Ah lief! Dankje! Ik zit nu op een andere laptop maar kan vanavond/morgen even voor je kijken De site waar deze foto vandaan komt is wel baby gerelateerd trouwens.. Maar erg leuk ideetje! Ik denk dat je ei dan nog moet komen. Het kan namelijk echt opeens een duidelijk streepje worden zonder dat het streepje 'opgebouwd' moet worden zeg maar Even afwachten..
Hoi dames, Ik kom me ook weer melden. Ben helaas vandaag ongesteld geworden, eindelijk! Afgelopen maanden een korte cyclus en nu inene 5 dagen langer... Voor de volgende ronde ga ik maar even uit van een cyclus van 29 dagen, dan valt het altijd mee. Ga wel tempen dus dan kom ik vanzelf wel achter mn ei hopelijk! En nu maar lang genoeg doorgaan met klussen, anders missen we hem weer... Dus mag ik op de lijst bij 22 mei, 4e ronde, 3e kindje! Tnx! Iedereen succes maar weer! @vvdd: onze ouders weten het en een paar goeie vriendinnen.
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 240090 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje 17. (4) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje 18. (4) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje 19. (1) collo003, 2e ronde na mk, 3e kindje 20. 21. (1) von82, 4e ronde, 1e kindje 22. (3) piepoe, 11e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje 23. (1) All Mine, 2e ronde, 3e kindje 24. (3) Kaka, 4e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 2e ronde, 1e kindje 25. 26. (1) Ior, 4e ronde, 1e kindje 27. (1) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje 28. 29. (1) Bootjekatootje, 2e ronde na 2 mk, 1e kindje 30. 31. Datumloos (1) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje Totaal: 27 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Ginie, balen je staat erbij! Heel veel succes!
VVDD Hier weet iedereen het door de MK... Hoewel die zwangerschap een verrassing was, gaan we er nu toch vol voor en dat zeg ik ook gewoon.
Zooo de lijst word al aardig vol!! Wel jammer dat ik wat mensen zie uit de Nod forum van april!!! Dan nog een vraagje: sinds ik 2 maanden gelden gestopt ben met de pil worden mijn tepelschijven groter, heeft iemand andes dit ook gehad!!! En heb ook een hele zwar menstruatie, hevige pijn in mijn buik ben er echt ziek van en kan er niet tegen opboxen met tampons,, word er gek van!, Iemand die dit ook heeft meegemaakt??
Oww in dit las ik net haha vond het wel grappig om hier te posten!! Mijn vrienden zeggen dat ik niet zwanger word omdat ik er teveel mee bezig ben. Klopt dat?Klinkklare onzin natuurlijk. Als dat zou kloppen, dan zou er bijna nooit meer iemand gepland zwanger worden en al zeker niet meer via bijvoorbeeld IVF. Bovendien is het vrijwel onmogelijk om opeens zo'n knop in jezelf om te zetten en niet meer te denken aan die hele grote levensomvattende wens. Er zijn vrouwen die gewoon de pil door de w.c. kunnen spoelen en er verder niet meer over nadenken tot ze zwanger zijn, maar dat jij hier zit te lezen bewijst dat jij waarschijnlijk niet één van hen bent. Besluiten om te gaan voor een zwangerschap is een hele grote beslissing, eentje die je hele leven zal veranderen. Het is niet gek dat je daar zeker in het begin ontzettend mee bezig bent en liever vandaag dan morgen zwanger bent. Voel je daar dus niet schuldig over en trek je niets aan van mensen die zeggen dat je daarmee je kansen verkleint.
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook melden. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Mijn NOD is 20 mei. Ik heb 1 maart een miskraam gehad en mijn cyclus is nog helemaal de kluts kwijt. Vorige maand ruim 2 weken ongesteld geweest. Bezoek aan de verloskundige, doorgestuurd naar de gynaecoloog, maar er was op de echo weinig bijzonders te zien. Nu afwachten en 11 mei terug naar de gynaecoloog voor controle. Even spannend. Ik heb ook een hekel aan afwachten, maar dat herkennen jullie vast wel . Ik heb niet zoveel gelegenheid om hier op de site te komen, dus ik zal niet vaak posten; vorige maand zag ik zelfs totaal geen kans om bij te lezen, zoveel werd er gepost! Ik wens iedereen een ROSE maand toe!!! Groetjes, Dalia
VVDD: Bij ons weet niemand het! Maar goed, dit is pas de 2e ronde, ik zie wel hoelang we ons stil kunnen houden. Bij de vorige zwangerschapwensen heb ik me stil kunnen houden!
lady's, Laten wij er een KNAL roze maand van maken met zn allen! Ik duim alvast! Slaap lekker allemaal!
