Goedemorgen iedereen! Had vanochtend een lage temperatuur verwacht (omdat dat bij mijn vorige cyclus ook het geval was), maar die is niet gekomen Vandaag 37.15 (klik op mijn banner voor de FF-chart), maar dat zou ook kunnen komen omdat het vannacht best wel warm was in bed. Nu maar wachten wat mijn temperatuur morgen gaat doen, spannend! Groetjes, Naatje - EDIT - Ik zit nu ook even naar mijn eerste cyclus te kijken toen ik een beetje begon met tempen. Zie dat ik daar 2 dagen voor NOD ook een hoge temperatuur had en 1 dag voor NOD zakte mijn temperatuur. Het kan nog alle kanten uit...
geen zorgen maken meid. Je zit ng een week voor je NOD uit, dit kan misschien een innestelingsdipje zijn!
Goedemorgen meiden, Lees nog even bij en zie er weer wat zwangeren bij; Gefeliciteerd meiden!! De meiden die ongi zijn, even balen en op naar de volgende ronde! @ Angel, jij gebruikte tarwekiemolie toch? Waar was dat ook al weer goed voor en beïnvloedt het je cyclus? Ik gebruik vitamine van VSM voor (aanstaande) mama's, hier zit ook foliumzuur in e.d. @ Inkie, kan idd een innestelingsdipje zijn, had ik afgelopen keer ook en vervolgens steeg mijn temp weer! Duim voor je meid! Liefs D.
ja klopt die nam ik bij alle kindjes het KAN je cyclus korter maken en regelmatiger. MAAR het is vooral bedoeld voor een goede innesteling! kan het alleen maar aanraden! Bij de laatste 2 meteen zwanger met gebruik en bij de 1e met 2 maand na gebruik.
Heey girls, Hier nog steeds krampjes en moe moe moe!!! Maar hoort allemaal bij die hormoontjes dus ik verwacht er niets van. Mijn temp gaat wel lekker trouwens.. gewoon hoger dan ik tot nu toe in heel mijn cyclus zat.. Mijn temp kaartje Liefs Melanie
Thanks! En wanneer begin je ermee dan? Na je ms? Een kortere cyclus is nog niet zo erg als ie maar niet langer wordt...en innestelen zou fijn zijn! Bij het Kruidvat?
Ik hoop zo dat ze bij mij deze ronde ook hun werk gaan doen!! laat die scampi maar komen! haha, je hebt wat in gang gezet hoor lieverd. Ik denk dat het halve forum aan de tarwekiemolie zit ondertussen
Sorry!! Miss melly had dit weekend een verwenweekendje van haar mannetje gekregen dus weinig online geweest.. Wel nog stiekem mee gelezen. Best spannend zo dat tempe.. Al verwacht ik hem morgen wel naar beneden te zien gaan.. Ik wil ook een innestelingsdip haha.. Maaruh waar moet ik nou vanuit gaan? Mijn vorige ronde was 26 dagen.. Wat voor mijn gevoel dus een vmk was.. maar mijn ei heb ik op dag 16/17 gehad.. dus dat zou betekenen een cyclus van 30/31 dagen... Help me please
Lees het idd wel meer ja...haha. Hopelijk doet het zijn werk en hebben wij straks ook een mooie test! Lekker veel roze op de lijsten!