Lieve meiden, Ik heb net getest kon niet wachten tot morgen... en kan het niet bevatten maar euhm.... ik ben geloof ik weer zwanger..... Op dit moment ben ik blij, bang, verdrietig om mijn * boven aan de hemel en alles tegelijk... Liefs Djonna
Foto!! Ohh meid! Wat fijn! Ik hoop dat jullie over 8 maanden een heerlijk mensje in jullie armen mogen sluiten
Djonna: Proficiat meid!!!! Ik weet niet of er nog andere roze dames zijn voorbij gekomen, anders voor hen natuurlijk ook proficiat!! voor de rode dames: knuffel meiden! Weer moed rapen en hop naar de volgende ronde!
Leuk!! Alvast gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat vliegt de tijd he? Ik hoop dat ie lekker door slaapt zodat de verrassing morgen groot is
Hoi meiden! Wow Djonna, gefeliciteerd! Lekker genieten! @ Whitesaber, alvast gefeliciteerd met je zoontje! Ben 'jaloers' op jullie klachten Heb ook wel wat klachten maar durf op niets te hopen Zware borsten, last van steken in mijn buik, rugpijn, heel veel hoofdpijn de afgelopen dagen en ik ben ontzettend vergeetachtig... Vorige keer waren dat allemaal voortekenen, deze keer vind ik het te eng om ergens op te hopen... maar als ik jullie berichtjes lees denk ik 'ohhh, heb ik ook ' Spannend hoor! 'Kennen' jullie allemaal elkaar al lang? Oh ja, hier ook TVOH!
Oh jeetje, dat is niet niks allemaal! Snap de onzekerheid totaal. Ik hoop voor jou natuurlijk ook dat het raak is en allemaal helemaal super mag gaan. Heel erg spannend!! Fijn dat je we er allemaal niet alleen voor staan in ieder geval
Haha! Ik ben ook altijd jaloers op die kwaaltjes máár met ons zoontje had ik amper kwaaltjes. Dus gelukkig zegt dat niet veel. Nu eigenlijk ook amper kwaaltjes. Alleen een zeurende schaamstreek en 1 x per dag een vleugje misselijkheid. Ik zwerf nog maar net een week in dit topic rond... de meeste zijn al vertrokken naar november of zijn zwanger heb ik het idee.
Meiden, Ik probeer morgen een goeie foto te maken en dan 1 met ochtendurine hahaha deze is wel heel licht was een uur tevoren nog naar de wc gegaan whahahahaha Ohh weet je mijn gevoel zegt me dat het goed zit maar ik durf er nog niet aan toe te geven, de meiden die me kennen van augustus forum weten dat ik toen heel erg het gevoel had dat het niet goed zat en nu zegt me gevoel dat het wel goed zit, maar durf er nog niet helemaal op te hopen...
Spannend, morgen een foto dus! Ook erg fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Is zeker geruststellend lijkt me. Nog even en je kan echt genieten! Ikzelf heb een foto geplaatst van mijn test in het topic hiervoor bedoeld, heb nu geen testen meer in huis maar ben gewoon bang ongesteld te worden dit weekend en dat zou echt een teleurstelling zijn.. wil me dus nog nergens op vast pinnen nu. En wacht het af, hoe lastig dan ook!
De meeste dagen van oktober zijn natuurlijk ook al voorbij Hier ook een zeurende schaamstreek... en doorstraling naar mijn rechterbeen zeg maar! Vorige keer had ik meteen kwaaltjes en was ik ook al snel misselijk... maar als ik jou dan hoor, kan het alle kanten op! @ Djonna, kom maar op met die foto! Super voor je, maar vast ook spannend! @ Stopcontact, ook al zo spannend mocht het raak zijn!
Cloe en djonna gefeli Ja ik zeg dit ook tegen jou cloe want je bent toch overtijd meid? Hier zie je overal bumba whahaha
White wat een ontzettend leuke kamer zo!! Super gedaan!!!! En de test was met een uurtje plas ophouden en een kop thee hahahhahaa maar hoop morgen op een duidelijkere test kan ik mijn kerel overtuigen die zegt alleen maar ja maar ik zie hem wel, maar euhm... hij is zo licht??? grrr mannen en zwangerschapstesten snappen hahahah maar ook wel weer schattig van hem
Ik had een super donkere test en toch zei manlief :"Nou zal het pas geloven als ik de echo zie " Mannen...
whahaha white hopelijk gelooft ie je nu wel want de kleine is al over 3 kwartier 2 jaar!!!!! Heb gekeken wanneer ik ben uitgerekend 30 juni mooie dag toch pfff ben helemaal uitgelaten maar rook nog steeds... ben op van de zenuwen nu