@ wuppie!!! Gefeliciteerd meid!!!! TOP 1dag na je nod dus!!!! @minni!! Nee vorige x had ik voor min nod toen was tie ook posi... Maja ik durf niet te hopen. Vraagje ik heb zon strip van zwanger en kids gebruikt en mijn vriend zei heb je geen gewone ik die van kv gedaan waar jee een plusje moet krijgen!!! Krijg ik eerst een heeeeel dun streepje bij de plus en een dikke,, vl zag het ook daarna ineens weg!!! Ik weer naar bed kom ik net beneden is tie wee teurg!!!!! Wat moet ik daar nou wee van denken!!!
Ik zie het streepje wel op die van zw&k maar niet op de plustest. Nu weet ik dat die van zw&k meer hcg nodig heeft en dat de gewone kv 2v5 minder en dan zou die een duidelijker streepje moeten geven. De plustesten vind ik persoonlijk niet prettig want die geven altijd een plusje. De plusstreep moet even dik zijn als de controle streep. Ik zou vandaag of morgen toch nog een kv 2v5 halen en die doen. Ik denk dat je daar een duidelijke streep op krijgt. Succes en ik duim voor je.
Ik zou het idd ook met een kruidvat 2 voor 5 test nog eens proberen. Ik vind die testen altijd veel duidelijker.
Alle dames op roze, van harte gefeliciteerd!! Alle dames op rood, sterkte!! hopelijk de volgende ronde een mooie knaltest in handen Ik heb (als het goed is) mijn NOD de 26ste, heb nu al een paar dagen een raar gevoel in mn onderrug en buik. af en toe steken in mn lies en echt heel veel hoofdpijn, terwijl ik dus nooit hoofdpijn heb. Last van mn rug en buik heb ik normaal pas 2 dagen voor mn NOD. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn en dat lukt me aardig, omdat ik nu in mijn afstudeerfase van school zit dus dat scheelt wel veel. Maar het bovenstaande valt me echt heel erg op. Wat denken jullie?? xxxx
Allemaal bedankt voor de reacties! We zijn natuurlijk erg blij! Kwaaltjes: heb niet echt kwaaltjes, alleen zere borsten en voelde gewoon dat ik niet ongi ging worden...sorry niet echt spannend, Haha. Tis wel spannend, laatste keer ging t op 6wkn mis, dus is toch even spannend tot die weken voorbij zijn...maar heb nu goede hoop!!! Ik hoop op meer roze!! En voor de rode dames, hoop op een goede volgende ronde!!!
@dreamgirl, ik zie helaas helemaal niks.. @roze dames, WHOEHOE, gefeliciteerd! @tempkaartje (ben even je naam vergeten), ziet er mooi uit, helaas kan je er zo weinig over zeggen, het is namelijk niet dat als je kaartje er op een bepaalde manier uit ziet je dan wel/niet zwanger bent. Daarbij kan het zijn dat dit je 'normale' verloop is, het is pas je eerste maand. Maar ik snap het wel, ik was de eerste maand ook onwijs nerveus! Spannend hoor, laten we het beste er van hopen! @rode dames, balen! @ego, ik denk dat het deze maand niks wordt, vanmorgen was mijn temp een 0.1 minder, en ben bang dat dit alleen maar meer gaat afzwakken en ik zondag gewoon ongesteld wordt... Ik zit daarom nu al in zak en as...:S Stom he! En de gynaecoloog heeft ook nog niet gebeld... Ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk... Dit zeg ik natuurlijk met het volste respect voor de meiden die al jaren bezig zijn, en ik ga natuurlijk ook niet stoppen, maar het 'leuke' is er ondertussen wel vanaf... (zeg ik in een balen bui...)
Hallo dames, Ik ben nieuw hier en wil gezellig meedoen.. Maandag is mijn NOD en vandaag (4 dagen ervoor) heb ik getest met een kv 2v5 om 6.00 uur en ik heb heel heel licht positief.. Ik heb verder geen bijwerkingen.. maar ik heb nu ongipijn en ben super bang dat het niet raak zal zijn...
Siesoe: Ook ik zie een streepje! Spannend zeg! Wuppie30: Spannende weken voor de boeg dus. Gefeliciteerd!! Nog een paar dagen voor mijn NOD (23e). Aan de ene kant best spannend. Het is mijn eerste ronde. Als het wel 'raak' is, mag ik van geluk spreken. En anders volgende ronde weer. Heb zeker veel respect voor de dames die al heel wat rondes verder zijn. Zal soms wel zwaar zijn. Hopen op snel een positieve test . Heb trouwens wel wat klachten (soms lage rugpijn en moe), maar dit kan ook het ontpillen zijn.... En ben er toch ook wel best veel mee bezig. Vind het zo spannend.
Wat een spannende tijd allemaal toch en ik zie testen voorbij komen die echt wel positief zijn! Op 1 na. Gefeliciteerd alvast meiden!
Whoeooooeeee weer een paar roze erbij vandaag, wat geweldig voor jullie!!! Gefeliciteerd!!! Balen voor de rode dames, verwen jezelf maar goed, of beter nog; láát je verwennen... thee, koekjes, chocolaatjes en een zielige huilfilm ofzo. Hier nog lekker op het wachtbankje, we zullen het wel gaan zien over een dag of tien ofzo. Oja, had nog een vraagje; had gisteren temperatuur gemeten, weer in slaap gevallen en daarna nog eens gemeten. Eerste was 36,4, tweede 36,7 Welke moet ik nu aanhouden? De eerste denk ik he? En dat 'dipje' van afgelopen maandag (35,9) heeft dat wat met mijn ei te maken? Is maar één dag dat ie zo laag is geweest.
