NOD-lijst 16 - 31 oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    gefeliciteerd toch nog 8 rozeeeeee

hier vandaag na 5 dagen overtijd toch ongie geworden ben opzich blij uit die onzekerheid te zijn:) dus op na de 4de ronde;)

2. childwish

childwish Lid

7 sep 2008
    36
    0
    0
    Hallo Ape,

Volgens mij hebben ze bij de Kruidvat alleen 2v5. Ik heb zelf nog nooit gehoord van 3v5.

3. Ape

Ape Lid

11 okt 2011
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    O, oeps, dan zal ik dat verkeerd hebben gelezen:cool:
    Heb ik zeker weten de goede nu haha:)

4. childwish

childwish Lid

7 sep 2008
    36
    0
    0
    Het is trouwens hier nu wel stil. Zit iedereen achter de tv? :p

5. Ape

Ape Lid

11 okt 2011
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou, mijn man is voetbal aan het kijken, misschien houden de afwezige vrouwen op dit forum daar ook van??;)

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Yasmin, klote zeg dat ie nega was meis :(

Momfertje gefeli

within rot voor je vriendin :(

melkos, jammer, maar gelukkig zekerheid nu!

7. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inderdaad tv aan het kijken. En ook aan het surfen op het net. Kleine man ligt een dutje te doen en ik heb het eten voor vanavond al klaarstaan. Moet alleen nog in de oven.

8. SannekevW

SannekevW Lid

11 sep 2011
    22
    0
    0
    Maarssen
    Lieve allemaal,
    Om te beginnen GEFELICITEERD iedereen met een positieve test.
    Ik heb een tijd nieks van me laten horen, maar we gaan verhuizen, dus druk druk druk..
    Hoe dan ook, zoals al een tijd geleden geschreven was manlief ziek rond de vruchtbare periode dus geen verwachtingen hier.
    Gisteren ongie moeten worden, maar dat is niet gebeurt.
    Voor de zekerheid een testje gedaan, maar zoals verwacht negatief.
    Zal de stress wel zijn.
    Zodra ik mijn volgende NOD weet, meldt ik me weer op de lijst (en zal ik proberen weer wat vaker wat te schrijven).
    Groetjes Sanneke

9. childwish

childwish Lid

7 sep 2008
    36
    0
    0
    Nou, mij man is hetzelfde aan het doen ;). Is hij fan van een bepaalde club?

10. Ape

Ape Lid

11 okt 2011
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, hij is PSV fan! En die van jou?

11. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    hier ook een man die erg van voetbal houd zelf ga ik ook nog afentoe lekker gezellig mee een wedstrijdje kijken van onze club

12. childwish

childwish Lid

7 sep 2008
    36
    0
    0
    Die van mij is voor Ajax. En is ook zoveel als mogelijk aanwezig bij de thuiswedstrijden. Hij heeft een seizoenskaart.

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ikkuh ben ook voor PSV!!! YEAH!! 3 punten in de pocket.. Heb gister van vriendlief 2 kaartjes gekregen voor de thuis wedstrijd tegen hapoel tel aviv.. 3 november dus van de partij..!!

Vriendlief gaat niet mee want die kan mijn cluppie echt niet luchten of zien want die is voor zoals hij het omschrijft: De club met het mooiste voetbal waar iedere jongen van droomt... AHUM.. nja Ajax noemen ze het..

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Girls, vandaag echt flinke flinke krampen gehad.. Weet ook niet hoe of wat.. Maar we zien het over een aantal dagen al weer :) spannend!!

liefs Melanie

15. Within

Within Niet meer actief

Vriendin weet het allemaal even niet meer, ze verliest nu geen bloed meer.. gaat morgen de VK bellen.
    haar huisarts had alleen maar gezegd "Is het weer zover" dus we wachten nu af wat de VK gaat zeggen..

16. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Gefeliciteerd Momfertje! en Within, wat onwijs naar voor je vriendin! :(

Ik zelf ben vandaag (20 oktober) niet ongesteld worden, dus morgen officieel 1 dag over tijd! Misschien dat het toch nog doorbreekt.. even afwachten. Heb wel last van wat kleine klachten, maar probeer zo nuchter mogelijk te zijn en het af te wachten. Misschien zaterdag testen?! Of morgen :)

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Dames die op rose zijn gegaan gefeliciteerd!!

En die op rood zijn gegaan jammer.

Hier gisteren negatief getest en wat gebeurt er nu met mn temp? Die zakt! Heb nu toch een langere lf of ei is echt later geweest (dag 18?) Nu maar wachten op ongi.

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Meiden breng er eens wat verandering in....is echt teveel rood o de lijst hoor! Hcg komt jullie kant op!!!

19. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Goedemorgen dames!

@Roze dames...GEFELICITEERD meiden!! Super!

Tot nu heb ik veel geschreven op NOD-lijst 1-15, maar daar wordt het nu wel erg stil... ik kom dus ook (laat 1-15 niet helemaal los) maar gezellig hier kletsen!
    Ik zou eerst de 15e mijn nod hebben, maar door een heeeel laat ei, heb ik nu de 27e mijn nod.
    Ik had echt hele goede hoop, heb al een paar dagen erg veel pijn in mijn buik, onderrug (zeurderig en af en toe felle steken) en gevoelige borsten.. gisteren werden de borsten minder (buik en rug nog wel) en nu word ik wakker echt zonder gevoelige borsten (helemaal niets) en buik en rug voelt ook redelijk... mijn hoop zakt dus behoorlijk... *bah*

Nog 6 dagen wachten...dan zullen we meer weten! Ik vind het wachten altijd zo naar!

Ik heb vandaag een thuiswerkdag, dus zal regelmatig even komen spieken...alhoewel ik wel heb gezien dat jullie echt heel snel/veel kletsen, dus weet niet zeker of ik het helemaal kan bijhouden :)

Fijne dag allemaal!!

Liefs, LadyT

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@momfertje: gefeliciteerd

Deel Deze Pagina