@esther, kweet niet of je het kent.. Maar als ik me echt down voel neem ik altijd een bord vers gesneden frietjes met zoer vleesch mmmmmm Heerlijk!!! Voel me daarna gelijk weer goed.. Dat is zeg maar mijn stukje troost..
Kom ik weer aan. Moet t ff kwijt. Dag 40!!! Hallo cyclus wat doe je me aan? Zo lang heb ik m nooit gehad. Waarom.is test vd week negatief? Zou ik nog positief kunnen testen? Wil t nu wel weten. Maar heb 2 dagen geleden getest. Dus morgen en anders zaterdag testen denk. Snap niks van mn cyclus. Verdorrie.Baal ff. Lig ook nog ziekjes in bed en vriend zit ook in de lappenmand. Grrr word ff chag. Zo sorry moest t ff kwijt dames.
Nee weet niet precies wanneer mn eisprong was. Maar ga er vanuit tussen dag 16 en 22 ong. Afgelopen jaar geen langere cyclus gehad dan 37. En meestal 32 dus ja. En moest stoppe met temp en ovu vd gyn.
@Jeskejes hmmm maar als je nooit weet wanneer ongeveer je eisprong is moet je wel heel de maand regelmatig klussen @N80 uuuhm je moet op ff friend naar je chart gaan endaaronder staat share daar klik je op dan zie je allemaal codes je moet de bb code hebben die kopieer je. Dan ga je weer hierheen naar handtekening en plak je die bb code in je handtekening en klaar
zo, ff lunchpauze. frieten met vlees klinkt goed... maar man kookt vanavond, terwijl ik dan op de bak ga liggen. ook goede deal toch? tnx voor jullie lieve reacties. heb net etos zw worden en tarwekiemolie gekocht. dat gaan we komende ronde maar ff proberen. op naar roze in november. ik heb al een berichtje naar stklaas gestuurd, dat hij die hele doos met bevruchte eitjes niet moet vergeten mee te nemen voor ons! nieuwe verwchte eisprong is bij mij 12nov en laat hij juist dan met zijn bootje aankoen...
@N80 volgens mij is dat een super mooi kaartje!!!!!spannend!!! de mijne is een beetje het zelfde en iedereen zegt dat ie er goed uitziet dusss
@Mukje ik ben benieuwd of dat werkt die etos zw en die tarwekiemolie... zijn het grote pillen? en hoeveel moet je er nemen per dag? als het deze maand niet raak is ga ik het ook proberen denk ik tenzij het van die reuze pillen zijn hahahaha
Die van de Etos zijn wel redelijk groot. Voor mijn eerste zwangerschap heb ik ze gebruikt en was diezelfde maand zwanger! Nu deze maand er weer mee begonnen en hopelijk weer gelijk zwanger haha.
Whaha ik weet dat er testen zijn die je nu al kan gebruiken maar ik denk dat ik wacht tot maandag dan ben ik 13 dpo vorige maand werd ik toen ongesteld dus als ik het dan nog niet ben doe ik een testje en jij ?????
Ieuw N80 kan je ze niet door midden breken? die grote pillen blijven bij mij altijd in me strot steken en hoeveel moet je er nemen per dag dan?
whahaha shit nou ja misschien probeer ik ze toch wel als ze goed goed werken maar wanneer ga jij testen dannnnn N80???
Wy beginnen op tyd met klussen en dan om de dag zo ongeveer. En dan byna 2 weken achter elkaar zeker. Ligt aan hoe moe we zyn haha. Het moet geen moetje worden he. Maar ik begin nu toch echt te denken dat t zomaar raak kan zyn. Ik zou niet weten waarom mn cyclus zo lang is. Mn uitslagen waren allemaal goed, dus iets medisch is t niet. Bij vriendlief was ook alles goed. Zo vreemd vaag...wil duidelijkheid
N80, je ei kan ook later geweest zijn...1 dag bijvoorbeeld...toen heb je niet getempt.....maar omdat je ovutest nog positief was kan het dus...
Uh ik heb ook die etos zwanger worden pillen. Ook de tarwekiem tijdelijk geslikt en foliumzuur apart. Ik ben er op moment beetje klaar mee, al die pillen en die van Etos waren groot. En dat 2x per dag blee!