@Angel jammer van het speentje idd maar een kaartje is ook leuk!!! doe hem in een envalop met jullie adres erop alsof iemand gewoon een kaartje gestuurd heeft... en dan zeg je er is post voor je ofzo
haha, das een goeie! Mijn mannetje zou echter al aan mijn gezicht zien dat ik er voor iets zou tussenzitten! dat moet je kunnen hoor.. je dan serieus houden!
@toekan whahaha ja dat denk ik ook idd maar dan geeft ze hem heel snel en draait zich dan weer om naar de keuken ofzo
@inkie: hier ook hetzelfde probleem! Test is lichter dan gisteren, maar naar mijn mening nog steeds te donker! Ik denk steeds terug aan de testreeks van de cyclus waarin ik zwanger werd en daaar lijkt het totaaaaal niet op, dus ik acht mijn kansen dan ook niet zo hoog, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. Ik denk dat ik man toch maar lief aankijk vandaag! Dit is mijn testrijtje Bekijk bijlage 191250
misschien is een betere optie zeggen dat je de brievenbus nog niet hebt leeggehaald en vragen of hij dat even wil doen! (en stop er dan wat reclame onder, dan lijkt het net echt!)
@CenM Lastig he ik heb digitale testen dus hoef niet zo te turen en gewoon naar het gezichtje kijken.... heb je gister en eergister ook geklust??
Hey dames, Hoe zetten jullie je tempkaartje van Fertility Friend onder jullie handtekening??? Heb effe zitten klooien maar krijg het er niet op hoor! Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag! Knuf, D.
@toekan whuahahaha als ze die heeft bij ons valt het gewoon op de deurmat is niet te missen.... ja idd met wat reclame folders en wat anders erbij... misschien heeft ze nog andere post van vandaag en dan gewoon op een stapel leggen op tafel ofzo... dan kijkt hij erin en dan hoeft zij ook niet hem aan te kijken ofzo whahahahah
je gaat naar sharing en daaronder naar get code ik wist het ook niet hoor, maar een paar dagen werd het hier eens uitgelegd
@diana je moet op ff onder je kaartje op share klikken en dan de bbcode kopieren en die in je handtekening zetten met die link plaatje
Ja, gisteren en eergisteren geklust. Ik lijk iedere keer weer alsof ik nieuw ben in dit soort dingen, terwijl ik al 8 rondes bezig ben, waarvan 4 met ovulatietesten. En toch iedere keer dat panische, bleeeeeeh word er niet goed van. :x
geweldig: even heel haar strategie hier voor haar aan het uitstippelen MUHAHA!! straks eens kijken hoe ze het nu heeft aangepakt
@CenM nou hier nog een hoor whuahahaha word soms echt gek van mezelf... maar ja je cyclus is ook elke maand anders dus dan is er ook geen pijl op te trekken.. @Toekan whahahaha ja echt he... straks komt hij binnen en barst zij in lachen uit van de zenuwen en dan weet ie het gelijk hahahah is dat kaartje helemaal niet meer nodig..
Super zeg!! Ik zie ze ook, op de foto is het altijd moeilijker te zien, maar ze zijn mooi breed en rose Van Harte Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!
@ Inkie en Toekan, Ik krijg geen code in beeld klopt dat?? En mijn kaartje doet raar...krijg de juiste temp er niet in, hij wil het niet veranderen tijdens mijn koortsperiode. Hebben jullie daar ervaring mee?
oei neen daar heb ik geen ervaring mee.. ik ben er zelf nog maar een weekje mee bezig wat bedoel je met geen code in beeld? als je op share klikt onder je kaartje ga je naar een scherm met twee codes op.. je moet daarvan heel de bbcode knippen en plakken in je handtekening... dan zou het goed moeten zijn..
@Diana als je op ff bent ga je naar jou chart... daaronder staan allemaal dingen in het grijs... ook aan het einde share... daar moet je op klikken dan zie je allemaal codes... je moet de bbcode kopieren dan ga je naar je handtekening en klik je op dat wereldbolletje met dat dingetje ervoor (weet niet wat het is whahahaha) dan krijg je weer een nieuw schermpje en daar staat al in http:/ zoiets dat haal je weg.... en daar plak je die bbcode in die je hebt gekopieerd... en die temperatuur veranderingen ben ik niet mee bekend bij mij doet hij het altijd gewoon... Hoop dat het duidelijk is zo whahaha
haha ja hij is net thuis en ik was net op tijd met de testen...weer een sensitest en een KV test POSITIEF!!