Hoi meisjes, Even een kort berichtje. Ik kan het vandaag allemaal niet zo goed opbrengen. Ik volg jullie wel, maar krijg echt niks (positiefs) geschreven. De meiden van het clubje weten wel waarom.... Ik blijf volgen en steunen hoor en zodra ik me beter voel schrijf ik weer mee. Verder wil ik iedereen op roze meisjes!!!!!! knufff
Dikke knuffel meid!!!! Hopelijk komt er snel schot in de zaak! Ik hoop het zo voor je!!!!! Hier toch de ongi doorgekomen en geen innesteling... maar ik ga met goede moed de eerste ronde in, dus niet echt een baaldagje, dat valt al mee!
begrijp ik wel hoor, maar daar zal ik dan wat anders in zijn... ik zou liever zelf even van het goede nieuws geniete, er zelf aan wennen, ... er kan ook nog zoveel fout gaan in het begin.. en oke, je mag er niet te veel aan denken, maar het is wel de realiteit... maar soit, ik mag het zo toch niet doen, dus
Noh wat vreemd Mag ik vragen wat de reden daarvan was? Want je hebt lijkt mij nog geen iui gehad ofwel?
JaaaaaA ik mag op roze!!!! Angel dank voor het rondstrooien!!! Ik heb genoeg gevangen en geef weer door!!!!
Leukkkkkkkk lefbekkie proficiat..... Hier nog geen ongie ik wacht gewoon geduldig af vrijdag nog ff een testje eraan gooien
Gefeliciteerd lefbekkie! Nou ik heb net ook weer een testje gedaan en hij is helaas wit In mijn hoofd is er nu al geen hoop meer ondanks het feit dat ik wel sinds maandag avond symptomen begin te vertonen.
Jo ik had met die supergevoelige gisteren ook nog iniets, vier dagen van te voren is ook wel vroeg....