ik heb nooit pas na mijn nod getest...altijd 1 dag ervoor. Bij beide positief. Maar wel pas als temp hoog was
Nu praat ik al even mee op zp maar vraag me ineens iets af. Als ik een lf van 14 dagen heb en mijn ei op 10 okt heb gehad. Wanneer is mijn nod dan? Vraag me nu af of ik het wel goed gedaan heb
BLAAAAAAAS "Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit" Ik zit nu op dag 3 en morgen moet eigenlijk ook nog dus dag 4....
als je je eisping heb gehad op de 10de dan zou die na mijn weten op de 11de bevrucht zijn en dan kom je uit op de 25ste
nogmaals: 2x per dag en ik was in 1x zwanger van iemand die rookte als een ketter, dronk, geen vitamines of zuivel binnen kreeg!!!
das niet waar. tis niet de volgende dag pas bevruchting hoor. 24e nod. altijd 14 dagen bij je eidag optellen.
ik snap niet hoe je daar je ovulatie uit kunt halen en of je wel of niet zwanger bent. Dat je lichaams temperatuur veranderd oke maar wat als je slecht slaapt, verkouden bent enz enz. is het wel betrouwbaar genoeg??
Ok thanks. Ja ik begon ook al even te twijfelen over de bevruchting de volgende dag... Hoe meer meningen hoe beter!
bevruchting kan dezelfde dag of dag erna. Ligt eraan hoe laat je ei springt.......maar meestal dezelfde dag nog bevruchting hoor.
@Angel jaaaa maar dat was gewoon supersonisch zaad ofzo... dat komt niet zo vaak voor hoor denk ik.... of misschien ben jij wel mega vruchtbaar dat dat ene half dode zaadje genoeg was whuahahah