Hoi meiden, Iedereen die zwanger is, van harte!! Super leuk!!!!!!! Iedereen die ongi is, zwaar klote.. op naar volgende maand... Iedereen in onzekerheid... ik voel met jullie mee... Gisteren stiekem een testje gewaagd.. mede door Angel aangestoken Klonk zo goed, ik dacht... ik ga 't ook proberen! OMO-wit natuurlijk... Damn.. Nu met mezelf afgesproken dat ik keurig wacht tot vrijdag. Dan zijn vriendlief en ik beide vrij en kunnen we ff rustig samen testen. Heb wel al paar dagen heel veel krampen in m'n buik. Normaal is dit een dag en dan is het de volgende dag foute boel, maar nu blijft het steeds maar krampen en blijven de duivels uit.. verwarrend... Ga er maar vanuit dat het niet gelukt is dan valt het vrijdag misschien een beetje mee (gewoon jezelf voor de gek blijven houden he?) xxx
Ik weet wel dat er geen garantie is, maar ergens denk ik het zelf ook wel.. zelfs vrienden van ons zeggen het soms: als jullie voor een baby gaan is het waarschijnlijk wel vrijwel meteen raak.. nou laat ons hopen! Niet ver weg hoor we blijven in ons Belgenlandje, maar gewoon een weekje weg van huis ( en al de rompslomp)kan al veel doen Ik hoop voor jou dat het er snel van komt hoor!! mijn duimen staan hoog in de lucht!
Wow, ben je het al aan het vertellen?? Ik zou het liefst voor mezelf willen houden de eerste drie maanden, eerst lekker in het 'geheim' genieten... spijtig genoeg zou dat er niet inzitten, aangezien ik op mijn werk meteen zal moeten stoppen, wanneer ik weet dat ik zwanger ben.. en je kan moeilijk het tegen je baas zeggen en dat zo iedereen op je werk het weet en het thuis dan nog verzwijgen... dus: bij ons wordt het noodgedwongen meteen de "grote klok":x
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. (6) -Behappy (2e ronde, 1e kindje) -Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) -Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) -Esther15 (2eronde, 2e kindje) -Meandor (4e ronde, 2e kindje -Tamaramama (5e ronde 3e kindje) 17. (5) -Camilla (2e ronde, 3e kindje) -Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) -LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) -itsme82 (7e ronde, 1e kindje) -JennyC (1e ronde, 1e kindje) 18. (2) -LeenElise (5e ronde, 1e kindje) -Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. (10) -Evaa (3e ronde, 1e kindje) -Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) -Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) -Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) -SannekevW (2e ronde, 3e kindje) -Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) -Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) -marja poortman (3de ronde-3de kindje) -Blinky (1e ronde, 2e kindje) -Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 20. (4) -Princess86 (5e ronde, 1e kindje) -Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) -Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) -Karnijn (4e ronde clomid, 1e kindje) 21. (4) -Angel78 (1e ronde, 3e kindje) -Naliey (48e ronde, 1e kindje) -Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) -Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) 22. (10) -Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) -Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) -Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) -Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) -Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) -Truusjes (1e ronde, ?e kindje) -Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) -TVL (6e ronde, 1e kindje) -Fokje (? ronde, 3e kindje) -MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) 23. (6) -Childwish (2e ronde, 2e kindje) -Samba (2e ronde 2de kindje) -Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) -Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) -Toekan (niet echt een ronde, 1e kindje) -Deniesje (1e ronde, ?2 kindje) -Leo96 (1e ronde, 4e kindje) 24. (3) -Tyndall (3e rondje, 2e kindje) -Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) -mamavanyuna1 (?ronde, 2e kindje) 25. (3) -Naatje (1e ronde, 1e kindje) -Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) -Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) 26. (3) -Posh84 (10e ronde, 1e kindje) -Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) -Pindarella86 (3e ronde, ?e kindje) 27. (6) -My faith (10e ronde, 2e kindje) -Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) -CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) -Vickske (11de ronde, 2e kindje) -Fruitig (1e ronde, 1e kindje) -LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e na MK) 28. (2) -Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) -Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. (5) -Orwen (2e ronde, 2e kindje) -Kit (2e ronde, 2e kindje) -N80 7e ronde na mk, 1e kindje) -Vissertje84 (2e ronde, 2e kindje) -Linny24 (1e ronde, 3e kindje) 30. (5) -Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) -Mukje (6e ronde, 2e kindje) -Lyanna (22e ronde, 2e kindje) -1981 (1e kindje, 6e ronde) -Poemi (1e ronde na bbz, 2e kindje) 31. (3) -Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) -Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) -gyino (4e ronde, 2e kindje) datumloos (2) -Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) -Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Totaal: 79 6 zwanger, 11 ongesteld, vlindertje, 9 MMM 4 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Even lijst naar boven gehaald! En banjer11 helaas op rood gezet.
Dat valt vies tegen zeg! Gisteren zoveel nieuwe zwangeren en vandaag alleen maar meiden die ongesteld zijn geworden Ik heb nog niet getest vandaag want ik had maar 2 testjes in huis die ik dus gisteren met mijn idiote kop heb gedaan... Ik heb ze na een uurtje ofzo weggegooid want anders blijf ik er naar zitten staren. En dan zie ik de ene keer echt duidelijk een roze streepje en dan is het ineens verdwenen, en dan staat hij er ineens weer. Ik zie spoken Ha ha. Ik ga dus zo naar de winkel om nog wat testjes te kopen. Ik heb sinds gisteravond niks meer gedronken en heb anderhalf uur geleden voor het laatst geplast. Als ik nog een paar uur niet plas zou ik wel weer een testje kunnen doen toch? Ik vind het wel spannend hoor want stond vanochtend op van de kramp in mijn buik. Maar niet ongie krampen maar darmen die haast hadden... De laatste keer dat ik zwanger was gebeurde dat ook ongeveer 2 dagen na de innesteling. Spannend dus!
Nou Ik heb een vraagje zit je toevallig in het MCL? Want het klinkt heel erg als een arts die ik eerst had... Totdat ik het zat was en heb ik verzocht om een andere... Toen kreeg ik een vrouw en was er niks meer aan de hand Ik kreeg toen alle onderzoeken die er maar waren Lang niet allemaal prettig maar toch Ja vind het zoooooooooo erg Nee joh is wel fijn om mee te genieten met jou Nou ik heb het ook gelijk verteld van mijn zwangerschap,want waarom niet vertellen ? Met de 20 weken echo wist iedereen zelfs de naam van mijn zoon al $ nee dat klopt niet ze wisten zijn namen al een jaar daarvoor,in de tussentijd zijn ze het vergeten whaha)
@whitesaber, nee ik zit nu sinds 2 maanden in het tweesteden ziekenhuis in tilburg en daarvoor in het elisabeth ziekenhuis. Ben maar al te blij dat we nu bij dit ziekenhuis in behandeling zijn, want dat ander ziekenhuis wilde ons niet meer verder helpen, dus een andere arts zit er voor mij niet in. liefs mel
Pfff jeejtje ik voel me beetje depri aan het worden bleee. Heb weer zere boobs, en dat heb ik elke maand grrr. Ik heb dan zo een gevoel van het is niet raak maar ik weet hoef niet zo te zijn. Ik ken wel 6 mensen die zwanger zijn zelfs me beste vriendin. Soms denk ik echt word ik ooit nog wel weer een keer zwanger .