Hee dames, Ik had weer flink mee gelezen.. Maar hoe dichter bij de NOD dagen hoe drukker het word.. De meiden op rood! balen joh, hoop snel roze voor jullie! @ roze Hoop dat de lijst snel mooi roze kleurt. @ hier Vandaag erge ongesteldheid pijn maar duurt als het goed is nog een week voor ik ongie moet worden.. en liever helemaal niet.. de pijn is echt heel vervelend, trekt lekker door naar mijn onder rug.. maar voor een goed doel heb ik het wel over Van de week paar keer goed duizelig geweest. paar keer misselijk en had een heel warm gevoel in mijn buik.. tot heet aan toe.. Heel apart nog niet eerder gevoelt.. heb ook brandend maagzuur maar dit is anders.. brandend maagzuur heb k heel vaak.. Mijn borsten zijn gevoelig maar helaas is dit ook elke maand.. Denk dat ik zondag een testje er tegen aan gooi.. het is zooooo spannend! pfff
Ik heb eigenlijk al vanaf zaterdag bekkenpijn. Heb bij de 1e behoorlijk bekkenproblemen gehad, bij nr 2 viel het gelukiig mee. Heb het af en toen nog wel eens maar dit lijkt behoorlijk op week 20 in de eerste zwschap.... verder ook af en toe jeuk aan mijn buik... normaal nooit.
Minnie1979: Jeetje, heftig dagje hoor. Veel sterkte vandaag en hopen op snel roze!! Love en hope: Spannend he! Lijkt me lastig om de symptomen te herkennen. Het lijkt soms zo erg op ongi worden. Maar je weet maar nooit he! Liefje2013: Jammer, jammer. Succes in de 2e ronde! De rest ook allemaal succes. Word wel steeds nieuwschieriger naar de rest van de mensen die binnenkort kunnen testen!! Ik nog een week wachten. Pas 1e ronde, dus verwacht nog niet veel. Zal wel blij en opgelucht zijn als het wel gelukt is natuurlijk. Maar houd er wel rekening mee dat het nog wel even kan duren...
Minnie, dat is echt wel super rot. Ik hoop ook voor je dat je roze mag worden. liefje, wel prettig om te weten dat je cyclus gewoon normaal is gebleven. in die zijn is het wel prettig om ongesteld te worden. Op naar ronde 2.
Jullie zijn erg lief zeg! knuffel voor allemaal en voor degene die het zwaar hebben een extra dikke knuffel. Klinkt vervelend, zeker voor degene die al zolang bezig zijn maar jeetje, wat een teleurstelling als je dan naar het toilet gaat zeg...! En idd, wel fijn te weten dat mijn cyclus gewoon hetzelfde is, handiger tellen nu! Mijn moeder en zusje wisten van mijn nod dag, ze waren heel lief samen met mij teleurgesteld. Voor degene die nog even moeten wachten, ik hoop dat we heel veel proficiats mogen gaan geven de komende dagen!!! <3
he dames ik ben er weer, mijn dagje uit van vandaag ging niet door. heb alles gelezen via mijn telefoon maar kon niet reageren. uitgebreid op iedereen reageren word een dag taak dus daar begin ik niet aan hahaha. alle meiden die ongesteld zijn geworden balen hoopelijk de volgende ronde goed nieuws. voor de wachtende dames, vervelend is het he dat wachten hoopelijk is het wachten iets waard geweest. hier gaat alles goed, ik heb niet echt klachen maar ben wel erg moe. lijkt wel of de slaapparasietjes ze werk doen. en verder word ik steeds minder zeker van de zaken of alles wel goed gaat komen, ben nu 7 maanden bezig, en ik merk dat ik me nu al voorbereid op een teleurstelling. ik heb echt respecht voor iedereen die nog langer op hun kleine wensje wachten. een hele dikke knufffff van mij
nou heb ik toch even een vraag aan jullie dames, gezien ik nog vrij "groen" ben betreffende zwanger worden. Ik lees zojuist op internet dat bruin bloedverlies geen menstruatie hoeft te betekenen? het lijkt namelijk echt op menstruatie maar heb dus donkerbruin bloedverlies en niet zoveel als mijn menstruatie normaliter... Herkennen jullie dit mss? (dames die al zwanger zijn of een kindje hebben inmiddels) ik wil niet zomaar alles op google aannemen namelijk...
Bruin verlies kan heel veel redenem hebben volgens mij,,,het hoeft geen menstruatie te zijn!! Meestal is het oud bloed!! Maar heb je het nu??? Want je moet nog 14 dagen tot ei,, of ben je net ongesteld??
Ik heb dat nu! en ik heb een nieuwe banner aangemaakt omdat ik er van uit ging dat ik gewoon ongi was geworden...........
het hoeft geen ongi te zijn, zo te horen is het oud bloed dat is namelijk bruin. Het kan gaan om een innesteling te gaan. Heb je al een test gedaan want je NOD was vandaag toch?
Ja, die was vandaag idd. nee, geen test meer gehaald (wilde morgen testen) omdat ik dacht dat ik dus gewoon een ronde moest wachten... hmm... spannend... even afwachten of 't rood wordt dan.... krijg het er spontaan warm van....!
4 dagen voor NOD test gedaan: omo wit. Denk cyclus door de war door dat gedoe met die pil? Nu ga ik wachten tot ik ongi wordt, tja over 4 dagen dan? Gedoe!
Ik had de laatste keer 2 dagen na mijn NOD eersty last van wat bruin bloed, maar daarna helaas toch echt rood...... Hoop voor je dat dat bij jouw niet zo is!
En nogmaals vanaf hier, iedereen die snel mag en kan testen heel veel succes en geluk!!! En voor de dames die nog wachten sterkte en veel geduld gewenst!!! Voor iedereen hier een dikke knuffel! En respect voor de meiden die al lang bezig zijn!
@dolores 4 dagen voor nod is wel vroeg hoor!! Wanneer gestopt met de pil??? En wrom denk je dat je cyclus van slag is?
Zie dat er weer een paar dames op rood moeten! Balen zeg. Veel succes in de volgende ronde. Ben bij moeders,dus verder geen tijd om te reageren. We hebben hier flink wat afleiding dus de dagen vliegen voorbij. @testers voor morgen: heel veel succes en we duimen voor roze!
Ik heb ook dat warme gevoel in mijn buik. Bijzonder he! Nog nooit eerder gehad. Kan het ook niet zo goed omschrijven.