Super gefeliciteerd geniet er maar van. Even een vraagje, als jullie een positieve test hebben geven jullie je dan ook op bij MvM, is namelijk heel belangrijk en hoe meer er zich op geven hoe meer vrouwen er geholpen kunnen worden. Maar dat niet alleen de pasgeboren jongetjes(waarbij de balletjes niet goed zitten) hebben er ook baat bij. Dus ik zou zeggen geef je op!!
♥ ♥ NOD LIJST 16 t/m 31 MEI 2012 ♥ ♥ 16. (7) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje Toekan, 6e ronde, 1e kindje Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje Liefje2013, ? ronde, ? kindje 17. (6) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje Bamjolan, 9e ronde (off. ronde 15), 4e kindje Wuppie30, 9e ronde, 1e kindje Linniestra, 4e ronde, 2e kindje 18. (8) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje L89, 4e ronde, 1e kindje Elisabeth75, 8e ronde, 2e kindje ZoGraag, 21e ronde, 1e kindje Maybe3, 21e ronde, ?e kindje 19. (6) collo003, 2e ronde (na MK), 3e kindje Purple85, 4e ronde, 1e kindje Eowynka, 1e ronde, 1e kindje Apekop, 5e ronde, 2e kindje Melletje86, 4e ronde, 1e kindje Missmaddy 4e ronde, 1e kindje 20. (7) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje dientjuh, 4e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden met 37 weken) jackystory, 7e ronde, 1e kindje DoloresdeGraaff, 2e ronde (3 x MK), 4e kindje Manu74, 4e ronde (na MK), 2e kindje Mizz Bunny, 3e ronde, 1e kindje 21. (7) von82, 4e ronde, 1e kindje Neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 2e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Hopelessinlove, 1e ronde (na pauze), 1e kindje Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje Pinkister, 34e ronde,2e kindje 22. (6) piepoe, 11e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje SanenJef, 2e ronde, 1e kindje Naomi86 ? Ronde, ? kindje Rozerin ? Ronde, ? kindje Leontine135, 8e ronde, 4e kindje 23. (8) All Mine, 2e ronde, 3e kindje LBlue, 11e ronde, 1e kindje Chikah, 6e ronde, 2e kindje Love and Hope, 2e ronde, 1e kindje Angel1988, 13e ronde, 1e kindje Anemoon13, ? ronde, 1e kindje Corina1989, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) Kaka, 4e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde (na MK), 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje nik, 6e ronde, 1e kindje smeagol, 3e ronde, 1e kindje Telletje, 7e ronde, 1e kindje Knuffeltje, 4e ronde(na MK), 2e kindje Cindii, 9e ronde, 1e kindje 25. (9) Ils80, 2e ronde (na MK), 3e kindje Noushis, 1e ronde (na MK,4e na curretage), 2e kindje marly87, 5e ronde, 1e kindje foeske, 3e ronde, 2e kindje roosje24, 3e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand, ? ronde, ? kindje jeskejes, 18e ronde, 1e kindje Aster14, 1e ronde, 1e kindje 26. (6) Ior, 4e ronde, 1e kindje Kunst, 12e ronde, 1e kindje Mammievan5, 2e ronde (na MK), 6e kindje bouncytigger, 4e ronde, 1e kindje Onzeker23, 3e rond, 1e kindje 27. (6) naliey, 54e ronde, (8e ronde na MK), 1e kindje Saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde (na MK), 2e kindje xSchaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje mamajens, 1e ronde, 2e kindje (1e kindje geboren met 23 weken) 28. (4) Riza, 2e ronde, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje Fathers Princess, 13e ronde, 1e kindje Milly123, 6e ronde (na MA), 1e kindje 29. (4) Bootjekatootje, 2e ronde (2 x MK), 1e kindje Radjnie, 7e ronde, 1e kindje susyq, 11e ronde, 1e kindje daanxyz, 15e ronde, 1e kindje 30. (4) Troelaa, 5e ronde, 1e kindje diabolique21, 8e ronde, 1e kindje babbii, 5e ronde, 1e kindje wenndiiY, 2e ronde, 2e kindje 31. (5) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanF2009, 4e ronde, 2e kindje misspiggy83, 3e ronde, 2e kindje mama3e, 6e ronde (1x MK), 3e kindje mamasylvia1975, ? ronde, ? kindje Datumloos (1) SunFlower85, 2e ronde (na MK), 1e kindje Totaal: 98 5 zwanger, 9 ongesteld, vlindertje, [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]8[/FONT] MMM, negatieve test, 2 twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven
Zodra ik een duidelijkere test in handen heb geef ik weer op hoor.. Maar ik heb nog geen duidelijke test nu..
Hallo dames, Mijn NOD dag is een OD dag geworden, dus ik mag op rood!!! Baal wel enorm, maar mijn cyclus is dus erg strak, wist precies wanneer ik mijn eisprong had en idd 14 dagen later ongesteld! Voor iedereen die ook rood is; sterkt en succes de komende ronde! Voor iedereen op rose; gefeliciteerd, geniet ervan. En voor de wachtenden; tja wachten is niet leuk, hoop voor jullie ook rose! Volgende lijst ben ik weer van de partij hoor!! Fijn weekend, groetjes Elisabeth
2 zwangeren erbij GEFELICITEERD! zo is het leuk om de lijst bij te werken ^^ @all mine; jammer dat je ongi ben maar je cyclus is nu wel korter! @hopelessinlove; Ik heb je mooi paars gemaakt ^^ Spannend! Hier weinig aan de hand. Zere borsten, dat wel. Is het al maandag? Ben nu toch wel erg nieuwsgierig aan het worden..