NOD-lijst 16 - 31 oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemiddag iedereen!

@Angel78; heb mijn positive ovu-test ook niet met mijn eerste urine gedaan. Wist dat dat een no-go was, maar omdat ik het toch nog in de ochtend had gedaan was ik er nog niet zeker van.

FF heeft vanochtend toch een rode stippellijn/kruis gezet in mijn kaart. Op de dag dat ik ook mijn positieve ovutest had :) Dus het klopte wel, bijna zelfde cyclusdag als mijn vorige cyclus. Nu is het afwachten geblazen.. Niets aan ;)

Ik ga maar in de keuken staan. Had zin om het hele weekend te kokkerellen dus gisteren al wat uit de Molukse keuken gemaakt en vandaag weer, jummieee :D

Fijne zondag iedereen!

2. Delta

Delta Niet meer actief

gefeliciteerd Camilla! super leuk zeg.. voel je ook al dingetjes?

3. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @camilla, alvast voorzichtig gefeliciteerd, al zie ik de streep vrij duidelijk hoor!!
    zelf afgelopen dinsdag ineens bruine prut bij afvegen en sindsdien (soms vrij heftige)ongikrampen, maar toch net iets anders...verder eigenlijk nergens last van...
    me NOD ergens tussen de 17e en de 21e..dus nog ff wachten!

4. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Jaaaa het eerste roze op de lijst!!! Ga zo door, ga zo door, Dat er nog maar veel mogen volgen!

5. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @naatje heb net een ovutest gedaan wel eerder dan gister en ik kon maar een klein beetje plassen dus denk wel dat het erg geconsentreerd was maaaaar ik had een smilie :) gister had ik geen slijm en vandaag witte afscheiding... maar met een positieve ovutest moet het toch waterig zijn??? Zit te twijfelen aan die test eerlijk gezegd... gister had ik hem om 5 uur gedaan en nu om half 2 en de urine was weinig....

WAT DENKEN JULLIE???????

6. Delta

Delta Niet meer actief

nou als je een smilie hebt.... betekent dat KLUSSEN ! :D

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden wel comisch wantd ie test van camilla zo ziet de van mij er ook uit ietsje lichter die van mij!
    maar zit pas op dag 25!
    ZOu die dan toch posi worden!!
    ben beniewd!!
    Ik heb nog geen gevoel van ongie en temp nog steeds stabiel!
    iK ga even pitten ben moe!

8. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha! Mijne was vandaag ook posi en ook dag 19! :D

Ik heb nu ook minder afscheiding dan voorgaande dagen', bijna geen eigenlijk, maar mn baarmoedermond is echt heel zacht, bijna 'sponzig.

9. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hier nog steeds geen bloed nod dag vandaag pijn aan me borsten normaal nooit en afentoe steek heel laag in de buik maar niet dat me ongie komt woensdag testen kon nu ook wel maar wil graag wachten en me vriend ook

10. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @eva jaaaaa vanavond vroeg naar bed hahahaha ;)

@mamavand spannend zeg hoop voor je dat je temp lekker hoog blijft

@CenM hihi ook toevallig... misschien komt dat nog die afscheiding..

@melkos wat knap van je dat je nog kan wachten! Duim voor je voor roze..

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeetje meiden, wat gaan jullie hard hier!

@Camilla Ik ben niet zo'n tuurder en ik zie de streep gelijk hoor! Dus gefeliciteerd!

@Inkie Ik had vorige week woensdag waterige afscheiding, en gisteren een positieve ovu-test en totaal geen afscheiding. Ik geloof die testen eerder dan die afscheiding hoor. En klussen kan nooit kwaad, dus... ;)

@Melkos Wat knap dat je kunt wachten met testen!

Bedankt voor de reacties op m'n temp vraag. Dat het toch nog zo verschillend is had ik niet verwacht! Toch maar afwachten tot morgen dan. Hopelijk slaapt de kleine vannacht dan wel beter ;)

12. Delta

Delta Niet meer actief

nou indd inkie ! fijn dat je je ei nu toch gespot hebt!

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    Belgiƫ
    @ inkie: klussen maar meid! trek je mannetje maar eens goed tegen je aan vanavond!;)

@ melkos: WAUW!! dat jij het zo lang kan uithouden! Dat geduld mag je met ons wel eens delen;) Ik houd het maximum uit tot mijn NOD en dan zal er een test aan geloven:D

14. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @poemi ja daar heb je gelijk in komt helemaal goed vanavond...

@eva ja ben ik ook blij mee ben nou wel benieuwd hoelang me cyclus is deze maand...

@toekan whahahaha hij weet niet wat hem overkomt vanavond whahahahaha

15. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Spannend zeg dames! Ik lees wel mee maar reageer niet actief in dit topic.

Zou eigenlijk het liefst een test doen nu maar moet me inhouden :)

16. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Nou ik durf juist niet te testen bang voor teleurstelling haha ik teste altijd op me nod en was negatief en dan werd ik ook direct ongie

17. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Dat is wel beter! Mocht het raak zijn en goed zitten, dan is de test na je NOD natuurlijk ook gewoon positief. Geduld is een schone zaak..

Ik heb maar 1 test liggen en kan mezelf bijna niet meer tegen houden :D

18. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik hoop dat je gewoon lekker 14 dagen erna ongi word ! of niet juist he !!! gewoon lekker zwanger worden hoor..!

nou ik net ineens een blauwe ader op mn tiet haha.. ben benieuwd..

19. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Ik denk dat ik morgen een testje ga doen. Ja veel te vroeg ik weet het. Maar bij mijn dochter had ik 9dpo al een streep. Morgen is 10dpo. (leuk verjaardagscadeautje;))

20. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Whuhahahaha eva maak het anders even nog spannender met je blauwe ader op je tiet haha...

Deel Deze Pagina