HAd vanmorgen een testje gedaan en was eerst vrij direct licht posi en toen trok het streepje weer weg. Even later keek ik weer en zie toch écht een heel licht plusje staan!! Mijn lief laten zien zonder iets te zeggen en ze zei inderdaad ook dat er een héél licht streepje te zien is! Toch lijkt het ook dat er een menstruatie aan komt? Heb last van bruinige afscheiding...maar geen krampen etc. snap er echt niets meer van hoor ! Zondag nog maar een testje doen en kijken of deze dan wel duidelijker is? Wil het testje wel laten zien, maar kan nu geen foto doorsturen, heb loge's waaronder een tiener, dus ga zo dus TVOH kijken... Liefs en fijne avond allemaal!
Hey lieverds, Ik ben vanmorgen ongi geworden heb ook de hele dag hier niet gekeken, lees morgen wel verder. Heb even een giga baaldag. Zou iemand mij misschien op rood willen zetten. Liefs Marja
Stopcontact ik ben ook heel benieuwd vanacht niet kunnen slapen door de steken in me baarmoeder en darmen.. heb best wel veel kwaaltjes maar durf nergens vanuit te gaan hoor!!! Vandaag serieus bijna flauw gevallen voor het eerst in me leven werd zo misselijk en ging naar het toilet en lag bijna op de grond.... En eigenlijk wilde ik pas volgende week testen maar we gaan morgen naar Walibi en euhm iemand een idee als ik zwanger ben (is dan exact 4 weken) of ik nog overal in mag???? Ik hoop het zo na die VMK maar is weer afwachten... Liefs Djonna
@Diana... Ik heb geen ervaring met bruinverlies... ja wel eigenlijk maar dan meteen veel en dat liep dus niet goed af. En + testen vind vaak veels te onduidelijk... hoop dat je morgen goed nieuws hebt hoor! @Marja... balen meis!! Hopelijk de volgende ronde betere resultaten.Zal zo de lijst opzoeken als niet iemand anders me voor is. @Djonna... dat weet ik ook niet... ik weet wel dat ik dan nergens in zou gaan wat hard en lomp gaat. Maar als je zwanger bent, zit het nog veilig achter je schaambot, dat dan weer wel. Spannend!! @hier... blegh... net zo'n weeïg gevoel in mn maag...
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. (6) -Behappy (2e ronde, 1e kindje) -Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) -Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) -Esther15 (2eronde, 2e kindje) -Meandor (4e ronde, 2e kindje -Tamaramama (5e ronde 3e kindje) 17. (5) -Camilla (2e ronde, 3e kindje) -Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) -LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) -itsme82 (7e ronde, 1e kindje) -JennyC (1e ronde, 1e kindje) 18. (2) -LeenElise (5e ronde, 1e kindje) -Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. (10) -Evaa (3e ronde, 1e kindje) -Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) -Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) -Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) -SannekevW (2e ronde, 3e kindje) -Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) -Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) -marja poortman (3de ronde-3de kindje) -Blinky (1e ronde, 2e kindje) -Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 20. (4) -Princess86 (5e ronde, 1e kindje) -Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) -Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) -Karnijn (4e ronde clomid, 1e kindje) 21. (4) -Angel78 (1e ronde, 3e kindje) -Naliey (48e ronde, 1e kindje) -Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) -Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) -Meissie2008 (11e ronde, 2e kindje) 22. (10) -Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) -Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) -Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) -Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) -Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) -Truusjes (1e ronde, ?e kindje) -Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) -TVL (6e ronde, 1e kindje) -Fokje (? ronde, 3e kindje) -MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) 