haha, die aandelen zouden veel verklaren! Was het maar waar, dan kregen we misschien een percentje... Niet dat ze nu veel kosten hoor hihi Hier gaat het super! (ik zet me denk ik vanaaf of morgen aan de aanvragen hoor moppie, dus ng heel efjes geduld hebben!) Mijn ms zijn gedaan dus lekker klussen en dat ei geen kans geven om ongezien te ontsnappen.. Want ik wil graag roze worden! Hoe gaat het daar lieverd? hopelijk niet te veel last van kwaaltjes?
Het was helemaal super.. We zijn vrijdag avond vertrokken, en aangekomen in het hotel was er meteen room-service met alcoholvrije bubbels haha.. Zaterdag heerlijk geshopt en gegeten en 's avonds uitgewaaid op het strand. (eerder wegwaaien met mijn figuur haha) Zondag ochtend vroeg eruit lekker ontbijten en daarna even niets doen. In de middag een heerlijke massage en gezichtsreiniging gehad.. Super! Maaruh even over mijn cyclus dan.. Kan het niet zo zijn dat ik een korte lf heb? of echt gewoon uitgaan van 14 dagen na je ei? liefs melleke
haha nee ze kosten geen drol en als je ziet wat het voor mij alleen al gedaan heeft...2x in 1x zwanger en bij de 1e in de 2e maand na gebruik, dus...... SLIKKEN DIE DINGEN JULLIE!!! haha Ah wat fijn dat het goed gaat met je! Maar doe rustig aan met de aanvragen meis, we wachten allemaal wel tot je er echt je koppie naar hebt staat ja toch. Je moet om de dag klussen jij en rond je ei mooi elke dag hoor !! haha Je moet meekletsen met de juli mama's hihi het gaat lekker hoor, maar wel veel kwaaltjes en al veel last van rug en bekken...mja...was te verwachten met 2 zwangerschappen from hell
ahh wat fijn voor je meissie!! Heerlijk hoor! Ik zou uitgaan van een standaard gemiddeld 14 dagen LF... Hoezo denk je dat die van jou korter is dan?
OOh ik hoop zo dat ik mag komen meekletsen bij de juli-mama's!! Daar gaan we voor! Oei liefie! probeer zo veel mogelijk wat te rusten. de herfstvakantie is gedaan, dus dan heb je weer wat meer tijd om te relaxe en voor jezelf!! Hopelijk is dit weer geen zwangerschap from hell!!! nou ik moet naar men werk! Toedoeloe!!
Door de vorige ronde eigenlijk.. toen was ie 26 dagen.. Maar ik ga gewoon uit van 30/31 dagen.. Kan ik ook zeker niet te vroeg gaan testen. liefs Melanie
@angel, ja ik heb wel is verstandige momenten hahaha.. Meestal wint eigenwijs het hier van verstand maar hey ik ben een 2ling van sterrenbeeld dus ik mag dat... 1 vaste gedachte zou niet goed zijn haha..
@angel diana en toekan dank jullie wel meiden knufffffff ik hoop ook zo dat ik bij de juli mamas mag dan zou ik op 10 juli uitgerekend zijn en dan is me moeder jarig
haha jullie willen daar allemaal bijhoren.. Ik ook, maar vriendlief juist weer niet.. die zegt ja daag dan krijgen we een kreeft... das niet te doen hahaha.. (zijn pa en broer zijn kreeft en hij schorpioen.. En laat die nou net niet zo goed matche..) Maar stel ik zou nu wel zwanger mogen zijn is mijn uitgerekende datum 11juli.. liefs melanie
Jullie moeten gewoon ALLEMAAL zwanger zijn! En Mellie, niks mis met kreeften hoor...heb er hier 1 en er komt er nog 1 bij
Ahhhhh wordt net geen juli meer voor mij ben ik bang. Of m'n cyclus moet weer een paar daagjes korter zijn Ja dames ik lees nog steeds mee hoor
Pardon? Lieverd, ik ben zelf 29 juni uitgerekend en ik zit bij de juli mama's.. Sterker nog: we zijn met z'n alleen eigenlijk juni mama's bij de juli mama's whahaha dus ja, jij mag er gewoon bij!
Goedemorgen! Nou me temp. is weer gezakt . Hoewel het wel steen koud was in de slaapkamer 0 gr ofzo? En het was heel vroeg vanmorgen. Dus ik denk dat ik morgen ongi word bleee! Dat word ronde 11, nou hopelijk niet natuurlijk. Maar ik verwacht het wel.