Nee hoor ligt het niet aan. Ik moest het zelf ook uitvinden, maar is best makkelijk als je het even door hebt. En je hebt pb
Hoi meiden, Kan ik ook bij de lijst? Mijn NOD is 23-10. Ben nieuw op dit forum, weet niet of ik zelf de lijst moet aanpassen? Ben ook nog niet zo handig... Oja, ronde 1, 4e kindje Iedereen veel succes!
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. (6) -Behappy (2e ronde, 1e kindje) -Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) -Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) -Esther15 (2eronde, 2e kindje) -Meandor (4e ronde, 2e kindje -Tamaramama (5e ronde 3e kindje) 17. (5) -Camilla (2e ronde, 3e kindje) -Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) -LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) -itsme82 (7e ronde, 1e kindje) -JennyC (1e ronde, 1e kindje) 18. (2) -LeenElise (5e ronde, 1e kindje) -Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. (10) -Evaa (3e ronde, 1e kindje) -Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) -Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) -Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) -SannekevW (2e ronde, 3e kindje) -Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) -Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) -marja poortman (3de ronde-3de kindje) -Blinky (1e ronde, 2e kindje) -Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 20. (4) -Princess86 (5e ronde, 1e kindje) -Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) -Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) -Karnijn (4e ronde clomid, 1e kindje) 21. (4) -Angel78 (2e ronde, 3e kindje) -Naliey (48e ronde, 1e kindje) -Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) -Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) 22. (10) -Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) -Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) -Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) -Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) -Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) -Truusjes (1e ronde, ?e kindje) -Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) -TVL (6e ronde, 1e kindje) -Fokje (? ronde, 3e kindje) -MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) 23. (6) -Childwish (2e ronde, 2e kindje) -Samba (2e ronde 2de kindje) -Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) -Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) -Toekan (niet echt een ronde, 1e kindje) -Deniesje (1e ronde, ?2 kindje) -Leo96 (1e ronde, 4e kindje) 24. (3) -Tyndall (3e rondje, 2e kindje) -Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) -mamavanyuna1 (?ronde, 2e kindje) 25. (3) -Naatje (1e ronde, 1e kindje) -Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) -Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) 26. (3) -Posh84 (10e ronde, 1e kindje) -Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) -Pindarella86 (3e ronde, ?e kindje) 27. (6) -My faith (10e ronde, 2e kindje) -Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) -CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) -Vickske (11de ronde, 2e kindje) -Fruitig (1e ronde, 1e kindje) -LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e na MK) 28. (2) -Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) -Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. (5) -Orwen (2e ronde, 2e kindje) -Kit (2e ronde, 2e kindje) -N80 7e ronde na mk, 1e kindje) -Vissertje84 (2e ronde, 2e kindje) -Linny24 (1e ronde, 3e kindje) 30. (5) -Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) -Mukje (6e ronde, 2e kindje) -Lyanna (22e ronde, 2e kindje) -1981 (1e kindje, 6e ronde) -Poemi (1e ronde na bbz, 2e kindje) 31. (3) -Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) -Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) -gyino (4e ronde, 2e kindje) datumloos (2) -Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) -Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Totaal: 79 6 zwanger, 7 ongesteld, vlindertje, 9 MMM 4 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Heb je erbij gezet Leo en welkom!!
Dankjewel Esther15! Zie dat ik de enige ben met kindje nr 4 en toch is het voor mij nu bijna 7 jaar later weer alsof het de eerste is, iig wel van mij en mijn lief......hopenlijk binnenkort veel roze en weinig rood!!
IK heb weer een aantal pagina's overgeslagen meiden. Want jullie gaan veel te snel! En ik heb vandaag een drukke dag en kan dus niet veel hier zitten. Maar dankzij al die positieve zwangerschapstesten ben ik nu dus ook het einde kwijt geraakt en heb midden op de dag (nadat ik de hele dag al sprite en koffie had gedronken) een testje gedaan! Ik denk wat te zien... Maar ik zit pas op 8dpo EN het is midden op de dag. Dus ga er maar vanuit dat ik spoken zie. PS- Ik durf nieteens met zekerheid te zeggen dat het roze is. Hoewel ik 75% zeker ben. En ik hou mezelf niet voor de gek
he meiden hier wat meer hoop me man zegt ook afwcahten! Ik heb nu steeds lage rugpijn en zeurende onderbuik! Ik kijk wat morgn ochtend me temp is is die niet omlaag dan test ik nog een keer!! Ben beniwud meiden!!
Good luck morgenvroeg, mamavand! Maar ik denk dat je morgen gewoon een mooie temp hebt én een mooiere test Zal het w.s. pas in de avond lezen, want morgen is mijn vaste werkdag
TYNDALL, joh, stiekem testen???? SPANNENNNNNNNND!!!!!!!! mamavand: ik kom morgenvroeg kijken wat je temp gedaan heeft!! Leo: de 1e, 2e, 3e, 4e....wat maakt het uit. Wij zijn hier allemaal met dezelfde wens, toch? En inderdaad, we willen veel roze zien!!
@tyndall duim duim duim @mamavand duim duim duim en voor mezelf duim duim duim duim dat morgen eindelijk me temperatuur is omhoog gaat.... Slaap lekker lieve meiden en morgen een nieuwe dag nieuwe kansen!!! Knufffff
Stopcontact. Ik heb het geprobeerd maar er zit geen micro stand op die stomme camera van ons. Dus het is gewoon een wazige foto waar je zelfs amper de controle streep op ziet! LOL
Woooow meiden,wat kletsen jullie veel! Niet bij te houden hoor! Haha... Maar ik zag weer zwangeren erbij... Meandor gefeliciteerd meid! En tyndal: ben benieuwd naar je test,kun je er ook geen maken met je telefoon? Mamavand: blijf voor je duimen hoor! Heb vandaag de vk gebeld, 10 nov eerste echo en 14 nov intake..joehoee wij zijn zo blij! Heb bij de expo een leuk dingetje gekocht, zo'n standaard met allemaal dingetjes van week tot week...echt een aanrader! Ga nu weer lekker mijn bedje in...slaap lekker allemaal... Liefs
Ha ha ik hem mijn man gebeld en die zegt dat er wel degelijk zo'n stand op onze camera zit. Heb het geprobeerd en lukt. MAAR nu heb ik dus voor de zekerheid nog een test gedaan en neem elke 2 minuten een foto zodat ik kan vergelijken. Het is bijna tijd voor een foto Zal hem zo als de 5 minuten voorbij zijn plaatsen.