23. (7) -Childwish (2e ronde, 2e kindje) -Samba (2e ronde 2de kindje) -Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) -Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) -Toekan (niet echt een ronde, 1e kindje) -Deniesje (1e ronde, ?2 kindje) -Leo96 (1e ronde, 4e kindje) 24. (3) -Tyndall (3e rondje, 2e kindje) -Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) -mamavanyuna1 (?ronde, 2e kindje) 25. (3) -Naatje (1e ronde, 1e kindje) -Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) -Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) -emmaa (2e ronde, 1e kindje) 26. (3) -Posh84 (10e ronde, 1e kindje) -Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) -Pindarella86 (3e ronde, ?e kindje) 27. (6) -My faith (10e ronde, 2e kindje) -Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) -CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) -Vickske (11de ronde, 2e kindje) -Fruitig (1e ronde, 1e kindje) -LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e na MK) 28. (2) -Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) -Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. (5) -Orwen (2e ronde, 2e kindje) -Kit (2e ronde, 2e kindje) -N80 7e ronde na mk, 1e kindje) -Vissertje84 (2e ronde, 2e kindje) -Linny24 (1e ronde, 3e kindje) 30. (5) -Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) -Mukje (6e ronde, 2e kindje) -Lyanna (22e ronde, 2e kindje) -1981 (1e kindje, 6e ronde) -Poemi (1e ronde na bbz, 2e kindje) 31. (4) -Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) -Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) -gyino (4e ronde, 2e kindje) -Ape (1e ronde, 1e kindje) datumloos (2) -Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) -Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Totaal: 82 9 zwanger, 16 ongesteld, vlindertje, 9 MMM 5 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Marja Poortman helaas op rood moeten zetten.... dikke knuf!!
Hier ook TVOH En helaas vanmorgen 3 dagen na NOD nog steeds een negatieve test :S Hopelijk breekt gauw de ongi door en kunnen we veder met de volgende ronde.
Stopcontact geloof me mijn zenuwen zijn nu erg hoog maar aan de andere kant als we nu ronde 10 aankunnen kunnen we ook wel ronde 11 aan toch???
Dik gedrukte heb ik ook gehad afgelopen nacht! Schrok er echt zo erg van, de steken waren echt onwijs scherp, net als kleine mesjes. Hoop het beste voor jou Djonna! Spannend, morgen testen Ik heb me niet kunnen inhouden, vandaag een test gedaan en zag direct een heel licht streepje, maar kreeg 'm haast niet op de foto zo licht. En de camera wil ook geen verbinding maken met de computer dus heb het met m'n telefoon geprobeerd en daar is 't streepje vrijwel niet te zien Ben dus ook nog steeds niet ongesteld geworden. Pff wachten duurt zo lang haha
Cloe jij geeft een mens weer hoop!!! Ik hoop het zo maar durf nergens vanuit te gaan tot ik 12 weken ver ben...
Ik begrijp je! Dit is mijn 'eerste' ronde, maar heb vorig jaar een miskraam gehad bij 6 weken (die zwangerschap was ongepland, wel ontzettend welkom) Denk er nog dagelijks aan en ben ook erg bang voor een eventuele volgende keer.
Ohjawel!!! Tuurlijk kun je dat aan! Maar toch is het elke maand zo'n teleurstelling (vond ik toen) Maar meestal na 1 baaldag ging het wel weer. Ik had na mijn 3e zwschap (bbz) echt zoiets van... ach... het zal wel weer 6 maanden duren en had toch wat "rust" in me gevonden. En tadaa... na 1 maand verplichte rust was het weer raak en die ligt nu lekker te slapen in zijn bedje
@Cloe Jasmine... ook voor jou dus erg spannend! En ook hier, als het weer raak is, zal ik het heel spannend vinden. 2 mk en 1 bbz. De zwschap van ons mannetje was wat dat betreft ook een hel in het begin. Ook al kreeg ik elke weer een echo. Ik moet met 5 weken aleen echo ivm eerdere bbz. Maar al die echo's stellen me maar een paar dagen gerust.
Woohoo zoonlief word morgen 2 jaar ! En hoop dat hij blijft slapen zodat we de hele woonkamer BUMBA kunnen maken whahaha