nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oow liefje, lees je berichtje net nadat ik mijn vorige gepost had.
    Jammer zeg :(
    Ook niet meer proberen om met ochtendurine te testen?

2. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamavanf: wat bedoel je met nieuw advies over je gezondheid?

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer liefje, maar het kan nog toch?

4. siesoe

siesoe Lid

16 mei 2012
    12
    0
    0
    NULL
    Rotterdam

Ach meid, wel vervelend..!! Nu heb ik ook de hoop opgegeven.. Ik ga er vanuit dat het de ongesteldheid is..

Ik hoop voor ons dat het de volgende keer raak zal zijn.. Succes

5. MamavanF2009

Nou, ik ben al jaren aan het kl*ten met mijn gezondheid en heb alle kastjes en muren al gezien zonder echt geloofd te worden (het zal wel tussen je oren zitten, leer er maar mee leven enzo... ja nĂ­et dus)
    Nou kwam een vriend van me, met nagenoeg dezelfde klachten, met een nieuwe optie over wat me zou kunnen mankeren.
    Moet ik even mee naar de arts in de hoop dat die me serieus neemt :D

6. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Nee Siesoe! niet hoop opgeven en ff wachten op je test dag! ik ben nét bezig, ik wist niet eens mijn exacte cyclus en heb niet bewust op een ovu-dag geknuffeld zeg maar..! dus dat is nog geen vergelijk, v.a. a.s. maand iets meer.. :)

7. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Hmmm NOD komt al aardig dichterbij.....alle zwangeren van harte!! Hoop zo dat ik me bij jullie mag voegen:) ......maar merk nog helemaal niks, denk ook echt dat het deze maand niet raak is...maar uit ervaring in het verleden waren dat juist de keren dat het wel raak was, dus ga ik toch weer hopen, stom he!

Pfff nog 5 dagen!! (ga pas testen na mijn NOD)

Alle rode dames, sterkte......:(

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamavanf2009: oh, ik hoop het echt voor je! Heel rot als je klachten niet serieus worden genomen.

@ Leontine: haha, dat had ik net ook. Ik schreef dat ik dacht dat ik niet zwanger was en toen bedacht ik me dat ik vorige ronde juist dacht dat ik zwanger was, maar niks. Dus misschien is het nu omgekeerd hahaha

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Jackystory: wat vreselijk attent van je om zo uitgebreid op iedereen te reageren!!! Complimenten!!

Hier nog steeds niks... Als ik vannacht niet ongi word ga ik morgenochtend testen!

Fijne avond allemaal en een heel prettig weekend!

Liefs jufaman81

10. MamavanF2009

Ja nogal maar ik geef niet op hoor!
    Nou wordt het al iets serieuzer genomen maar er is nog lang niet genoeg verbeterd en ik ben het ziek voelen een beetje beu.
    Dus poging drieduuzendenzoveel maar weer :D

11. MamavanF2009

Spannend!!! Hoop dat het niet doorzet vannacht en dat je morgen een hartstikke posi-test hebt! :)

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ mamavanF2009: ik heb al anderhalf jaar een cyclus van 26 dagen... Ik kan er echt de klok op gelijk zetten (behalve 1x bij een uitstrijkje). Dus dit is wel heel bijzonder. Vandaag mijn NOD en nog steeds niks! Misschien ligt het er aan dat ik 2,5 week geleden een HSG-onderzoek heb gehad?!? Zou zomaar kunnen natuurlijk. Toen ik vorig jaar een uitstrijkje kreeg was mijn cyclus ook eenmalig van slag...

Wel spannend hoor...

13. MamavanF2009

Geen idee of dat aan het onderzoek kan liggen, het zou kunnen.
    Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet het geval is, zou geweldig zijn als het gewoon komt omdat je zwanger bent!

14. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan, maar er komt een enorme ego post! Ik heb namelijk echt een klote dag gehad...

