he mamavanf2009, wat erg he die moe heid, ik heb dat ook. ik ga ook zo lekker naar mijn bed. zondag kan ik testen, denk dat het een nega word maar voel me toch lichtelijk anders mede voor de vermoeidheid. dus wie weet. ik ga niet hopen. bedankt voor je reactie. wat voor advies heb je gehad? groetjesss
Ja het is een heel nare vermoeidheid. Heb het al jaren (tegen ME/CVS aan) maar zo erg als de laatste paar dagen heb ik in geen jaren gehad. Als ik er aan terug denk was de laatste keer rond de periode dat ik zwanger werd of al was maar weet niet meer precies. Was een nogal heftige periode waar ik niet al te veel details meer van weet. Advies was om te laten nakijken op slaapapneu, vriend van me heeft heel veel dezelfde klachten, ook al jaren maar daar werd nu pas aan gedacht. Is de moeite van het onderzoeken waard al verwacht ik er niet veel van. Hoop toch voor je dat de test posi is maar zou zelf ook niet te hard hopen, puur uit zelfbescherming. Ik hoop voor jou (en alle anderen hier) héél hard maar voor mijzelf niet echt, is de teleurstelling niet zo groot als het niet is gelukt
Nog ff spieken hier voordat ik naar bed ga. @Lblue, daar is dit forum voor meid, om je lief en leed te delen. Wens je schoonzusje heel veel sterkte, ik weet helaas hoe het voelt, maar voel je absoluut niet schuldig als het bij jullie wel raak is hoor. Toen het bij ons de 2e keer misging waren er ook 2 vriendinnen en een kennis zwanger en ik heb het ze nooit misgunt, voor alles is namelijk zijn tijd. @Siessoe, he bah wat klote die onzekerheid, als het niet doorzet zou ik van een innesteling uitgaan en anders morgen of overmorgen ff opnieuw testen en kijken of ie donkerder wordt @Dientjuh, ja ik voel ook vanalles maar ik hecht daar geen waarde meer aan, ik blijf natuurlijk wel hopen he. 9 mei had ik 1 dag wat last van ongi-krampjes dus dat KAN mn ei zijn geweest en sinds vandaag zijn die krampjes weer terug, tis wel iets minder nu ik in bad ben geweest. Dus als ik van die dag uit ga zit ik nu 9dpo, maar als ik van mn vorige cyclus uitga zit ik 4 dpo. Tja het blijft afw88. Ben benieuwd of ik morgen nog die krampjes heb, het trekt ook door naar mn benen (vooral rechter) meer meiden hier last van???
@jufeman81 ik zal morgen gelijk de computer aan zetten als ik uit geslapen ben om je te feliciteren, i hope it for you. @lblue, wat vervelend zeg, gooi lekker ff alles eruit en ik sla een computer knuffel om je heen, @ginie , ik weet wel wat dat is maar wou het ff zeker weten. is wel leuk veel plezier. vroeger ging ik ook naar zo iets maar dan buddie de kleine helicopter of zo iets. kunnen jullie dit ook? @babbii, werk is ook belangrijk. @onzeker23, dat word wel veranderd voor je. als iedereen aan die lijst zit raakt men ook in de war. en op je andere vraag meestal ong een week voor nod kan je een innesteling hebben. spannend. groetjes jacky
he wat vervelend zeg. ik ben alleen deze week heel erg moe, ik moet er niet aan denken dit heel lang achter elkaar te hebben. respect dat je nog geen tent heb staan voor de dokters praktijk hihihi. heb je al na gevraag of je fibromayalgie hebt daar kan je ook extreem moe van worden dat is een weken dele reuma, dat zit in de spieren en bind weefsel. je hebt dan ook 10x meer energie nodig als een ander die dat niet heeft. kijk het eens na zou ik zeggen.
he minnie1979, ik kan er weinig over zeggen. dan gevoel naar de benen ken ik ook niet. ik hoop voor je dat het voor iets goeds zal zijn. slaap lekker en een heel goed weekend. jacky
Hallo meiden. Het is inderdaad moeilijk om alles bij te houden. Er word zoveel gekletst wat het natuurlijk alleen maar leuk maakt. Ik ga maar eens mee kletsen want mijn NOD dag komt ook dichtbij en net als leontine voel ik niks op wat menstruatiekrampjes na. Probeer er deze maand wat minder mee bezig te zijn, is moeilijk maar gaat beter dan de vorige maanden. Mijn beste vriendin is nu 7 maanden zwanger en had het gister met haar over. Zei is zwanger geraakt toen ze een week naar oostenrijk was geweest, en ze had heel veel gedronken en gerookt. Wat ze nu niet meer doet natuurlijk. Succes allemaal en de roze meiden van harte gefeliciteerd.
beste mensen, slaap lekker ik ga mijn bedje op zoeken. mamavanf2009 heb je een pb tje gestuurd. groetjes en knuffels van mijjjj jacky story sleep welll
Yep, is ook al naar gekeken. Heb er nu geen last meer van door vitamine B12 injecties maar als ik die te laat neem verrek ik meteen van de pijn, voornamelijk in handen en polsen. Maar kan nog zoveel meer zijn; lyme, ME, B12 tekort dus en volgens mijn alternatief arts nog een paar bacteriën/virussen meer. Achja, die tent heb ik afgebroken toen de zoveelste huisarts me jankend liet weglopen. Gelukkig heb ik er nu een die me wél serieus neemt maar die kan ook niks meer doen dan wat ze al doet. Ben zo'n beetje 'uitbehandeld' want ze hebben alles al gedaan wat ze konden (maagonderzoek, echo's, allergie-testen, bloedprikken) Maar ik geef niet op hoor! Aparte is wel dat ik, toen ik zwanger was, zowat nergens last van had, misschien toch een hormonenkwestie??? Ik weet het ook niet meer hoor
Ik mag op roze! Alle meiden die nog in spanning zitten; ik duim dat jullie snel mogen volgen. En voor alle meiden die ongesteld zijn geworden; hele dikke knuffel! Laten we hopen op een mooie volgende maand
Wat super meid, gefeliciteerd! Fijn dat het toch gelukt is deze maand ook al dacht je dat de kans klein was. Zo zie je maar, je hebt maar 1x nodig! Geniet ervan!!!
Jeeej Proficiat! @LBlue: Maak een ticker aan. daar heb ik mijn banner van! staan heel veel leuke tussen! Digi knuffel allemaal, en slaap lekker, voor de testers morgen: succes en ik duim voor jullie! Ben blij met dit forum, zo lief en leuk hoe iedereen reageert en meeleeft met iedereen!