Hallo ladies, Mag ik ook op de lijst? Ronde 4, 1e kindje! Heb vandaag pas mijn eerste Cyclusdag, dus wacht nog 2 weken op mijn ei Succes allemaal!
@ meis1987, ja ik hoop ook dat de lijst heel mooi roze word!! @nonma, wat balen dat ik jou hier zie!! Wees maar lief voor je zelf tijdens de ongi *knuf* @dalia, ja wachten is het ergste en ook nog is het enigste wat wat kunnen doen!!
Noma, welkom, jammer om je hier te zien. Hier alles ok, blij dat ik weer een dagje vrij heb, hangt een rouwstemming op het werk, wat ook wel terrecht is (werk bij de NS). Verder vanmiddag naar de kaakchirurg om een kies te trekken. In het verleden meerdere wortelkanaal behandelingen gehad op die kes wat ze dus flink verpest hebben, nu een nieuwe tandartspraktijk en het raggertje blijkt er gewoon nog in te zitten... Ook blijkt er dus een ontsteking onder te zitten, lekker dus... Wat ik me afvraag zou het kunnen zijn dat een innesteling niet lukt door ontstekingswaardes in het bloed?
Thnx lieve dames! Ben op dit moment erg verdrietig dacht echt dat we een goede kans maakten, manlief was ook heftig teleurgesteld Maar goed, uithuilen en opnieuw beginnen zeggen ze dan.... Jullie ook heel veel succes deze ronde! Think Thick
@Nonma, jij ook weer hier... Hoopte dat de test voor jou nog wel positief zou worden. Maar net als mij dus ook een later ei... @Jane1981: mijn man werkt ook bij de NS (hc). Hij had het ook over een rouwstemming en een gelaten sfeer. Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is. Wij waren zelf op de terugweg van het feest en stranden iets na half 7 in Amsterdam, uiteindelijk pas om half 11 thuis. Maar goed, dat is niets vergeleken met de mensen en het personeel die in de treinen zaten. De kleine ventjes waren bekaf en zijn nu nog aan het bijkomen. Heel veel succes vanmiddag bij de kaakchirurg! Geen idee of het kan zijn dat door ontsteking een innesteling niet lukt. Wel heb ik een keer ergens gelezen dat je minder vruchtbaar kan zijn als je een tandvleesontsteking hebt! Maar hoop dat dat een broodje aap verhaal is, want had zelf een tijd terug een tandvleesontsteking... Nou ja, niet teveel over nadenken en vrolijk doorgaan (makkelijker gezegd dan gedaan)
@ jane,, iehl iehl iehl ben bang voor de tandarts!! Maar lekker balen dat hun het vekeed hebben gedaan ik heb geen idee of de innesteling dan wel of niet lukt!! @nonma, weet precies wat je bedoelt!! Ik had eergiste ochtend ook echt een k*t dag ik had ook het gevoel dat het raak was en dan is die teleustelling extra groot.. Heb heel wat afgehuild maar nu lekker ovulatie testen besteld en dus me op ronde 3 gefocust!!! *Knuf*
Klopt, ik ben zelf ook hc, en idd een rouwstemming, veel speculaties en dubbele gevoelens. Het is echt verscrikkelijk wat er gebeurd is, onbegrijpelijk.. Aan de ene kant hoop dat het aan het systeem lag (maar ook weer niet, rij je ook niet meer prettig) vanwege de collega en visa versa.. Was het trouwens maar een gewone tandvleesontsteking...
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 240183 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje 17. (4) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje 18. (4) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje 19. (1) collo003, 2e ronde na mk, 3e kindje 20. (1) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje 21. (1) von82, 4e ronde, 1e kindje 22. (3) piepoe, 11e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje 23. (1) All Mine, 2e ronde, 3e kindje 24. (3) Kaka, 4e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 2e ronde, 1e kindje 25. 26. (1) Ior, 4e ronde, 1e kindje 27. (1) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje 28. 29. (1) Bootjekatootje, 2e ronde na 2 mk, 1e kindje 30. 31. Datumloos (2) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje Totaal: 29 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Dalia03 en Nonma jullie staan erbij! Veel succes! Nonma, ik heb je op datumloos gezet. Als je weet wanneer je NOD ongeveer is, dan verander ik het voor je.
Nonma, ik heb je op datumloos gezet. Als je weet wanneer je NOD ongeveer is, dan verander ik het voor je.[/QUOTE] Hi Isabella Olivia! ik denk dat mijn NOD 26 mei is! ik houd gewoon 32 dagen aan, dat is de meest voorkomende lengte geweest het afgelopen jaar! Was jij trouwens niet roze???
Blijf maar een vaag lijntje houden op early test, vreemd, eerder getest met die dingen, toen echt geen streepje. Ik ga er van uit dat er niets meer is maar vreemd is t wel.. Met foto;