Heeey Yasmin Wel een klein dipje vandaag maar goed zit pas op 6 dpo dus het duurt nog wel even.. Ja ik zat net ff op internet te lezen over die zwanger worden pillen.. het blijken hele grote pillen te zijn die je twee keer per dag moet slikken en bij de een helpt het en bij de ander niet... Ik denk dat ik me foliumzuur gewoon blijf nemen en die multivitamine en dan die tarwekiem olie erbij
Zoals je al zei een klein dipje Etos zwanger worden heb ik een paar jaar terug wel eens gebruikt. Weet niet of het geholpen had want ik bleek een cyste te hebben wat de lange cyclussen ook kon veroorzaken. Zit nu te twijfelen om aan de tarwekiem te gaan beginnen.
Ik gebruik zwangerschaps tabletten van DA en visolie tabletten ook van Da Moet maar even kijken bij de kruitvat voor die tarwekiem tabletten Vandaag nod en voel me nog niet koud dus is het spannend! Als ik het erg koud begin te krijgen word ik ongi Waar blijven de nieuwe zwangeren?? Hup hup testen!! @Truusje gefeliiiiiiiiiiii
Spannend Whitesaber Je kan die tarwekiem olie ook echt in olie kopen... dat lijkt me iets prettiger moet je 2 keer per dag een theelepel nemen bij het eten.. maar goed ik wacht eerst deze maand af misschien is het wel helemaal niet nodig duim duim duim
Hallo dames, Helaas, ben ik ongesteld geworden. Wij gaan vol goede moed verder met de volgende ronde. Ik baal er op dit moment echt van, meer dan toen we aan deze ronde begonnen. Ik zal nog wel meelezen en ga mij dus nu aanmelden bij de maand november. Zou iemand mij op rood willen zetten? Alvast bedankt.
Hallo dames! Ben ik weer, heb sinds vorige week niet meer gereageerd, is er nog veel roze bijgekomen? Hier nog 'neutraal', ben echt zo benieuwd of het weer raak is of niet. Voelde gisteren en eergisteren heel de dag door wat krampjes, normaal heb ik die pas 1 dag voor nod. Hoop dat het een goed teken is.
@CenM hey meis hoe is het daar? zie dat jij nog maar drie dagen te wachten hebt.. ik zit ook op 6dpo maar moet nog 7 dagen wachten... denk ik dan want mijn cyclus is een beetje van slag ivm met late eisprong... maar is jou lfase dan niet te kort?? knuff
Ik heb een gemiddelde genomen van mijn cycli van afgelopen maanden, ik houd voor mezelf aan dat ik op 10dpo kan testen, dus pas vrijdag. Hoe lang mn lf is weet ik niet precies, half jaar geleden was het 10dagen maar dat was kort na miskraam, sindsdien niet met de ovulatietesten aan de slag geweest. Ben benieuwd hoe lang het dit keer zal zijn, hoop dat ik daar niet achterkom en gewoon lekker zwanger ben.
Nee, ik temp niet. Wel geprobeerd, maar nooit lang volgehouden. Maar als het dit keer niet raak is ga ik het volgende maand toch proberen. Al gebruik ik ovulatietesten, dan nog weet ik niet precies wanneer mn ei was. Ik hoop dat we samen lekker op roze kunnen!
Ja helaas maar ja volgende ronde beter van het weekend een maansteen gekocht geloof daar erg in de eerst bijna 1 jaar geduurt op laats maansteen gekocht en raak .. Bij de jongste 3 maand geduurt laatst maand maansteend en raak .. Dus nu hopen op volgende maand ....
dank je wel!!! ja dan kun je beste stoppen met multivitamine en foliumzuur want in die etos zwanger worden tabletten zit foliumzuur in en de rest ....