hahaha idd.. ik ga wel ff 10 minuten in de hoek staan.. Hoe ist nah.. Ben geen kleuter meer... Als ik alle zinnen op dit forum letterlijk zou nemen, oei dan zou ik toch diep in de put zitten hoor.. Dan zou er geen licht meer in de duisternis zijn.. Maar gelukkig ben ik lekker positief ingesteld en zitten wij in ronde 38 voor ons eerste wondertje.. Dus ja.. Maaruh je had het over mijn NOD.. moet ik wel uitgaan van die 14 dagen? Hoe kom ik dan in hemelsnaam aan een cyclus van 26 dagen vorige ronde met me ei op dag 16..? Bedoel voor dat ene heb ik geen feitelijk bewijs dus mag daar eigenlijk niet van uit gaan... Vreemde toelie haha..
-Behappy (2e ronde, 1e kindje) -Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) -Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) -Esther15 (2eronde, 2e kindje) -Meandor (4e ronde, 2e kindje -Tamaramama (5e ronde 3e kindje) 17. (5) -Camilla (2e ronde, 3e kindje) -Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) -LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) -itsme82 (7e ronde, 1e kindje) -JennyC (1e ronde, 1e kindje) 18. (2) -LeenElise (5e ronde, 1e kindje) -Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. (10) -Evaa (3e ronde, 1e kindje) -Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) -Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) -Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) -SannekevW (2e ronde, 3e kindje) -Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) -Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) -marja poortman (3de ronde-3de kindje) -Blinky (1e ronde, 2e kindje) -Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 20. (4) -Princess86 (5e ronde, 1e kindje) -Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) -Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) -Karnijn (4e ronde clomid, 1e kindje) 21. (5) -Angel78 (1e ronde, 3e kindje) -Naliey (48e ronde, 1e kindje) -Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) -Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) -Meissie2008 (11e ronde, 2e kindje) 22. (9) -Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) -Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) -Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) -Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) -Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) -Truusjes (1e ronde, 1e kindje) -Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) -TVL (6e ronde, 1e kindje) -Fokje (? ronde, 3e kindje) 23. (7) -Childwish (2e ronde, 2e kindje) -Samba (2e ronde 2de kindje) -Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) -Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) -Toekan (niet echt een ronde, 1e kindje) -Deniesje (1e ronde, ?2 kindje) -Leo96 (1e ronde, 4e kindje) 24. (3) -Tyndall (3e rondje, 2e kindje) -Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) -mamavanyuna1 (?ronde, 2e kindje) 25. (4) -Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) -Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) -emmaa (2e ronde, 1e kindje) -Butterfly78 (3e ronde, 1e kindje) 26. (2) -Naatje (1e ronde, 1e kindje) -Pindarella86 (3e ronde, ?e kindje) -Fruitig (1e ronde, 1e kindje) 27. (6) -My faith (10e ronde, 2e kindje) -Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) -CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) -Vickske (11de ronde, 2e kindje) -LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e na MK) 28. (6) -Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) -Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) -Yessie (1e ronde, 2e kindje) -Swissy (4e ronde, 2e kindje) -Babke 83 (1e ronde, 1e kindje) -Zaterdag1978 (12 ronde, 2e kindje) 29. (7) -Orwen (2e ronde, 2e kindje) -Kit (2e ronde, 2e kindje) -N80 7e ronde na mk, 1e kindje) -Vissertje84 (2e ronde, 2e kindje) -Linny24 (1e ronde, 3e kindje) -JudithA (?e ronde, 2e kindje) -Poemi (1e ronde na bbz, 2e kindje) 30. (4) -Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) -Mukje (6e ronde, 2e kindje) -Lyanna (22e ronde, 2e kindje) -1981 (1e kindje, 6e ronde) 31. (6) -Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) -Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) -Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) -gyino (4e ronde, 2e kindje) -Ape (1e ronde, 1e kindje) -Sassie81 (3de ronde, 1e kindje) datumloos (3) -Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) -Hendrika (24e ronde, 1e kindje) -MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) -Posh84 (10e ronde, 1e kindje) Totaal: 90 14 zwanger, 30 ongesteld, 1 vlindertje, 6 MMM 8 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven Hoi dames vanmorgen rood bloed verlies gehad me zelf op rood gezet. Ik ga heel snel naar gyn. ben ik best blij mee. Wij gaan met volle moet naar de volgende ronde heb er een goed gevoel over.
Oh ja dames veel succes he! En zwangere gefeliciteerd hoor. En ongi dames kom gezellig naar nov. nieuwe ronde nieuwe kansen.
