He hallo, denk dat ik hier hoor..... Ik ben 4 mei ongi gheworden en nu heb ik mijn NOD 31 mei....... Dus ik schrijf hier even mee. Hoop voor de meiden die nu al op hun NOD zitten of er bijna zijn op goed nieuws!!!! Succes allemaal!
@Banjolan: Niet leuk... @Wuppie: Zooooo leuk voor je... binnen 2 dagen nog eens testen en op naar een dikke VETTE streep
Heyy Dames!! Ik zou me graag willen aansluiten hier.. Mijn Nod is 22 Mei.. Ow ben zo zenuwachtig.. Ik lees heel vaak de NOD FORUMS mee dus veel van de dames herken ik van nick.. HeeeeEeeeel veeeeel succes deze dagen tot onze nod!! Hoop op RoZe voor ons allemaal!! Ik kan helaas de nod lijst niet kopieren dus als iemand mij zou willen toevoegen aan de lijst zou ik het heel lief vinden Dank alvast.. Dames die al ongi zijn geworden baH zeg!! En ik zie al Roze Dus Gefeli!!
Ben nu aant kijken naar i didnt know i was pregnant... Sommihe zaken kan ik begrijpenndat je het niet merkt maar andere zaken begrijp ik dan weer volledig niet hoe je dat niet door kan hebben...
Balen voor de rode dames! Hoera en hopelijk blijft het goed gaan voor de twijfel testen. Hier heeft de ontsteking zijn werk gedaan, na 3 uurtjes werken ben ik naar huis gegaan. Heb nu echt last en ben behoorlijk misselijk. Dus ik sluit mijn ogen maar weer even... dpo was al uitgelegd, en qua vruchtbaar slijm, dat kan zeker, net als het hebben van positieve ovulatie testen zonder het hebben van een eisprong. De enige manier om er zeker van te zijn is temperaturen.
Hey allemaal, weer een hoop geschreven zeg @Wuppie, klinkt goed hoor, 2 dagen voor nod al een licht posi-test, nu hopen op een plakkerd. @Maybe, als CB+ posi is ( licht of niet) kun je er volgens mij vanuit gaan dat je zwanger bent hoor. Fotootje???? En een voorzichtige gefeliciteerd. @Collo en BamJolan veel geluk in de volgende ronde @All Mine, ik hoop op een innesteling meid!! @Leo, heel veel succes en sterkte in het ivf traject @Neirod, ik heb vaak kwaaltjes tussen ei en ongi dus daar let ik niet meer op, het lijkt alleen nu dat ik minder kwaaltjes heb, dus dat is weer nieuw haha @Diabolique, hier ook een die vreselijk snurkt, echt super irritant @ZoGraag, he meid wat rot dat de test nu weer nega is, maar onthoudt dat hcg in het begin schommelt dus houdt een beetje hoop, al kan ik zeer goed begrijpen dat dat moeilijk is na wat jullie al hebben meegemaakt. Hier eigenlijk niet veel te melden, ga nu ff dochter ophalen van de dansles en kom straks wel weer ff langs
Hallo meiden . Ik ben nieuw hier en kwam dit topic tegen. Hierbij wil ik me toevoegen aan de lijst (sjonge wat veel mensen!). Allereerst een korte voorstelronde: Ik ben een meid van 23 en woon samen met mijn vriend van 30. We hebben een kinderwens en ik ben in april gestopt met de pil. Ik heb de pil 3,5 jaar geslikt. Mijn NOD is 23 mei (met een cycles van 28 dagen). We praten er verder met niemand over, dus vandaar dat ik dit wel erg prettig zal vinden om er zo toch over te kunnen praten! Zie dat er al een aantal meiden rood staan, wat balen zeg. Hopen op meer geluk in de volgende rond! Voor de "roze" dames, gefeliciteerd!
@minnie: wordt er echt gek van ppfffffff @dolores: heb er eerlijk gezegd ook geen idee van. Mss dat within het wel weet... Waren ze mooi de fotos? Alle meiden die op rood staan: veel moed voor de volgende ronde... Zien we elkaar weer in volgende wachtbankje
Welkom nieuwe meiden! Even een vraagje aan alle dames die er veel verstand van hebben. Heb al heel de dag van die rake steekjes rechts onderin mijn lies .. of nou ja net iets daar boven ? Kan dat je eisprong zijn ? ik voel namelijk nooit echt iets.. maar nu al heel de dag steekjes... vreemd iets!
Hm jammer.. ik ook niet normaal maar deze steekjes ook niet haha weet niet wat ik er mee aan moet. Het zal wel niks zijn denk ik zo
@mensen met een twijfeltest (geloof dat het er twee of drie waren): spannend zeg! Hopen dat het blijft plakken. @hier: vanmiddag bij de gyn geweest. Het blijkt dat ik toch niet dat ik 1,5 week geleden mijn ei heb gehad. Uit mijn bloed blijkt dat mijn progrestoron hiervoor te laag was. Aangezien ik halverwege de maand bij de gyn begonnen ben, kan het dus zo zijn dat ik vlak daarvoor mijn ei gehad heb. Nu vrijdag over een week weer een afspraak en dan houden we mijn eisprong goed in de gaten. Even wachten dus weer voor mij.
@Molly, he balen dat het weer w88 wordt. @Sunflower, ik heb ook vaak steekjes in lies, wat het is weet ik niet Pfff buik is behoorlijk opgezet en ik voel me weeig, maar helaas dat had ik de vorige ronde ook, ik laat het maar een beetje op me afkomen meer kan je niet doen.
Within, weet jij het hoe ik hier foto's op kan krijgen? Pffffffffff, oke, blijf positief denken beetje moeilijk want wat is een lichte streep nou helemaal... oke heb wel 6 dagen voor mijn nod getest.....misschien had ik het beter net kunnen doen ondanks mijn geklier met die pil. Vind tot de 20ste wachten echt zenuwslopend. Of zou het indd zo kunnen zijn dat het een eisprong was zoals iemand op een ander forum zei. Kan dat eigenlijk wel? Een zwangerschapstest die een eisprong signaleerd? Wie weet dat? Misschien is het dat dan wel geweest?
@ doloress voor foto moet je onderaan de pagina bij het vakje waar je een bericht kan typen klikken op meer opties.. en dan op beheer bijlagen! @ dames op rood : balen zeg! Hopelijk volgende ronde raak! @ lichte rose streepjes : spannend hoor! Mijn duimen draaien! Ik denk dat ik morgen al stiekem test. Is heel vroeg maar ben nieuwsgierig.