Yasmin, zie nou wel!! testen zeg ik je!! Mamavand, stijging! Yes! Tyndall, jammer... Toekan en inkie...temp???? Hoe ist met de rest???
Testjes vind ik nog niet duidelijk genoeg bij mij...... de sensitest is nog steeds heel erg licht....KV wel duidelijker, maar kom op HCG...haha!! Nog iets waardoor ik al dacht zwanger te zijn (alleen temp haalde mijn hoop weg): ik heb altijd kramp in mijn kuiten als ik zwanger ben...en wat had ik de laatste dagen>? Juist....kramp in mijn kuit.....maar daar dacht ik dus gisteravond in bed aan...maar wel grappig...ik heb ook in een PB tegen Jazz gezegd dat " ik dacht zwanger te zijn, maar die temp" ... tevens pendelde ik voor mijzelf: nu zwanger van een meisje......
Helaas hier een negatieve zw test witter dan wit had het echt niet verwacht dus ben een beetje teleurgesteld en snap niet dat ik 4 dagen overtijd ben
@ angel van harte gefeliciteerd... wat goed... heb even snel bij gelezen... @ mamavand heb je vandaag al getest? @ toekan... ook gewoon zwanger hoor.. Voor de rest nog iemand vergeten dan gefeliciteerd. hier gaat alles goed... nog geen vk gebeld wacht nog even af.. ben ook wel beetje angstig i.v.m. me laatste 2 mk... grr als we de 8 wkn maar voorbij zijn... dan kan ik echt blij zijn denk ik..
@Tamara, dank je! Ik snap dat je huiverig bent, maar vergeet niet ook wat te genieten he!! Melkos, balen zeg!! KNUFF
Ah nee Melkos Angel durf nog niet te testen tamaramama ben bang dat ik ook zo zal zijn zodra ik zwanger ben... Probeer er idd van te genieten (makkelijker gezegd dan gedaan i know)
haha nee dat probeer ik ook wel ben me huis al opnieuw aan het indelen voor een baby kamer... whahahah.. weet iemand waneer een peuter in een gewoon bed gaat slapen gemiddeld? kan de tweeling in een gewoon bed en de kleine in hun bed.. of kleintje heb 50% kans op weer n tweeling...
nou ik ga er straks nog 2 halen...maar dan andere merken...2 van de apothekers zelf...die doen het ook altijd goed bij me, dus.... En dan morgenochtend 1, dan vrijdagochtend 1 en dan de digi test CB zaterdagochtend samen met vriendlief.... Nee durf je niet te testen mop? Snap ik wel hoor...maar als ie int weekend nog hoog is........
meestal met 2 jaar al, maar de mijne ligt ook nog in ledikant hoor haha. Maar we hadden afgesproken dat ie sowieso met zijn 3e verjaardag over zou gaan en anders als ik zwanger ben...en ik ben nu zwanger, dus hij gaat denk ik volgend weekend in een peuterbed....
Aha die knaltest moet en zal er komen hè!! En lekker showen hier toch?? Als het van het weekend hoog blijft dan doe ik er idd mss eentje Maar ben geloof ik verkouden aan het worden en dan is temp niet zo betrouwbaar ben ik bang
Meidn ik weet het nu echt efe niet meer hoor. Predicot test niet goed uitgevoerd en dus blanco!! En clearblue met indicator niet zwanger!! Nu wacht ik dus echt tot het weekend he!!
ow kut maar wrom nou weer een predictor?? Laat die dingen nou eens in de winkel en haal de KV testen!!! CB met indicator heeft denk ik meer hcg nodig, ik heb hem ook liggen maar doe hem pas zaterdag (1 dag na NOD)
spannend! ik duim!!!! *gooit hcg richting Yasmin!!!* Oh ennuh ik ook verkouden etc etc......dus... Ik hoop wel dat ik binnenkort een knaller heb ja......
Die kv2v5 werken bij mij niet!!!!!!!!! Dat heb ik al eerder gezegd. En als de cb zgt niet zwanger zl het wel niet zo zijn! Morgen mar eens afwcahten wat me temp gaat doen!! Liefs mamavand