-Behappy (2e ronde, 1e kindje) -Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) -Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) -Esther15 (2eronde, 2e kindje) -Meandor (4e ronde, 2e kindje -Tamaramama (5e ronde 3e kindje) 17. (5) -Camilla (2e ronde, 3e kindje) -Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) -LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) -itsme82 (7e ronde, 1e kindje) -JennyC (1e ronde, 1e kindje) 18. (2) -LeenElise (5e ronde, 1e kindje) -Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. (10) -Evaa (3e ronde, 1e kindje) -Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) -Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) -Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) -SannekevW (2e ronde, 3e kindje) -Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) -Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) -marja poortman (3de ronde-3de kindje) -Blinky (1e ronde, 2e kindje) -Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 20. (4) -Princess86 (5e ronde, 1e kindje) -Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) -Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) -Karnijn (4e ronde clomid, 1e kindje) 21. (5) -Angel78 (1e ronde, 3e kindje) -Naliey (48e ronde, 1e kindje) -Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) -Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) -Meissie2008 (11e ronde, 2e kindje) 22. (9) -Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) -Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) -Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) -Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) -Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) -Truusjes (1e ronde, 1e kindje) -Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) -TVL (6e ronde, 1e kindje) -Fokje (? ronde, 3e kindje) 23. (7) -Childwish (2e ronde, 2e kindje) -Samba (2e ronde 2de kindje) -Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) -Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) -Toekan (niet echt een ronde, 1e kindje) -Deniesje (1e ronde, ?2 kindje) -Leo96 (1e ronde, 4e kindje) 24. (3) -Tyndall (3e rondje, 2e kindje) -Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) -mamavanyuna1 (?ronde, 2e kindje) 25. (4) -Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) -Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) -emmaa (2e ronde, 1e kindje) -Butterfly78 (3e ronde, 1e kindje) 26. (2) -Naatje (1e ronde, 1e kindje) -Pindarella86 (3e ronde, ?e kindje) -Fruitig (1e ronde, 1e kindje) 27. (6) -My faith (10e ronde, 2e kindje) -Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) -CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) -Vickske (11de ronde, 2e kindje) -LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e na MK) 28. (6) -Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) -Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) -Yessie (1e ronde, 2e kindje) -Swissy (4e ronde, 2e kindje) -Babke 83 (1e ronde, 1e kindje) -Zaterdag1978 (12 ronde, 2e kindje) 29. (6) -Orwen (2e ronde, 2e kindje) -Kit (2e ronde, 2e kindje) -N80 7e ronde na mk, 1e kindje) -Vissertje84 (2e ronde, 2e kindje) -Linny24 (1e ronde, 3e kindje) -JudithA (?e ronde, 2e kindje) 30. (5) -Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) -Mukje (6e ronde, 2e kindje) -Lyanna (22e ronde, 2e kindje) -1981 (1e kindje, 6e ronde) -Poemi (1e ronde na bbz, 2e kindje) 31. (6) -Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) -Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) -Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) -gyino (4e ronde, 2e kindje) -Ape (1e ronde, 1e kindje) -Sassie81 (3de ronde, 1e kindje) datumloos (3) -Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) -Hendrika (24e ronde, 1e kindje) -MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) -Posh84 (10e ronde, 1e kindje) Totaal: 90 13 zwanger, 29 ongesteld, 1 vlindertje, 6 MMM 8 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven /heb me zelf even veranderd, vandaag ongi geworden
Moonymuppet wat jammer meis dikke knuffff Ape ik ook over 5 dagen pas whahahaha maar doe het echt maandag pas denk ik als ik dan nog niet ongi ben geworden heb sinds vandaag wel veel witte afscheiding bleh whahah sorry
Jee meiden, wat is er veel geschreven! Heb alles vluchtig doorgelezen maar is teveel om te reageren haha. Hier nog steeds geen ongi maar dat wil niets zeggen natuurlijk omdat ik niet zeker kan weten wanneer mijn NOD is.... Heb alwel een test in huis gehaald... misschien dat ik zaterdag ga testen... of vrijdag, of morgen alvast even... ik weet het niet hahaha...
Jaaa ik zit te denken, misschien zaterdag al eentje doen, maar ja je hoort zoveel verhalen he haha. Verstandigst om te wachten tot maandag. En die afscheiding, sja, daar zijn ook veel veel verhalen over.... Hopelijk is het een goed teken!!!
Duim Duim Duim. Laat er nog lekker veel roze bij komen!!!! Hebben jullie dat ook? Dat je denkt tevoelen dat je ongi bent. Ik dus wel en durf dan eigenlijk niet naar de wc. En als je dan toch naar de wc gaat, je broek open doet en met 1oog kijkt of er niks in je maandverbandje zit? Hoezo je eigen gek maken? :-$ Ow echt erg haha. Maar tot nu toe geen bloed. Wil ik graag zo houden als t even kan
Inkie: 'rustig' afwachten? hihi. Ik wacht met je mee. Gaan gewoon op roze met z'n allen die er nog zitten.
Je gaat merken dat t merendeel al door is naar t volgende topic. Het wordt rustiger. Logisch ook. Sommige gaan al bijna aan de klus en hier zitten we nog in spanning. Wat minder is. Althans vind ik. Is dat je maar ff binnen komt vallen in een nieuw NOD topic. En weer zo fyn lang kunt wachten. Dat wachten grrr. Moeten ze toch iets op verzinnen haha. Zo dat ben ik ff kwyt haha.
Ja echt he een week geleden was het hier zooooooo druk en nu is het echt heel rustig... wel jammer dat je niet met heel de club bij het zelfde topic kan blijven en allemaal tegelijk zwanger zijn hahahah
Dat zou mooi zyn allemaal tegelijk zwanger. Helaas zal dat niet gaan. Ik merk wel dat ik een paar maanden niet op ZP ben geweest en t merendeel is allemaal nieuw voor my. Een paar oude bekende maar niet veel. Zat eerst in t eerste deel van de maand topics. Maar dankzy myn leuke cyclussen ahum. Zit ik in het 2e deel. En gelukkig lees ik dat er oude bekenden ondertussen al zwanger zyn. Altyd fyn om te lezen. Nu wy nog he haha
Ja vind het ook heel leuk om te zien hoe blij ze zijn als ze zwanger zijn.. maar vind het zoizo fijn dat er een site als deze bestaat.. iedereen is zo lief voor elkaar en je kan met al je vragen komen.. en je krijgt toch een soort band met iedereen omdat ze allemaal met het zelfde doel hier zijn en dat is dat ze een kindje willen... vind het ook zoooo lief dat sommige zwangeren nog steeds hier komen spieken om te kijken hoe het met de andere gaat... zijn echt lieve meiden allemaal stuk voor stuk
Ik ben het helemaal met je eens. Maar niet alleen zwangere dames ook dames die al doorgeschoven zyn komen nog wel eens spieken. Das toch welfyn. Want ja tis rustig hier haha.
@Angel whaha heyy schattie hoe is het met je? en je bekken? dacht te lezen dat je daar al last van had knufffff