@Graagmamaworden... gefeliciteerd!! @hier... nou vandaag een drukke dag gehad. Kinderfeestje en vrijgezellenfeestje. En natuurlijk kon ik niet laten te testen. Tja... blanco, wit... omowit Dus ding weggelegd. Kom ik net boven en ging toch nog even turen... zie ik een roze streepje vééls te ver naar rechts. Op de plek waar 2 plasticpuntjes het testje ondersteunen in de casette (kv 2 voor 5) Nee... heen fot want ben zo aan het pielen gegaan dat het testje is beschadigd dus die ligt in de prullenbak. Nu niets meer in huis dus wachten wat mijn temp gaat doen en dan zie ik maandag of dinsdag wel
proficiat aan de nieuwe zwangeren!!! En ongi-meiden: hou maar even een lekker baaldagje en dan weer hup met nieuwe moed naar de volgende ronde! De wachtende dames: nog even volhouden en dan weten jullie het ook: ik duim!!
@ Graagmamaworden, gefeliciteerd! @ Chloe Jasmine, balen meid! @ stopcontact, kan ook verschoven zijn? Morgen niet ergens koopzondag? @ hier, vandaag vond ik tijdens het poetsen van de douche 2 testen in een doosje van de Kruidvat! Aangezien ze over datum waren dacht ik 'ff oefenen' hahah Was het testen helemaal verleerd geloof ik... want ik gooide het zo in het venster van de streepjes De 2e alleen een teststreep natuurlijk, was ook veel te vroeg! Maar dacht, beter nu gebruiken dan over een week en denken dat het resultaat alleen maar komt doordat ze over datum waren! Of is dat een slap excuus?
Ik heb nog nooit van verschoven testtreepjes gehoord. Nou, ik ga nu maar echt wachten... maandag kopen en dan dinsdag ochtend testen! Hahaha! Slap excuus! Jij was gewoon ook héééél nieuwsgierig! Snap daar helemaal niets van whaha!
Lieve meiden, Ik kom even meekletsen als dat mag Ik vind het toch wel spannend deze maand, want ik heb sinds gisteren een opgeblazen gevoel en laat ik dat nou ook hebben gehad toen ik zwanger was van mijn zoon. Mja, dat hoeft ook weer niets te zeggen Feit is dat ik een cyste in mijn eierstok heb en dat de kans op een spontane zwangerschap klein is. We zitten nu in het voortraject voor ivf. Ik hoop zo dat we daar geen gebruik van hoeven maken!!! Hoop op allemaal mooie plusjes en streepjes voor jullie!!! Succes
Welkom kit. Hopenlijk is IVF out of the question en ben je nu lekker spontaan zwanger. Mijn duimen draaien voor jou. HIer- ik heb gek genoeg nogsteeds hoop ondanks het feit dat ik dus op 10 dpo negatief getest heb. Vandaag (zaterdag, ik loop 7 uur achter op NL) 12 dpo en niet getest sinds 10 dpo. Ik heb totaal geen symptomen van een naderende ongesteldheid. Maar aan de andere kant hoop ik er ook niet teveel op. Alle andere keren dat ik zwanger was heb ik op 9dpo positief getest... En nu op 10dpo witter dan wit geeft me niet echt veel vertrouwen... Maar we zien wel. Maandag is mijn NOD en laat dat nu ook net mijn verjaardag zijn.
@positieve testers: GEFELICITEERD!! @negatieve testers en ongi geworden meiden: Jammer, ff flink balen en weer op naar de nieuwe ronde. Hier nu al 4 dagen achter elkaar een gestegen temp. Dus dat eitje is idd wel geweest hoop dat het klussen genoeg was. Nu lekker nog een paar dagen het wachtbankje op en daarna... tja hoop ik met ene positieve test in me handen te staan.. Liefs Melanie..
Goeiemorgen dames! @Kit... ik hoop ook dat jullie toch spontaan zwanger raken *ik duim voor jullie* @Tyndall... Een positest op je verjaardag zu een prachtig cadeau zijn! Lets hope so! @Melanie... succes met wachten! @hier.. temp is gezakt naar 36.7 en das niet zo goed vergeleken met mijn tempkaartje van toen ik zwanger was. Ik heb er dus niet zo veel vertrouwen in maar ach... tis potverdorie pas de eerste ronde voor ons. Heb nog tijd genoeg maar ohh wat is dat wachten toch killing elke keer! En Fertilityfriend doet het niet
Ik snap er niks meer van. Ik dacht dat 22 okt. m'n nod was. Helaas negatieve zwangerschapstest. Wel last van kwaaltjes. En nu heb ik al 2 dagen een knalpositieve ovu-test (allebei van zwanger & kids), terwijl ik dacht 2 weken geleden m'n ei te hebben gehad. Heb toen geen ovu-test gedaan, omdat we een paar dagen in Parijs zaten (hadden we wel verdiend na alle ellende). Uiteraard hebben we gewoon regelmatig geklust. Maar ik mag naar datumloos met een negatieve zwangerschapstest en een cyclus die van slag is. En ondertussen klussen wij gewoon vrolijk verder , want van een naderende menstruatie is nog niets te merken.
Hoi Allemaal, Mijn NOD was 18 okt. 5 dagen voor NOD (13 okt) POSITIEF getest.Zo blij! Nu hopen dat het blijft zitten.. Liefs Melissa
Dank je wel inkie! Jij mag ook bijna gaan testen zie ik spannend! Ik duim voor de mensen die binnen kort gaat testen! Liefs Melissa
@melissa graag gedaan meis en mijn banner klopt niet... heel laat ei gehad deze maand moet ik nog veranderen in de lijst dus ik moet nog wel even haha @angel hey schattieee jaaa goed he ben benieuwd.. heb alleen wel een ongi gevoel in me buik die helemaal naar me benen trekt...?? maar ongi worden daar is het nog veeeeeel te vroeg voor ben nu pas 5dpo
Goedemorgen dames, Nou ik ben ook begonnen met tempkaartje, omdat ik ook de MMM in ga. En dan goed overzicht heb over mijn temp. en ook aan de gyn. kan laten zien. Ik heb nu ook weer bij neergelegd dat niet raak is kan het altijd mee vallen. En ja ik weet het moet bij begin van de maand beginnen. Maar dacht gewoon leuk, nu alvast ben wel benieuwd . Gefeliciteerd zwangere! En ongi vrouwen kom op he nieuwe ronden nieuwe kansen! En alle wachtende vrouwen spannend!