Mijn schoonzusje was 8 weken zwanger, tot ze dinsdag naar de verloskundige ging die zag geen hartslag en vermoedde een bbz. Nu is ze (zonder dat iemand het wist, buiten haar man) heel de week in en uit het ziekenhuis gegaan en moest ze vanmorgen blijven om geopereerd te worden. Ze dachten ook nog iets op haar eierstok te zien waardoor die mogelijk ook weggehaald moest worden. Dus ik met mijn keelonsteking naar het ziekenhuis, verder de dag met mijn neefje doorgebracht... Ze is de operatie goed uitgekomen en de eierstok is (zover we weten) niet weggehaald, maar me het doet me behoorlijk wat.
    Toen ging ik naar de wc en zag ik wat roze-bruine afscheiding zitten. Ik even gevoeld van binnen en toen zat er niks. Nu thuis weer wel een beetje... Ik ben dus super zenuwachtig voor morgen hoe de temperatuur is. Heb even mijn gedachtes en emoties niet op een rijtje... Als wij zwanger zijn, ben ik dol gelukkig, maar dan is het wel super moeilijk om het met hun te delen, als het niet zo is, voel ik me nog steeds niet tof...
    Ik vind het een beetje gek, maar voel me naar en rot.. en ben emotioneel alsof ik zelf nu gecuretteerd ben (al zal ik natuurlijk totaal niet weten hoe dat voelt, en hoop ik dat niet mee te hoeven maken). oef... ik voel me dus rot!

Euhm... zwanger, gefeliciteerd! Twijfelaars, hopelijk wordt het mooi roze! Rode dames, balen!!!!
    Jacky, wat een respect voor jou post... en twijfels is logisch... Ik heb ook na maanden nog nieuwe klachten ontdekt en helaas is dat dan toch niks...
    Liefje, ik vind je banner echt te gek met je zaadcel en het eitje! Super cool...

Verder vergeet ik een hoop mensen, maar sorry daarvoor! Hopelijk hebben andere je kunnen beantwoorden, maar in mijn bui is er zoveel langs me heen gegaan.

15. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @MamavanF: hopelijk kom je nu wat verder bij de huisarts en word je serieus genomen!
    @jackystory: wat leuk al die persoonlijke reacties!!!
    De Thomasdag is inderdaad van die tekenfilm van Thomas de trein! Onze oudste is helemaal Thomas fan! Er komt een echte Thomas stoomlocomotief en er zijn allemaal treintjes om mee te spelen enzo. Ben erg benieuwd. Eerste keer dat we heen gaan. Er staan wel filmpjes op you tube, mocht je benieuwd zijn.
    @roze: het gaat de goede kant op. Gefeliciteerd allemaal!
    @rood: succes in de volgende ronde!

16. MamavanF2009

LBlue, allereerst; geen sorry want ik vind het een allesbehalve ego-bericht.
    Wat rot voor je schoonzus en voor jullie, ik kan me voorstellen dat jij je nu ook zo kl*te voelt.
    Is heel heftig zoiets en dan ook zelf nog aan het twijfelen wat het is/kan zijn.
    Lijkt me enorm dubbel voelen als je zwanger zou zijn maar wel of niet, het voelt toch rot he in deze situatie.
    Heel veel sterkte en een knuffff :)

17. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik heb niet veel geschreven, heb het enorm druk gehad op m'n werk, maar wel af en toe mee gelezen.. Rose dames gefeliciteerd!!! :)

18. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Dank je wel mamavanF2009... Lief dat je dat zegt!

19. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ik geloof dat ik op de radio 17 grade hoorde. maar ik zou het niet weten.

20. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie dat ik nog steeds op ronde 3 sta, maar het moet ronde 2 zijn.... moet ik het zelf veranderen of wordt dat gedaan door iemand?

Verder vroeg ik me af wat het kan betekenen, dat ik ander halve week voor NOD ongie krampen heb en een heel raar gevoel in me buik, veel hoofdpijn en het lijtk als of me eten in me keel is blijven hangen.....

wat denken jullie?

Deel Deze Pagina