Maar er zijn nieuwe dingen bijgekomen. Dus ik maak even een lijstje met kwaaltjes waar ik het meest last van heb. Dan wil ik die van jullie ook zien -misselijk -bandenpijn -rood hoofd (ziet er best gek uit, haha) -overal flinke jeuk -warm/gloeiend gevoel in baarmoeder -begin van blauwe aders op borsten -enorme buik (heb al een klein buikje van mijzelf, maar dit is wel overdreven) Ik heb nog van veel meer dingen last zoals moe zijn, overal pukkeltjes en een zweverig gevoel, maar ik ben nu bijna wel zeker van dat ik geen test meer nodig heb. Haha. Joepie, wat spannend zeg! En ik moet nog 6 dagen......
Neirod hoe herken je die bandenpijn? Ik voel wel altijd allemaal pijntjes in mijn buik, liezen en bij mn navel maar weet niet of dat van mn banden komt. Het enige wat ik nu heb wat ik anders volgens mij niet heb ik dat ik vanaf zondag telkens de vraag krijg of ik met een zonnebril op heb zitten zonnen of dat ik het warm heb. Ik heb namelijk op mijn wangen aan beide kanten precies zo'n rode blos. Maar aan de andere kant, mijn lichaam heeft me al wel vaker voor de gek gehouden dus ik durf nog geen conclusie te trekken...
Sommige dagen wil ik gewoon eens praten en wat lullen maar als je dan geen antwoord krijgt voel je je gewoon lichtelijk genegeerd
Vroeg eigenlijk of je ook vruchtbaar slijl kan hebben als je geen ei hebt gehad, maar ik vermoed van niet...