NOD-lijst 16 - 31 oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Vandaag is mijn NOD! Ben nog steeds niet ongi. :D kan helaas ook geen test doen aangezien ik bij mijn moeder een paar daagjes ben! Ik zal het vanzelf wel merken! Ik laat het jullie snel weten!!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @angel, ja vind ik dus ook hahaha.. Ben gewoon hyper er van haha.. Word nog wat als ik ooit is met zo'n positieve test in me handen sta..

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorguh....kijken of ik t allemaal beetje onthouden heb. Anders mijn excusus.

Daggie: van harte gefeliciteerd meid. Yes weer roze erby.

Nailey: aaaah wat een snoesje jullie puppy. Im in love hihi. En ja weet wat voor donderstralen pups kunnen zyn. Ben blij dat die van ons alweer byna 4 is. Pff wat gaat t hard. Zo dat is wel heftig joh met die spuite. Maar ben blij dat je nu toch meer weet. En zoals je zegt...t komt zeker goed by je. Ik ga heeeeel hard duimen.

Melanie: das ook niet mis met je mannetje. Hoop dat t niet ontwikkeld. Kijk das mooi om te horen dat je yemp mooi hoog is. Duim duim duim voor roze over paar dagen. Wanneer wil je testen?

Naatje: hoop dat je temp morgen niet verder gezakt is. Morgen ging je testen toch?

Zo ik lig eigenlijk al vanaf 4 uur wakker en moet eigenlijk naar toilet, maar durf niet. Zo stom hihi. Weet dus niet of ik ga testen. Bang voor witte test. Maar test ik nu niet denk ik er byna de hele dag aan.

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jeskejes, ik wil proberen het vol te houden tot 2/3 november voor ik ga testen.. Al hou ik er ook rekening mee dat ik dan al ongi ben geworden..
    Mijn vorige ronde was 26 dagen.. Dat zou betekenen dat ik 29 okt al zou kunnen testen.. Maar voor mijn gevoel was de vorige ronde een vmk.. Dus ik probeer toch uit te gaan van 14 dagen na mijn ei.. Dat zou dan dus 2/3 november zijn..
    Maar of ik het volhoud om tot dan te testen.. I don't know....

Spannend meid, Hoop dat als je wel gaat testen hij knallend positief is!

5. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Was eigenlijk van plan om donderdag pas te testen... Maar mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn en mijn temperatuur toch (iets) gestegen zijn, denk ik erover om morgen misschien toch te testen..

Maarjah dan moet die temperatuur wel gestegen zijn ;)

Ben benieuwd wanneer jij gaat testen Jeskejes!

6. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoi meiden nog meer roze jeeeeeeeej gefeliciteerd!!!!

Mijn temp is vandaag weeeer gezakt :( dus mijn hoop voor deze maand is weer ver te zoeken vandaag...

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @inkie, jammer meid maar ik hoop nog steeds dat het gewoon een flinke innestelingsdip is. En dat je morgen weer flink gaat stijgen.. Zo niet dan ga ik zo hard duimen dat je volgende ronde wel raak moet zijn!

8. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @melanie dank je wel meissie lief van je knufff

9. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @inkie, je hebt nog ff meis!! sterkte..

duim voor iedereen!!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Whaah moet plassen. Maar net vriendlief gebeld. Schat wat zal ik doen? Ah joh test morgen maar grrrr mannen. Nu wilt ie er opeens by zyn. Maar weet nu al dat hij nog in coma lig als ik morgen zou testen. Wat ik ook kan doen is nu testen en mocht t positief zyn dan kan ik m ermee verrassen. Owdaar ga ik weer....ga nu hopen dat t raak is en denken dat raak is. Pff zul je zien heb ik weer witte test in handen. Pfff Hoezo jezelf gek maken.

11. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Oeeehhh ga je testen, ga je testen?! SPANNENDDDD!!

Ik duim voor je!!

12. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    dat is niet niks zeg, dat je dat syndroom hebt.
    Ik herken het gedeelte van het dure medicijn wat vergoed moet worden. Mijn man heeft een tijdje voor zijn artritis injecties gebruikt die ook zo duur waren. Werden alleen geleverd door 1 apotheek en die kreeg je ook niet zomaar.
    Hij moest eerst van bepaalde andere medicijnen bepaalde hoge dosis gebruiken en als dat niet werkte, kreeg hij pas die injecties.
    Uiteindelijk dus wel gekregen en het werkte super! Man gebruikt ze nu niet meer, want gaat veel beter met zijn artritis.
    Ik hoop dat je toestemming krijgt voor de medicijnen!
    Veel sterkte ermee!

ps hoe heten die injecties?

13. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    jeskejes heb je getest????

ik weet nog dat ik bij mn zwangerschap van zoon een beetje mn nod vergeten was...ja ja dat kan bijna niet, ik weet het maar het was echt zo. Dat kwam omdat ik niks voelde en ook omdat mn zus net bevallen was, dus had even wat anders aan mn hoofd.
    Ik kwam thuis vh werk en ging even douchen, dacht in ene, oh ik kan best even over een staafje heenplassen.
    Gedaan, test neergelegd, gaan douchen en toen ik uit de douche kwam, was die positief!
    Man was wel thuis maar omdat het zo een " spontane" actie van mij was en ik eigelijk niks verwachtte, had ik niks gezegd.
    Hij zat achter de computer en ik hield die test onder zijn ogen LOL hij wist niet hoe te reageren, te veel shock!

Maar ja, dat was jaaaaaren geleden en ik zit mezelf hier gek te maken. Het is pas dag 25 maar vanwege mn vorige korte cyclus van maar 20 dagen heb ik het idee dat ik al een eind op weg ben, wat natuurlijk helemaal niet zo is.
    Ik kan ook gerust een langere cyclus hebben.

Gelukkig vandaag geen hoofdpijn, ik werd er gek van afgelopen 3 dagen, terwijl ik echt nooit hoofdpijn heb.
    Ook last van mn borsten, niet normaal.

Ok ik maak mezelf gek!

Nog gefeliciteerd voor alle meiden die streepjes hebben getest gaaf!
    En lekker ergens in juli uitgerekend? Lijkt me een fijne tijd!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nope nog steeds niet geplast en dus ook niet getest. Knap want normaal als ik wakker word moet ik gelijk. hihi. zo tikt t weer fyn op foon NOT haha.

15. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Oooohh je houdt ons in spanning haha! Ga je vandaag nog wel testen of doe je dat later deze week?

16. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nou marvel is een bedrijf die stripboeken maakt
    Stan lee is de oprichter
    Zoals Spiderman,X-men enz

@nailey Wat een snoepie

@emma Spannend!

@inkie Maar je moet nog 6 dagen wachten toch meid?

En hier nog steeds geen ongi Woohoo!!
    En ga nog steeds pas vrijdag testen whahaha

@daggie Gefeli Ik heb je test gezien meid

17. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Pfff...heb nu ook 'last' van het testdrang gevoel ;)

18. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @daggie knuffffff!!!

@whitesaber ja klopt moet nog zes dagen maar twee dalingen nu gehad heb ook nergens last van alleen vreet buien maar die heb ik ook als ik ongie moet worden... Heb ook nog geen kaartjes gezien zoals die van mij van vrouwen waarbij het raak was die maand... knuf

19. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Hallo!
    Ik gluur al een tijdje mee, maar het is wel zo leuk om me ook even voor te stellen! En jullie gelijk even een hart onder de riem te steken. Spannend allemaal he!

20. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Bedankt meiden! Ben wel beetje nerveus dat het niet blijft zitten, voel me vandaag beter dan gister, maar we zullen zien.

@Kit: Ja, spannend! Ik duim voor je!

@Angel: Ik zal me vanavond even op het juli-topic komen voorstellen!

Deel Deze Pagina