Ohh écht!? Nou ik heb ooit eens uit pure wanhoop de predictor vroegetest gekocht... smaandags sochtends en alleen de supermarkt open ozo. Wel omo wit, maar hoor inderdaad dat ie vaak vals posi test.
Ik verder nooit met predictor getest gelukkig. Eigenlijk alleen maar kv 2voor5 en clear blue. Al vind ik de clear blue met plusje ook helemaal niet fijn.
Ben jij zeker van je ei? En heb je ooit weleens voor je nod getest toen je zwanger was van je andere 2? Ik heb vandaag testen ingeslagen en kan elke dag testen tot 2 dagen na mijn nod
Goedemorgen dames Hier temp weer op 36,8 en dat op 13 dpo! Ben er nog niet helemaal zeker van of ei wel op dag 15 geweest is dus durf ook nog geen test aan omdat ik mss korter dan 13 dagen na ei zit.
Goedemorgen meiden, JA JA, mijn temp is gestegen..! gister was ie 35,9 en vandaag 36,2... Werd eens tijd dat hij ging stijgen.. Maaruh wie kan me vertellen hoe of wanneer FF dat kruis aan geeft? liefs Melanie
Goeiemorgen! Volgens mij nadat je temp 2 dagen hoger is geweest... maar is voor mij al lang geleden. Nu net pas weer begonnen met tempen
Stopcontact, als ik op je link van FF klik krihg ik je kaart niet te zien? Melanie, mooi zo!!! En meestal na 3 dagen hoge temp...
jeetje mina even anderhalve dag afwezig en meteen een tig aan tal pagina´s erbij. @ mamavand balen meis, dikke knuff vanaf hier. alle roze gefeliciteerd, alle rooie echt balen op naar volgende maand.. hier vandaag nog testje gedaan.., haha hoezo onzeker. maar weer posi vandaag ook maar vk bellen. krijg als het goed is een vroege echo ivm de laatste 2 mk...
Oei... dan heb ik ietsniet goed gedaad... zoals zo veel al vandaag Ik kijk straks even hoe het wel moet. Mijn moeder komt zo even opassen omdat ik moet bloedprikken. Ohhh... en hoe dom kun je zijn op 7-8 dagen na ei te testen???
Oja... ik temp pas wer sinds 3 dagen haha! Dus er valt niet veel te zien. Maar vergeleken met mijn zwangerkaartje vorig jaar kán het natuurlijk een innestelingsdip zijn.
F*ck!!! Ik kan mn fototoestel niet vinden!! Grrr ahhh!!! Hoe vaak geeft kv trouwens valspositief, binnen afleestijd!??? HELP!!!
Dat denk ik dus ook.. maar kon me niet bedwingen. Bloedprikken is trouwens voor wat anders... Maar wat als je test binnen afleestijd een héééél licht roze streepje geeft?? Kan mijn fototoestal niet vinden arghhh!!
Zo aardig wat gebeurd gisteren zo te zien. Mamavand knuff meid! Je hebt nu in ieder geval zekerheid. Succes de komende tijd. Andere dames die op rood zijn gegaan ook veel succes de volgende ronde! Lefbekkie gefeliciteerd meid!! Melanie blij voor je dat het eindelijk gestegen is! Stopcontact dat zegt nog niks hoor! Angel had ik dat gevoel ook maar! All voordat vriend de deur uit ging zei hij van het is toch al bijna een maand geleden dat je je menstruatie heb gehad? Vond het wel grappig dat ie dat nog wist.
Goedemorgen dames, Nou hier nog steeds niet ongi. Na mijn nega test van gisteren had ik verwacht dat het meteen zou beginnen...niet dus. Nou is het afwachten tot ongi, dan kan de volgende ronde beginnen.
Morguh dames ben ik weer een keertje. Gefeliciteerd alle zwangere dames. Dikke knuffel voor de ongi meiden. Balen veel succes volgende ronde. Hier nog niks te zien. Probeer er niet teveel aan te denken of t raak kan zijn. Zit nu op dag 33. Weet echt niet wat mn cyclus deze maand is.