lieve dames, Sorry voor de radiostilte van mijn kant, maar ik heb even 2 daagjes geprobeerd afstand te nemen omdat ik al aanvoelde dat ik weer ongesteld zou gaan worden en ik wou dus uit zelfbescherming er even niet te veel mee bezig zijn... vandaag inderdaad veel donkerbruin verlies - ondanks een hoge temp van 37.05, dus het zal morgen wel raak zijn Ik zit er even helemaal doorheen. Sinds we begonnen zijn is het een grote rollercoaster geweest omdat ik zo'n rare cyclus had en veel klachten had. Ben dus ook veel in het ziekenhuis geweest en dat eist nu een beetje zn tol. Ik wil het zo graag en nu is het weer niet gelukt gaan nu al de 11e maand in en ik ben er even helemaal klaar mee. Ik heb gewoon het gevoel dat dit bij ons toch nooit gaat lukken..... Hopelijk kan ik me de komende dagen weer een beetje opladen en dan kom ik alle wachtende dames natuurlijk nog aanmoedigen! @ esther, meandor, broedertjes en littleone: balen dat jullie ongesteld zijn geworden. hopelijk hebben wij volgende maand meer geluk! en dan natuurlijk @ camilla, princess, isis en mamavand ( mamavand jij bent gewoon hardstikke zwanger hoor! en gelukkig dat het weer wat beter gaat met je zoontje): gefeliciteerd dames! het is jullie van harte gegund! geniet hiervan!
Hier denk ik nu egt dat ik zwanger ben het voelt allemaal in me lichaam anders nog geen ongie en er staat een potje met kruiden op tafel dicht niemand ruikt het en ik ruik het heel erg vind het vies haha
@mooneymuppet, inkie en angel: thanks lieverds dat jullie zo lief reageren. jullie weten wat het is als je graag zwanger wilt worden en het betekent veel voor me dat jullie zo meeleven !
Woensdag tyndall me mannetje wil erbij zijn en woensdag pas vrij vandaar jammer genoeg en wil het niet agter zijn rug omdoen
Precies wat Angel zegt. Ik denk niet dat hij boos zou zijn als je hem verrast met een positieve test!