Bij de eerste heb ik niet getempt, van de tweede zwangerschap kun je m'n kaartje zien. Op 10 DPO is m'n temp gezakt, 15 DPO positief getest. Heb het eigenlijk niet eerder geprobeerd omdat ik eigenlijk dacht gewoon ongesteld te zijn geworden, alleen dan een beetje vroeg. Van de eerste had ik al geleerd, dus voor de zekerheid een test gedaan.
nee nee nog niet!!! haha morgen mag je halen en dan overmorgen testen Eerst morgen temp afwachten oke?
haha, maar het is niet omdat ik ze haal, dat ik ook gelijk test hoor poppie! ik doe het sowieso enkel waar het ventje bij is
Ik zou nog wel even wachten met testen hoor. Stel dat vandaag de innesteling is geweest moet je HCG natuurlijk nog wel even gaan stijgen. Zo'n witte test is ook niet leuk. Nu ik er over nadenk had ik die donderdag nog een negatieve test, dus net na de innesteling, en maandag pas posi.
Zo, ben ik ook eventjes er op uit en moet ik me toch weer een half boek bij lezen.......lekker hoor!! Toekan: ik maak het nog wat gekker (heb ik vanmorgen ook al aan Angel verteld). Toen ik zwanger was (en nog niet wist) had ik mijn ei netjes op dag 14. Toen met dag 28 een temp daling daar werd je spontaan chagrijnig van, echt wel 0,2 graden. Dag 29 vloog ik net zo hoor weer omhoog om er vervolgens achter te komen na een paar dagen (lef opbouwen) dat ik gewoon zwanger was..................dus rare temp kaartjes zeggen nog steeds niks uiteindelijk. Ik tempte toen al 17 maanden dus dacht dat ik alles wel gezien had en mijn lichaam kende.........NOT
pfff echt erg....ik kijk steeds naar de testen en denk dan: stel nou dat ik helemaal niet zwanger ben of dat ie morgen niet positief is???
Ik ga straks naar de kruidvat een leuk speentje halen voor vriendlief met papa is the best ofzo en nog 2 testen........
Die streepjes staan er morgen echt nog wel meis!!!!! En haal gelijk voor over een paar dagen zo'n digitale...........LEUK!!!!!!! En wat zal pappa blij zijn!!!
Als ik het zo allemaal lees is er nog hoop voor me hahaha Temp al aardig een tijdje een vind m'n kaartje van nu helemaal nergens op lijken... Zal morgen of donderdag ongi moeten worden We shall see
Das waar lieverd!! Maar het zou gewoon heel surrealistisch zijn dat we echt dan 'begonnen' zijn op de dag van af net na mijn eisprong.... De kans op zich is al heel klein en in onze situatie is ze nog een pak kleiner.. soms heb ik vlagen van hoop en soms denk ik 'ach stel je niet aan, je wordt gewoon ongi op zondag..'
ik heb een digitale van CB liggen met indicator maar die doek pas op nod.;. ja stom he, zit nu gewoon te twijfelen of de testen (2 verschillende) welk kloppen haha