NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. (6) -Behappy (2e ronde, 1e kindje) -Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) -Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) -Esther15 (2eronde, 2e kindje) -Meandor (4e ronde, 2e kindje -Tamaramama (5e ronde 3e kindje) 17. (5) -Camilla (2e ronde, 3e kindje) -Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) -LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) -itsme82 (7e ronde, 1e kindje) -JennyC (1e ronde, 1e kindje) 18. (2) -LeenElise (5e ronde, 1e kindje) -Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. (10) -Evaa (3e ronde, 1e kindje) -Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) -Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) -Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) -SannekevW (2e ronde, 3e kindje) -Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) -Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) -marja poortman (3de ronde-3de kindje) -Blinky (1e ronde, 2e kindje) -Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 20. (4) -Princess86 (5e ronde, 1e kindje) -Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) -Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) -Karnijn (4e ronde clomid, 1e kindje) 21. (4) -Angel78 (2e ronde, 3e kindje) -Naliey (48e ronde, 1e kindje) -Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) -Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) 22. (10) -Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) -Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) -Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) -Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) -Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) -Truusjes (1e ronde, ?e kindje) -Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) -TVL (6e ronde, 1e kindje) -Fokje (? ronde, 3e kindje) -MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) 23. (6) -Childwish (2e ronde, 2e kindje) -Samba (2e ronde 2de kindje) -Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) -Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) -Toekan (niet echt een ronde, 1e kindje) -Deniesje (1e ronde, ?2 kindje) 24. (3) -Tyndall (3e rondje, 2e kindje) -Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) -mamavanyuna1 (?ronde, 2e kindje) 25. (3) -Naatje (1e ronde, 1e kindje) -Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) -Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) 26. (3) -Posh84 (10e ronde, 1e kindje) -Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) -Pindarella86 (3e ronde, ?e kindje) 27. (6) -My faith (10e ronde, 2e kindje) -Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) -CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) -Vickske (11de ronde, 2e kindje) -Fruitig (1e ronde, 1e kindje) -LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e na MK) 28. (2) -Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) -Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. (5) -Orwen (2e ronde, 2e kindje) -Kit (2e ronde, 2e kindje) -N80 7e ronde na mk, 1e kindje) -Vissertje84 (2e ronde, 2e kindje) -Linny24 (1e ronde, 3e kindje) 30. (5) -Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) -Mukje (6e ronde, 2e kindje) -Lyanna (22e ronde, 2e kindje) -1981 (1e kindje, 6e ronde) -Poemi (1e ronde na bbz, 2e kindje) 31. (3) -Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) -Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) -gyino (4e ronde, 2e kindje) datumloos (2) -Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) -Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Totaal: 78 5 zwanger, 8 ongesteld, vlindertje, 9 MMM 4 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven even omhoog gehaald...
@ANGEL whuhahahaha nee van die 4 testen met de twee streepjes die van vandaag is lichter dan die van gister maar toch positief... wilde het even laten zien misschien dat er iemand een idee had erover...
jullie praten te veel, kan het echt niet bijhouden!!! dit heb ik nog mee gemaakt , maar de rest niet meer.. thanks voor de tips.. @toekan wat een schatje!!! Trek hem maar dicht tegen je aan!! Haha @blowen die van mij heeft dat toen hij jonger was gedaan, maar is gestopt toen wij bij elkaar kwamen acuuut.. ik haat drugs, wat je doet moet je zelf weten, maar niet in mijn tijd en in mijn bij zijn.. @tamaramama.. JIhaaaaa.. gefeliciteeeerd !!!! @princess.. jeeeejj nog een zwangere @angel oohhh kijk aaan super zegg.. nog eeen.. gefeliciteeerd!!! Ik zie ze ook .. @Djonna vreselijk dat soort mense die van babys krijgen een spelletje maken.. gggrrrr.. vresulijk!!!
ohh meiden ik denk dat ik het verkeerd op geschreven heb sorry, Poemi dat bedoel ik ook niet wat als dat zo was zou het helemaal moo zijn neit! ik bedoel het zo hoeveel kans je hebt als je we elke dag en op de dag van eispron gemenschap hebt dat het slaagt! Kijk ik weet ook dat ik echt niet voor niets 2 licht posi testen heb. Of er is al iets fout net als bij mijn 1e mk of het zit toch goed dat weet ik ook. maar ik weet niet vroeg het me gewon af of daar % voor zijn!
OKE ik ben bij! eindelijk!! Ik heb amper iets onthouden: maar dit wel ==> ANGEL!!! ZIE JE WEL DAT JE ZWANGER BENT!!! PROFICIAT!!! Woehoew! Kleur de lijst maar goed roze!! Hier nog steeds hetzelfde als de dagen ervoor.. steken en krampen in mijn onderbuik, boeren en een lastige linkertepel niet zo veel dus.. aan mijn temp te zien van vanmorgen zal ik dus wel ook gewoon op rood gaan binnen een paar dagen...
Als ik je FF kaartje zie heb je ook VIP? Dan krijg je als het goed is ook een 'score'. Qua klussen zit je dus wel goed. Alleen omdat het ook van veel andere dingen afhankelijk is is er over het klussen zelf niet veel te zeggen. Je kunt ook zwanger worden van 1x seks paar dagen voor je ei en je kunt niet zwanger zijn als je het wel elke dag hebt gedaan. Ga je morgenochtend nog een testje doen? Duim voor je dat je een duidelijke test krijgt!
Angel! Je bent gewoon zwanger!!! whaaaaa wat fantastisch zeg! en tamaramama, jij ook heel erg gefeliciteerd! wat een super nieuws meiden! @mamavand, ik begrijp dat het bij jou allemaal wat onduidelijk is, wat balen zeg, kan me voorstellen (ik heb ditzelfde namelijk ook gehad) dat je hier knettergek van wordt
bedankt.. ik hoop het ook! Maar ik mag eigenlijk niet klagen hoor.. officieel zijn we nog niet bezig, maar toch, als je iets zo graag wil.
Maar als je dan pas je dip hebt, wil dt dan ook zeggen dat je pas een week later een mogelijk positieve test hebt?