@myfaith, ahh nee meid.. had juist gehoopt dat ronde 11 voor jou de laatste zou zijn.. Hoop dat de gyn jullie snel kan helpen om zo'n mooi wondertje te mogen KRIJGEN haha.. Succes meid! liefs Melanie
ha dames, nou, ik heb de bloeduitslag en hcg was <0,1. niet zwanger dus..... nu ongi afwachten en afspraak maken met gyn. zwaar k#t. deze ronde was ik er voor het eerst van overtuigd dat het raak zou zijn: vlagen misselijk, supermoe en megaboobs... maar helaas, ik word voor de gek gehouden door eigen lijf. wil het liefst onder de dekens kruipen maar heb een hele drukke dag op werk. gelukkig wel weekendje weg gepland. die fles wijn gaat dus mooi mee!! tot vanaaf! voor de meiden die vandaag kunnen testen : good luck!
Poemie gefeliciteerd meid!!! Melanie. ja mag je hier écht niet zeggen want dan gaan ze steigeren. En nu we t over broodbeleg in de volksmond hebben...ik ga zo een boterham met kwattastrooisel eten. Maar meid ronde 38 al. Wist ik niet jeetje. Kom ik aan met mn gezeur dat ik in ronde 11 zit *schaam*
He Mukje das idd flink balen en k*t. Erg he als je lijf je zo voor de gek houd. Daar zyn ze kampioen in lijkt t wel. Nou meid weekend lekker weg en genieten van die fles wyn.
@jeskejes, Je zeurt niet hoor.. Ronde 11 duurt ook al te lang als je het mij vraagt haha.. Maaruh ik moet wel eerlijk zijn dat ik 1 jaar heb stil gestaan omdat ze me niet meer wilden behandelen op het ene ziekenhuis.. Maar ook voor ons komt dat wondertje wel hoor! Ennuh geniet van je kwattastrooisel..!
@mukje, meid ik snap je frustratie en je rot gevoel! Na je werk gewoon even tijd voor jezelf en je mannetje pakken hoor! veel liefs Melanie!
Poemi gefeliciteerd meis!!!! knufff My faith aaaaaah klote zeg ik heb zo hard voor je geduimt knufffffff mukje jammer meis knufff en bij mij me temp weeer naar beneden grmblgrml
@inkie, 0,1 hoeft nog niet zoveel te zeggen meid. Kan zomaar een normale schommeling zijn.. Ik blijf voor je duimen! Liefs Melanie
My faith, balen meid, suc6 bij de gyn! mukje, das echt balen zeg! jij ook veel suc6! inkie, bekijk mijn tempkaartje nou eens in mijn album Zegt geen donder nog he!!
@Melanie013: jouw kaartje ziet er nog steeds goed uit! Hopen dat het blijft doorzetten @Poemi: gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Eindelijjk weer roze erbij *jeuj* @de dames die ongesteld zijn geworden: flink balen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen @all: hier nog geen menstruatie te bespeuren Had 'm toch al verwacht nadat mijn temperatuur 2 dagen gezakt was. Vanochtend was 'ie toch een ietsiepietsie gestegen We wachten het weer af... Ben trouwens vandaag begonnen met het slikken van foliumzuur en tarwekiemolie. Slikte tot aan mijn eisprong VSM Puur mama en teunisbloemolie, maar dat zijn best grote pillen. Deze die ik vandaag slikte, vallen gelukkig heel erg mee
@angel, he he eindelijk de bevestiging dat ik vreemd ben JIEHOEEE!! @Naatje, ja ik ben er ook wel tevreden over, al verwacht ik niets hoor want behalve dat ik echt de hele dag door MOE ben en het KOUD heb voel ik niets noppes nada.. Dus voor nu vind ik het nog steeds vooral leuk dat ik een echte kans op een kindje heb..
@melanie zooooo jou kaartje is moooooi @angel ok ik heb gekeken whaha en je hebt gelijk jij teste 3 dagen voor nod al licht positief he... misschien kan ik morgen ook een restje wagen of gewoon wachten... als me temp morgen weer zakt wacht ik nog anders is het misschien zonde van de test..
Is dat nu niet erg. Heb je de laatste berichtjes gelezen en wil je reageren. Ben je alles kwijt. Pfff haha. Nou ik ga heeeeel hard duimen voor ROZE. Naatje jij houd t ook spannend. Hoop dat de temperaturen morgen wer allemaal gestegen zyn en er posi testen op volgen.
Je kaartje ziet er goed uit. Mijn temp is vanmorgen weer terug gestegen naar 37,0 en zit nu op 12 DPO. ik houd de moed er in!