Ha ha mutsjes. Nou volgens mij was het een slechte test. Want op de 2e zie ik niks. En de 5 minuten zijn voorbij.. Dus moeten we maar afwachten he
Nou dames; ik ga hier ook onder de wol kruipen.. Ik hoop zó hard dat ik morgen opsta en dat mijn temp weer gestegen is! maar laat ik er nou nog maar even "rustig" van uit gaan dat het niet zo zal zijn en dat het rozig slijm de aankondiging zijn van mijn ms... Tot morgen voor een spannende dag!
Hoi dames hier even update van mij heb beetje bloedverlies gehad uit de vagina terwijl ik de ontlasting aan het persen was srry voor de vieze praat haha maar dat blijkt niet een ongesteldheid te betekenen dus ben nog steeds niet ongie en morgen vroeg ga ik dan eindelijk testen jullie horen het dan s6 mede testers voor morgen
Goedemorgen Werd vandaag wakker met het gevoel van ik ga ongi worden vandaag. En tot mn verbazing is mn temp zelfs met 0,1 gestegen Dit is pas de temp die ik gewend ben na mn ei dus begin nu te twijfelen of die niet later is geweest of zo. Pffff snap dit kaartje gewoon echt niet meer nu
Goedemorgen meiden, Temp check, temp check, temp check. Yasmin ik temp ook nog maar sinds deze maand. maar wat geeft ff aan dan? Liefs mamavand
Moguh meiden...l zo kids naar kdv brengen en test halen.... Had vannacht wel wT buikpijn maar totaal nog niet ongi en dat zou vandaag oeten komen..... Ill be back!
@Yasmin84; gebruik je geen ovu-testen? Misschien heb je dat trouwens al een x verteld, maar er wordt hier zo wel gekletst haha! Hier mijn temperatuur vanochtend weer hoog, gelukkig Heb geen last van kwaaltjes ofzo maargoed zit nog maar op 6dpo We blijven gewoon rustig afwachten..
Mamavand gewoon weer gestegen!! Ik blijf er nog steeds bij dat je zwanger bent!! FF geeft dag 15 aan Naatje nee ik gebruik geen ovu-testen. Weet niet of dat voor me zal werken Lefbekkie zooo spannend dan!!
Meandor gefeliciteerd!!! Toch niet ongi geworden dus Melkos ben benieuwd naar je test Tyndall jij houdt het ook al spannend zeg Angel wat leuk dat je vriend zo reageerde!!
Als ik jou kaartje zo zie, (ben nog geen expert) maar dan denk ik dat je je ei al wel gehad hebt! En dat je temp nu stijgt dat is toch geweldig!! Kijk naar mij gister dacht ik het is game over en nu ik kan zelfs me bmm niet meer bereieken!!! Hoe moet ik me pies bewaren meiden? moet nog wachten tot 8,30 dan is de drogist open!
Yasmin ik zie ook dat je normaal vrij korte cyclussen hebt!! Ik zou een testje wagen! Ik voelde me gsie ook echt neit fit!! En ik moet zeggen dat ik bijna wl zeker weet dat ik jullie zo een mooie test mag showen!!
Ja denk wel dat ie geweest is maar mss 2/3 dagen later... Wat betreft m'n cyclussen ze zijn wel eens langer geweest jammer genoeg Weet niet hoe je het moet bewaren. Zelf niet eerder gedaan. En ja ik geloof je helemaal als je zegt dat je een mooie teste gaat showen hier!!!