Ivm slijm... is dat ook ni als je heel veel zin hebt, dat je dan meer slijm hebt... Ik moet zeggen... sinds mijn 1e miskraam had ik amper slijmverlies... Maar deze maand... dat is de moeite ... Hier weer na mijn eisprong, serieus moe, hoofdpijn...
Deze nacht even vies gedroomd seg... iemand wilde me kwaad doen en ik heb hem gewoon vermoord in men droom. Was er niet goed van toen ik wakker werd. Deze nacht int zeteltje gelegen omdat vl ontzettend hard heeft liggen snurken en ik raakte maar niet in slaap dankzij hem... Soms wil ik zo graag een sok in zen mond steken... of geluidsdemper op hem plaatsen... Daarnet heb ik moeten niezen en kreeg daarna zo een harde pijn in buik dat ik ervan moest bekomen. Deed echt ontzettende pijn. Heb wel al kramp gehad na het niezen maar nog nooit zo hard als nu... Pfff wat was me dat... en tepels beginnen weer te jeuken... soms wil ik die ook afzetten. Is nu niet echt elegant om stiekem achter je bureau te krabben eh :-D
Goedenmorgen!!!! @leo, heah gatsie wat een rot nieuws!! Balen joh!!! Hopelijk gaat het met ivf snel! @dia, ja toch hahahah alles wat met lijm te maken heeft inslikken ghegheghe @hier ongi pijn, maar alleen rchts onde dus ik denk dat ik gwn ongi ga worden,, daar gaan we maar gewoon vanuit dan kan het heeel misschien mee vallenn!!
@Saar81; wat vervelend zeg! Heb dat ook een maand gehad en eigenlijk was ik best boos, maar hij kon er natuurlijk ook niks aan doen dat hij ziek was. Wat lief dat hij het toch nog gedaan heeft. Bij mij geeft een ovutest ook te vroeg positief (waarschijnlijk 4 dagen, dat hoor ik vanmiddag bij de gyn) dus ook ik ga dan nog door. @klachten: ik heb elke maand klachten en let daar niet meer op. Ben in het verleden al te gek worden door er naar te kijken en te hopen dat het een zwangerschapsverschijnsel was. Het stomme is wel dat dit de eerste maand is dat ik niet misselijk ben. @dolores: spannend zeg! Hopen dat het goed gaat en dat je een knaltest krijgt. @angel1988: klinkt goed al hoewel ik hier niet te veel op wil hopen. Ik vraag het vanmiddag toch aan mijn gyn dus wacht nog even met testen. @leo85: wat een vervelend nieuws zeg meid! Neem maar lekker de tijd om er verdrietig om te zijn en daarna vol goede moed het traject in. Heel veel succes @hier; vandaag nog steeds niet echt ongi. Vanmiddag naar de gyn. Ben blij dat ik er dan even met haar over kan praten. Heb wel een andere (normaal heb ik een man) maar misschien is dat wel een voordeel en ziet zij weer andere dingen dan mijn eigen
@molly: Soms eens een andere gyn kan wonderen doen... enkel en alleen omdat die je andere tips kan geven en dergelijke...
EGO BERICHTJE,,,,,, ik moet donderdag ongi worden,, maaar denk steeds nee het kan toch niet.. Het zal mij niet gebeuren.. Het lijkt zo onmogelijk zo ver weg, ik wil het zooo graaaaaag..... En al die filmpjes en dingen die ik weet zoals war voor weg die sperma moet afleggen helpt ook niet echt!! En dan denk ik,,, zouden die sperma cellen wel goed zijn, of zal het bij mij wel goed zitten!!! Zooo dat ben ik even kwijt,, nu weer positief denken.... Sorry
Suikertest gedaan of hoe dat ding ook heten mag en het is waarde 7, iets verhoogd weer maar volgens de prikster geen toestanden dat ik nu met medicijnen moet beginnen! Moet om 16.00 uur vanmiddag bellen. Er blijken over precies 50 minuten trouwfoto's op cd of dvd of stickje klaar te liggen...........we gaan zo ernaartoe! Ben benieuwd hoe ze geworden zijn en het foto album moet hij nog aan werken.
