Hoi dames Ik ben nu bezig met de ovu testjes. Ik had gister ook al een foto. Geplaatst maar volgens mij zijn die van vandaag toch wat donkerder. Als hij postief is ovuleer ik vandaag of binnen nu en 2 dagen. Ohja ik gebruik de midstream van zwanger & kids. De bovenste is van gister en de 2 onderste zijn van vandaag om 11:00 uur en 18:00 uur. Fijne avond Bekijk bijlage 190594
Als je ongi word ook last van je boobs dan meis? Anders is er nog kans he... \En je BMM stand veranderd heel de dag door... Vanmorgen was ie bij mij laag en vanaaf hoog.... haha maar als ik ongi moet worden blijft ie laag bij mij...
nee niet doen mop....wacht nog even af...... en als je wel test......smsen he!!!! Ik duim iig als je het wel gaat doen!
Joeh, bedankt hé!!! Kan bij ij ook nog de 17e zijn als mijn lf 15 dagen is, komt voor..... Evaa, heb net meerdere stukken zitten lezen (je moet wat om de avond om te krijgen, vriendje lief is met de jongens uit). Nu lees ik dus inderdaad dat de stand absoluut niks zegt om vervolgens een compleet leger aan vrouwen te vinden die de bmm laag hadden staan toen ze zwanger waren.........ja hallo!!!! Ik probeer nuchter te blijven hoor!!! Lukt niet zo!!!
hmm ik wil zo graag testen pfff.. dat wachten is zo vreselijk! ja ik zal zeker smsen hoor ! wat de uitslag is.. had je mn sms nog gehad gsiter?
Hallo meiden Hier een zachte innesteling vandaag De ronde dat ik een vmk had was die namelijk extreem pijnlijk... En meiden die snel gaan testen woohoo spannend
zooo lastig he ! en je hebt nog niet getest? knap hoor.. ga je morgen wel testen? indd stand bmm zegt niks.. zeker niet tot 1e nod.. pas na paar weken zwangerschap ! ik duim alsnog zoveel voor jou meid!!
als je wilt testen moet je dat doen, maar morgen ben je 2 dagen voor nod.....misschien nog 1 dagje wachten..... Maar doen als je dat wilt. En wel smsen als je gaat testen hahaha ja had ik gekregen ja....om 2uur doos
Bij mij wel!! als ik ongi moet worden blijft mijn BMM laag en zacht!! Altijd al gehad!! En bij zwangerschap hoog en hard!!! (ik ben uitzondering op de regel denk ik? haha)
haha je werd er toch niet wakker van he? ja het is echt bij iedereen anders, ieder lichaam is compleet anders!!
dat sowieso..... En dan word ik nog gekker? Dan word ik dus zoooooooo gek dat ik weer opnieuw normaal word..........apart..... En nee, ik test lekker niet, ik verrek het, ik doe het niet. steek mijn kop in het zand, negeer alles,en doe alsof ik nergens last van heb.......tot ik flip....
jawel oelewapper Mijn foon ligt altijd naast me als ik op bed lig haha en AAN ja *stel dat er iets met 1 van de kids is*
En om het verhaal echt helemaal raar te maken......ik ben zoooo moe.....veeeeeeeeel te vroeg voor mij, maar ik denk dat ik er maar eens aan ga geloven......Misschien dat ik zowaar eens op een normaal tijdstip in slaap val. Zou wat zijn zeg. Meisjes, ik wens jullie een goede nacht en we lezen elkaar morgen weer. Welterusten schatjes!!!!
ohw ja sorry meid ! ik heb mn sms toon namelijk altijd uit haha... had er ff niet aan gedacht.. maar indd.. ik was namelijk mn foon vergeten en waren op verjaardag.. ik denk dat ik indd toch tot maandag wacht met testen...