nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ben ik ook weer even.
    Veel gelezen maar snelle reactie op iedereen in het algemeen;
    Dames op rood; kl*te, baal met jullie mee :(
    Twijfeltesten blijven ook rot he, hoop dat er snel duidelijkheid komt.

Zit hier nog vrij ver voor NOD dus ben nog niet echt heel erg bezig met testen ofzo maar zit mijzelf toch af te leiden met knutselen met mijn nieuwe foon en zoeken naar een goede tattooshop.
    Gelukkig genoeg leuke dingen, hoef ik niet zo bezig te zijn met zwanger worden/zijn als vorige maand.
    Was echt niet goed voor me.

Daarom dus ook korte berichtjes of ik klets mee als het over andere dingen gaat.
    Voor ik Lief weer gek maak met dat ik nergens anders over kan praten :D

2. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraag van vandaag!!, hoe zijn de taken thuis verdeeld???? Dus wat doe jij in he huihouden en wat doet je vriend????

Ik doe eigenlijk de grote dingen,, grote boodschappen doen we samen kleine boodschappen doe ik alleen verder kook ik maar mijn vl ook soms endan doet hij soms wisse erdoon of vaatwasserleeg halen.....en natuurlijk zijneigen rommel achter zijn kont opruimen!!,

3. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Balen voor de dames die op rood staan!
    Succes iedereen, laten we de lijst mooi roze kleuren!

4. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    @neirod, love and hope... Ik heb ook zon raar gevoel in mijn buik!!!! Maja misschien is het hoop ik weet het niet,, raaaarrr!!!

5. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Nu ga ik verwend klinken, ik heb echt de liefste van de wereld namelijk.
    Hij doet de boodschappen, stofzuigen en kookt elke dag. Ik doe de was en de badkamer... en de ramen natuurlijk, maar niet elke week.
    daarbij maakt hij in het weekend ook nog altijd het ontbijt!

6. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    @ Neirod en @dreaminggirl

Ik duim voor jullie!!!

7. Within

Within Niet meer actief

Ik heb kriebels in mijn buik! Ook zo raar.. ben wel verliefd maar om nou weer vlinders te hebben :D

@vraag van de dag;

Mijn man doet niks :cool: Wij hebben gelukkig maar een klein huisje maar ik doe al het huishouden. Hij veegt/stofzuigt wel. That's it :) vind ik ook niet erg, ik ben de hele dag thuis en hij werkt hard voor het geld.

8. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Bij ons is het eigenlijk verdeeld, mijn man doet altijd het stofzuigen, omdat ik dat niet kan vanwege mijn rug. En de rest doen we samen, wanneer er maar 1 er tijd voor heeft doet die persoon. Komt omdat we allebei onregelmatig werken. Alleen de was doe ik wel, gaat niet goed komen als mijn man dat zou moeten doen.
    Boodschappen doen we bijna altijd samen en kan hij niet dan doe ik het samen met mijn vriendin.

Ja ik weet het ik ben ook verwend met zo'n geweldige man. Zoals het nu gaat is echt perfect verdeeld.

9. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Mijn Lief doet best heel veel hier.
    Omdat ik zelf veel niet kan, is fysiek te zwaar helaas.
    Dus als ie thuis komt van zijn werk gaat ie meteen wat doen; het kippenhok, de kattenbakken of koken.
    Stofzuigen doet hij ook en de wat zwaardere dingen als ramen wassen.
    Ben ik erg blij mee maar baal ook wel dat ik het niet zelf kan.
    Loop dan weer wél met zware boodschappen te sjouwen want om hem nou in het weekend alles te laten doen... :D
    De was en strijk enzo doe ik wel zelf, vind ik ook fijn om te doen, maf he :D

10. Within

Within Niet meer actief

Voor de meiden die hier zaterdag/zondag hadden gereageerd op het verhaal met mijn moeder;
    Ik heb haar net weer ruim een uur aan de telefoon gehad. Blijft verwarrend.. eerst zeggen niks te willen en dan wel aan de telefoon hangen. Heb haar gevraagd waarom ze dat dan zei en het antwoord was "het was niet de bedoeling maar was zo van slag"

>.< affijn.

11. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie: wat een raar gevoel moet dat zijn... Ik hoop dat zich stiekem in je al een nieuwe beeb nestelt :)

@ MamavanF2009: ik doe ook niet meer mee aan de misschien-zwanger-gekte. Ik moet eerst minimaal drie dagen overtijd zijn en een posi test in mn handen hebben, wil ik gaan geloven dat ik zwanger ben. Vorige ronde zoveel kwaaltjes gehad, he?

@ hier: ik schuif gezellig aan op het wachtbankje - denk als een van de laatsten. Lekker rustig hoor, hoef ik er even niet mee bezig te zijn. Pas over 2 weken weer, als we afspraak bij gyn hebben.

@ iedereen rond nod: duimen, duimen, duimen.....

12. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    @within... Jeetje ik heb dat vehaal toen mee gekregen ja!!! Verwarrend zeg!! Maar snap dat zij zich ook rot voelde,, het is niet niks om even geen contact te hebben met je kind!!

Maar ja dat is geen excuus om dan tegen jou ook te zeggen dat ze even geen contact wil!!

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte in deze rotsituatie gewenst Within... *knuffel*

14. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik ga lekker me mandje opzoeken!!
    Zal misschien morgen vroeg nog even checken en dan lekker de hele dag beauty dag met mijn oma:D even mijn zinnen verzetten!! En hopen dat ik niet nog ongesteld word... Dan is de dag zoooo voorbij en.. Is het zo vrijdag dan ga ik testen!!!!

Voor meiden die morgen gaan testen ROZEEEEEE

Slaap lekker vast

15. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Ook hier op het wachtbankje. Ik denk dat ik vandaag mijn ei heb gehad.

Nu begint het vervelende wachten weer. Wat duurt dat toch altijd lang.

Gek idee dat ik nu net mijn ei heb gehad maar dat er ook al meiden zijn die hebben getest of al heel snel mogen testen. Ik hoop echt dat dit een roze lijst gaat worden. Begin van de maand was best een goed resultaat, 20 zwanger!!!

Dus kom op met z'n allen hier, laten we het lekker roze maken :D

16. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen dames,,

Ik ben het helemaal met je eens susyq,, de lijst moet ROZZEEEE

Hier nog geen rood gespot,,,,:D
    Ik werd altijd savonds ongi,, maar vorige maand sochtends dus heb goede hoop!!
    Hoop doet leven!!!

Verde vandaag lekker een beauty dagje in sanadome!! Dusss dan is de dag zooo voorbij!!!! En in het zwembad komt ongi nooit dus spannenndd!!!!!:cool:

Meiden die gaan teste succes mijn duimen daaien voor jullie!!!

17. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik heb vandaag mijn NOD en door alle sympthomen gelijk getest, zwanger! Dit is ons tweede kindje en officieel ronde vier. Echt ervoor gaan en met agenda, ronde een. Onze dochter is in ronde twee gemaakt en is nu tien maanden oud.

Groetjes Linda.

18. Ior

Ior Niet meer actief

Jeeee, gefeliciteerd! Wat waren de symptomen?

19. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

20. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Wij doen álles 50/50: ik vind dit de ideale man :D Daarom maar zo gauw mogelijk met hem getrouwd hihihi

Deel Deze Pagina