whoeoeoeoeoeoeoeoeoe jippiiiiieeeeeeeeeeeeee!!!!! kijk zo moet je luisteren . Gefeliciteerd meisje!!!! Geniet ervan!!!! Zo, goedemorgen trouwens, was het eerste dat ik zag op de vroege morgen (niet erg), ga nu even verder lezen..xxxxxx
Hier de foto...wel erg wazig he.... maar ze staan er hier echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb even rode streepjes erboven gezet waar ze staan...
Angel van harte gefeliciteerd!!!!! Ik hoop zo dat hij mooi donker mag kleuren en dat je er 8 maanden van kan gaan genieten!!!! btw je hebt een PV
Jaaaaaa zie het ook!!! In het echt zie je hem vast beter dan wat wij het zien dus ik zeg alvast gefeliciteerd!!!! Eind deze week dikke vette posi hè!!!!
Meiden geloof me ik was zo kwaad ze zit zelf in ronde 1 en dacht even binnen een wip zwanger te worden.... Toen ik het over ontpillen had e.d. zei ze meteen owww maar dat gebeurt mij niet!!! Ik ben gewoon zwanger wedden... Geloof me we verlangen hier heel erg naar een kindje van ons beide.. ik kan gewoon mijn leven zonder een kindje van onszelf niet voorstellen.. Maar heb nu ook gezien hoe snel het fout kan gaan :'( Ik heb weer alle klachten maar ik durf gewoon niet meer te testen pas als ik een week overtijd ben ga ik testen...
OMDAT JE COACH HEEFT GEZEGD DAT JE ZWANGER BENT!!!!!!! EN IK JE HEB GELEERD OM TE LUISTEREN!!!!!!!!!!!!!! GEWELDIG MEIS, PROFICIAT!!!!!! Sorry voor de rest, maar ik kwam dit tegen en ben behoorlijk snel door de rest heen gegaan, zat helemaal te stuiteren met een geweldig resultaat op het eind................ONZE LIEVE ANGEL IS ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!
Angel moet ik nou serieus gaan uitleggen hoe de bloemetjes en de bijtjes werken Het is gewoon gebeurt meis, geniet ervan!!!
Angel wat een geweldig nieuws. Hier is de hoop weg hoor meiden ik g denk ik echt wel ongie worden ondanks die test van gister kijk maar in mijn temp kaartje! Ben er wel wat eerder af maar ik heb zo net weer een kv test gedaan en die is witter dan wit!! Dus ik dnek dat ik echt niet zwanger ben. Ik baal zo! En dan moet ik ook nog werken! Nou meiden ik lees vanmiddag wel weer bij! PS het is wel vroeg dat me temp daalt!| Hoef donderdag pas ongie te worden!
succes, we zien je weer verschijnen. mamavand: het kan nog steeds, je temp zit nog steeds hartstikke hoog. Waarom heb je hem op een open bolletje gezet? Slecht/minder geslapen? Over slapen gesproken: hoe heeft je mannetje geslapen vannacht? Ik zit hier gewoon te stuiteren om de test van Angel en niet gelogen met tranen in mijn ogen!!!!
ik had dat in mijn zwangerschap wel heel erg en schijnt ook een bekend kwaaltje te zijn volgens sommige sites
Zegt idd nog niks mamavand. Hier daalde temp met 0,1 op 12 dpo maar daalde niet verder! Heb alleen pas op 14 dpo getest dus weet niet hoe m'n test voor nod uitgezien zou hebben.
raar, maar waar......ik ook. Ben net zo blij nu als dat ik was toen ik zelf de vorige keer positief testte.........hahahaha..........echt hoor