ja waar dan? Want ik ben bij kruidvat en etops geweest (verschillende) en niks! Zelfs bij de prenatal hier niet??
Vind het zo koud op de kamer (kantoor) dat ik weer om een kachel gevraagd heb zeg. Niet normaal! Sorry zit alleen maar te klagen hè
Hier hebben we een babysuperstore om de hoek zitten. en bij de prenatal hiero liggen ze ook altijd...
Ik hoop dat jouw pendel voor mij ook gaat kloppen Hier vanochtend nog steeds een hoge temperatuur.. Had even bij mijn vorige cyclus gekeken en op 11dpo zakte mijn temperatuur en op 12dpo was 'ie ook laag...en toen kwam mijn menstruatie. Ben benieuwd wat mijn temperatuur maandag en dinsdag gaat doen... Nog een paar daagjes... Nog leuke plannen voor vandaag of allemaal aan het werk? Vandaag mijn vrije dag dus lekker een beetje rommelen in huis en natuurlijk hier ook meelezen.
Hoi meiden, was ik weer even tussendoor... Kon het niet laten toen ik net weer naar de wc moest en een testje gedaan. Er verscheen vrij direct een licht + !! Dus ik al blij...verdween het weer en werd het een - Nu blijft een - dus ga ervan uit dat mijn ongi er dan maar aan gaat komen?? Het zal toch een keer gaan lukken...?? Liefs D.
Tja het lag er en voor ik erg in had was het al uit de verpakking...Dompie hé?! Anyway, we wachten nog even af...
En op zich moet het vandaag kunnen, jij testte toch ook al eerder? Het heeft niet zo mogen zijn...ook zo'n dooddoeners zinnetje bah! Toch is het zo.
Wat is het verder rustig hier? Zijn ze allemaal maar weer gaan slapen net als gisteren om de spanning voor te zijn?? Hihihi... Ik ga zo ook weer wat doen hoor, want mijn schoonzus en nichtje komen vanmiddag en blijven slapen. Moet de bedden even opmaken enzo.. Fijne dag allemaal! X
Hé dames! Even sparren hoor....ik word hier echt helemaal gek; elke beweging die ik maak heb ik steken in mijn onderbuik/baarmoeder... Ik denk zelf niet dat het innesteling is, maar wat zou het dan kunnen zijn? Het is ook anders dan ongi-krampen... Ik zit nu op 9dpo.
diana, ja ik had 3 dagen voor nod 1e posi test (LICHT!) ladyT, zou best eens kunnen.....je ziet het wel
Hi LadyT, Zou het echt niet weten meis. Had ook steeds krampjes/steekjes, maar niet zo heftig zoals jij het omschrijft hoor! Ik had het idd vanaf de innesteling tot gisteren nog. Nu ook wel wat, maar anders. Heb geen last van je blaas misschien? Misschien hebben de andere meiden een idee? X
Ik zat ook al te denken aan blaasontsteking (had gisteren ook steeds steken in onderrug), maar heb geen last van plassen en hoef ook niet vaak te plassen...dus dat lijkt me niet... Ik weet dat ik gewoon moet afwachten, maar vind het echt heel moeilijk...zeker omdat mijn cyclus deze maand bijna twee weken langer gaat duren (door late eisprong)... mijn geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld Ik hoop nog steeds op innesteling, maar aangezien mijn borsten niet meer pijnlijk zijn, zal dat wel niet het geval zijn... of zou het ook kunnen dat de opgezwollen borsten even weer afnemen?