Ik ben heel moe, benen voelen heel zwaar aan en ben inde avond misselijk. Ik voel me gewoon anders en heb hele erge stemmingswisselingen
Wouw, eerst nog even respect voor mega jacky!!! en voor de stoere uitspraak die zij heeft gedaan! Ik vind ons ook kanjers... al hoop ik dat we allemaal roze kanjers worden! purple, ik wil je voorzichtig feliciteren, want ik zie ook een streepje... Testdrang, die heb ik ook! Het is hier echt nog te vroeg met een LF van 10 dagen is NOD al vroeg, vandaag is dpo 8, dus heeft echt nog geen zin... al vind ik het spannend!!! Dus dames hou elkaar sterk met niet testen voor NOD... Nu kan ik een beetje vals spelen omdat mijn NOD eigenlijk de 23ste is, maar vervroegt naar de 20ste... Dus ik vind dat ik de 20ste al zou kunnen testen als mijn temp nog hoog is... Op naar ROZE!!!!
Sjonge, even de tijd nemen om bij te lezen is wel nodig haha. Gefeliciteerd voor de roze dames!! Echt super . En voor degene die morgen mogen testen, succes. Ben benieuwd!
Ow ja ...hoe wij verteld hebben toen ik zwanger was ... We waren net terug van vakantie,van mijn land Brazilie! We vroegen aan mijn schoonzusje of die naar de ouders kwam omdat wij terug waren,ff vertelen hoe het was en fotos laten zien...nou we lieten foto''s zien via de tv en de laatste 3 fotos waren mijn van mijn 9 wekken echo,ik wist voor dat we naar Brazilie ging al,maar heb daar een echo laten doen,toen ik terug kwam was ik 13 weken dus een beetje duidelijk te zien en iedereen mocht weten het was erg leuk!!! Nu vragen ze van goh wanneer komt de 2e,als je al 2 jaar mee bezig ben en wil niet lukken is niet leuk,maar they have no idie!!! het zal leuk zijn,ik heb het gevoel dat deze maand echt gelukt is,maar ja ik heb zoooo vaak gehad,maar nu voelt het anders ik hoop het dat ik nu gelijk heb!! Vandaag ging ik naar het terras en me best vriendin zei dat ik iets dikker was geworden ......duuuussss
Ik mag helaas op rood. Afgelopen dinsdag melde ik hier dat ik bruine afscheiding had. Een week voor nod.. Helaas een dag eens ingesteld geworden! Succes allemaal met zwanger worden!!
Even een krt berichtje!! Net getest, test was helaas negatief! Nog niks van ongi te bekennen, dus weer afwachten...joepie
Wuppie30 van harte gefeliciteerd!!!! Wat leuk!!! All mine ....echt *&^^%% zeg!!! sterkte en succes bij de volgende ronde Dreaminggirl....Spannnnnneeeeed!!!!!!!!!!!!!!!!! we duimen!!!
Lieve dames, Ik mag van datumloos af denk ik temperatuur blijft hoog .. dus heb goede hoop dat mijn ei nu echt geweest is Ik heb officieel een LF van 9 dagen dus zou de 25e zijn. Maar hou het maar op de 30e mei dan moe tik wel wachten en anders weet k het vanzelf als ik ongi word Is er iemand die de lijst ibj houd of moet ik het zelf doen ?
Ha dames, Heb niet veel geschreven, alleen mijn NOD gemeld... verder wel heel veel mee gelezen en mee geleefd met iedereeen. Niet geschreven omdat ik aan het proberen was er niet té veel mee bezig te zijn... maar nu heb ik deze maand getemperatuurd en ben ik toch eigenlijk wel heel benieuwd hoe jullie mijn temp kaartje vinden... word er zelf wel n beetje zenuwachtig van... maar wat vinden jullie... ziet het er positief uit, of kan dit altijd wel zo zijn of je nu zwanger bent of niet, of heeft iemand van jullie ook zo'n soort kaartje gehad of gezien?? Nou ja... kortom, kan iemand er iets zinnigs over zeggen haha... Dit is geloof ik de link... weet niet precies hoe het werkt, maar ik denk dat jullie m zo kunnen zien... 3cd536 Ovulation charts on FertilityFriend.com xx
Goedemorgen, @All Mine en L89, balen meiden maar veel geluk in het volgende topic @Purple, mooie streep hoor een paar dagen voor nod, ik zeg zwanger, nu gaan voor een mooie knaltest. @Dreaminggirl, he balen, maar jij test toch altijd heel laat positief???? @Wuppie, yeah gefeliciteerd hoor en geniet ervan!!! Wil je je kwaaltjes nog met ons delen?? Hier last van kleine ongi-krampjes en krampjes in mijn benen en een soort spierpijn gevoel in mn borsten, ook staat bm volgens mij nog hoog, heb er niet veel verstand van maar normaal voel ik m echt drukken op mn schaambot zeg maar en nu niet en als ik dan binnen voel moet ik echt heel mn vinger erin steken, hoezo gestoord haha. Terwijl alle sites zeggen dat je aan de hand van je bmm niet kunt zien of je zwanger bent weet ik het zo net nog niet, normaal moet ik echt niet aan sex denken na mn ei (pijnlijk) en daar heb ik nu dus geen last van. Nou ja we zullen het wel zien...
Joehoe, weer iemand op roze! Wuppie van harte! Ik denk dat ik mijn ei woensdag heb gehad, 1 dag later dan verwacht. Nu weer twee spannende weken wachten....
Maakt niet uit minnie... vind het gewoon erg spannend worden nu... heb ik altijd wel die laatste dagen voor NOD, maar goed... nu met dat tempen erbij, en dan ook nog duidelijk een dipje en een hoge temp nu... tja... haha maar wil mezelf ook niet gek maken... Wel leuk om alle verhalen van iedereen te lezen hier... iedereen heeft toch weer zijn eigen dingen meegemaakt en gaat overal op zijn eigen manier mee om, iedereen hier op het forum is volgens mij vrij verschillend, maar door die ene wens hebben we ook weer heel veel overeenkomsten... erg fijn om alleen al mee te kunnen lezen!
Ik heb trouwens hele leuke dingen voorbij zien komen om het te vertellen. Hier weet iedereen dat we "bezig" zijn omdat het al 2x is misgegaan dus die verrassing is er wel af. Daarom vertel ik het ook gelijk mocht het zo zijn. Probeer het wel eventjes geheim te houden voor mijn dochtertje want die is nu al 2x teleurgesteld. Gisteren was ze over mijn buik aan het wrijven en zei toen "mama als ik over jouw buikje aai komt er misschien wel een nieuwe baby" Echt zo schattig, ze maakt wel vaker van dat soort opmerkingen. Zo ga nu ff met der zwemmen, tot straks x
@ wuppie: gefeliciteerd!!! Feestdag voor jullie @ minnie: wat schattig, je dochtertje , zou zo leuk voor haar zijn om een brusje te krijgen! @ purple: ik heb je test ook gezien en daar staat toch gewoon een streepje? Maar ja, ik snap wel dat hè niet te vroeg blij wil zijn. Hoop dat ie blijft plakken!
Ik mag op paars!! Vanochtend getest met een kruidvat 2 voor 5 test en er was binnen de 5 min een lijntje zichtbaar. Was wel echt een tuurtest dus ik hoop nog niet teveel. Maar bij mijn vorige zwangerschap (mk) begon het ook met zo een tuurtest voor nod.