@LEo85 .. wat vervelend zeg! Sterkte de komende tijd! @LBlue Beterschap! @Ils80 over je baarmoeder... is wel moeilijk te zeggen denk ik heb ik ook een keer opgezocht. Maar als hij hard is, is er nog niks aan de hand geloof ik, als hij zacht is is je eisprong of komt ie er iig aan. Ik voel ook altijd als ik denk een eisprong te hebben en vandaag en gisteren was hij idd heel zacht. Dan voelt hij ( zoals ze zeggen ) als je oorlel en als hij hard is als het puntje van je neus! Maar ja daa rkun je natuulrijk niet alles op vast leggen! Maar zacht betekend wel dat er iets gaat gebeuren en dat de zaadjes makkelijk naar binnen kunne! En hoog is ook goed geloof ik Maarja pin me dr niet op vast! @Diabolique, je kunt ook vruchtbaar slijm hebben zonder eisprong. Het blijkt dat we er toch niet goed genoeg in zijn om het te onderscheiden! HEb ik er ergens gelezen hoor. Het zou dus niet excact hetzelfde moeten zijn als je vruchtbare slijm Maar het kan dus wel Ik had dat gister ook met niezen trouwen .. is het bij jou ook je ei ? of al geweest? @molly wat vervelend... of nouja misschien toch beter dat het niet doorzet ? @Dreaminggirl.... vervelend dat je je zo even voelt. Al heb ik ook vaak hetzelfde idee.. en die filmpje helpen idd niet! Het enige wat helpt is het lekker hier tegen ons uiten
Ik snap je best wel hoor... heb ik ook soms... anders moet je zijn sperma eens laten testen. dan krijg je al een deeltje meer gemoedsrust...Hoe lang zijn jullie al bezig?
@Sunflower: normaal zou ik men ei 2-3 dage geleden moeten gehad hebben maar gisteren veel slijm gehad. Dus vermoed dat ie zondag op maandag gesprongen is. Maar gistere voelde ventje zich niet goed en is vroeg in bed gekropen. Hebben zaterdag wel nog leuk geklust... Heb zo ergens een idee dat ik het deze maand gemist heb
Jaaaa helpt idd om het even hier te uiten!! Ja pas 3 maanden dus eigenlijk ben ik gewoon een zeur als ik naar die meiden kijk die ak heeel veeel lange bezig zijn!! Maja kan er niks aan doen dat ik dat soms voel en denk!!!
@dreaminggirl: vervelend he. Ik heb er ook wel last van. Kan me nu eigenlijk niet voorstellen dat het ons wel een keer gaat lukken terwijl ik in het begin wel elke maand dacht dat het wel eens raak kon zijn. Af en toe je frustraties uiten op het forum is dan wel fijn. En je moet je geen zorgen maken over het filmpje hoor. Er zijn op deze manier genoeg mensen zwanger geworden! @dolores:leuk zeg foto's! Veel plezier
Ligt natuurlijk aan de kwaliteit van het zaad maar ja dat kunnen wij als mens zo niet zien natuurlijk! Zaterdag is toch goed als ie zondag op maandag gesprongen is ? dan kunnen die zaadjes gelijk in de aanval haha... spannend!! EN nu wachten... blegh!
@Dolores: Post eens een fotowtje hier @Dreaminggirl en Molly: Het is niet meer dan normaal. Elke maand ben ik 2 weken kalm (tussen ongi en ei) en vanaf ei wordt ik ongelooflijk stressy... elk ding dak voel wordt een symptoom volgens men geest. Mensen zeggen vaak dat je er niet zoveel mee bezig mag zijn, maar hoe kan je ook anders???
Heb een hekel aan wachten... haha... die eigenschap heb ik ni meegekregen van men ouders LOL Probeer me met vanalles bezig te houden zoals juweeltjes maken en zo... Maar uiteindelijk denk je er toch aan hoor... ***ATTACK MY SEEDS... ATTACK!!!!***