CenM als jij er vragen over hebt of het zit je niet lekker zou ik gewoon naar de huisarts gaan hoor daar is ie voor toch knufff
CenM gewoon afspraak maken by ha. Jij hebt vragen, jij wilt meer weten hoe t zit. En zij zyn er voor om je verder te helpen toch? En dat je al zwanger bent geweest moet er niks mee te maken hebben vind ik. Eigenlijk zouje juist meer geholpen moeten worden. Of zie ik dat verkeerd? Maar wat bedoel je met late eisprong? Gyn zei tegen my dat 35 dagen cyclus nog op t randje is van 'normaal'.
Nee ik heb nog geen drang om te testen.. Alhoewel me onderbuik wel weer aan t groeien is (net als bij de andere 2 zwangerschappen) maar kan ook schijn zijn omdat ik het te graag wil voelen! Ik laat straks me mannetje wel even kijken..
Bedankt lieve dames! (K) @jeskes: deze cyclus is 29 dagen en had pas een positieve test op dag 20. Dus ei zal 21 of 22 zijn geweest. En ben nu al ongesteld. Toch te kort na elkaar?
Kep me kapot gelachen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/311556-aangepast-de-zouttest-voor-geslachtsbepaling.html
CenM volgens mij is dat wel kort ja.. ik zou ff de huisarts vragen hoe dat zit ik heb er wel wat over gelezen maar weet niet meer precies hoe het nou zat normaal moet het ongeveer rond de 14 dagen zitten en jij zou dan op de 8 zitten dat is wel erg kort volgens mij... knufffff
dag dames ............ Ik ben nog steeds niet ongie hoop dat het raak is. Even over die zout test hoeft natuurlijk niet te kloppen (maar wel grappig als het wel zo is) al je nou niet zwanger bent en je doet die test wat komt er dan uit????? viel me net te binnen rare vraag misschien hahhaah
hahahaha die zouttest geweldig..! Dat zou nou echt iets zijn voor mijn ventje.. Zodra ik zwanger ben komt ie aanlopen met zijn glaasje met zout hahaha zie het nu al voor me...
Hoi, effe een dagje weg geweest en al weer teveel gebeurt om nog op te kunnen reageren! willen jullie eens naar mn tempkaartje kijken? 37fca8 Ovulation charts on FertilityFriend.com wil zooooooooo graag testen, maar ben bang voor omo-wit mn cyclus is ook nog niet echt regelmatig, dus weet ook niet precies wanneer mn nod is. voolopig blijft temp nog hoog heb voor mn banner maar een beetje ruime cyclus genomen, dus daarop klopt nod 31 oktober niet liefs
Ik zou nog wachten tot zondag. want als die reuzedip je innesteling was, is dat ng maar 4 dagen geleden.. beetje kort lijkt me om echt al een + te zien te krijgen...
he meiden even weer een berichtje van mij. jullie kunnen mij op rood zetten, ben gisteren ongi geworden. heb ik even een "dom" vragje => 24 sept was mijn laatste ongi dus zou dan zat 22 ste weer zijn maar was 5 dagen later de 26ste welke datum moet ik nou op rekenen woe de 30 nov of + 5 ma 5 dec pffff was anders (bij de andere 2 zwangerschappen altijd precies op tijd altijd een cyclus van 4 weken nu even onzeker sorry
@ [FONT="]Inkie81, Jeskejes en My faith: lief dat jullie voor me duimen meiden. ik duim ook voor jullie hoor en voor alle andere meiden hier natuurlijk Hier nog steeds geen eisprong gehad, vandaag dag 30. Ik heb wel hele heldere waterige afscheiding dus hoop dat mn ei er nu aan zit te komen. We gaan vanavond wel aan de klus en hopelijk mag het toch raak zijn ondanks een mega late eisprong. [/FONT]
jammer meid, succes in de nieuwe ronde. Ik zou van de vroegste datum, 30 nov, uitgaan zodat je je ei niet kan missen en dan wel langer doorgaan met klussen.
wat ziet je kaartje er goed uit!! Hoopvol! Ik zou zaterdag of zondag testen als ik jou was en als je temp hoog blijft. Suc6!!