@stopcontact, heel erg dom hahaha Maar licht streepje? Ja ik hoor wel eens van KV vals posi...maar heb ik nog nooit meegemaakt. @yasmin, wat goed dat je vriend dat nog wist ja haha. Maarruh onzekere muts, als je temp morgen nog hoog is TESTEN jij haha @Marja, ik hoop dat je ongi ZSM komt, dan heb je het maar weer gehad he meis @jeskejes, jij bent gestopt met temperaturen denk ik zo?
Meiden, weer testje gedaan, maar ze blijven zo licht vind ik zelf.....wat denken jullie? de digitale ertegenaan gooien????
@ angel meine blijven ook licht maar ze zijn posi dus houden zo, we zijn gewoon zwanger, je zou zaterdag toch digi doen samen met vriend? das nog maar 2 dgn. nog ff wachten.
@angel, hahaha je noemt eerst Yasmin een onzekere muts, en dan twijfel je zelf aan je positieve test... haha onzekere muts! Je bent hartstikke zwanger, en dun of dik streepje maakt niet zoveel uit. Een streepje is een streepje... En een digitale kun je altijd doen als dat je gerust stelt. liefs Mel
Godver ik ben zo fucking onzeker he, ik wet niet waarom... ze blijven zo licht....had nu wel wat donkerder verwacht hoor.... straks maar mijn oude testjes eens opzoeken..... ja dat ga ik NU doen....
angel, kom op je weet wel dat je zwanger bent , dus gooi die digitale er tegen aan en maak er een mooie foto van.
Hahaha idd wie is hier de onzekere muts Angel Als het morgen nog hoog is dan doe ik wel een test ja... weet ik tenminste waar ik aan toe ben
Dank je linny, ja nu het toch nog wegblijft krijg ik toch weer wat hoop, maar ff naar kruidvat zo, die 5 euro kunnen er ook nog wel tegenaan
Oke...gerustgesteld..testjes van toen waren van 1 dag voor nod, zoals vandaag dus en waren precies hetzelfde...pffff haha
marja ze ga je er vandaag mog zon testje tegen aan knallen ben wel benieuwd hoor hoop het zo duim duim