Fokje wat jammer maar duim voor je voor de volgende ronde en idd op tijd beginnen met klussen zodat je hem niet mist en dan gewoon om de dag Posh wat irritant zeg... kan begrijpen dat dat heel frustrerend is blijven klussen he... en ik hoo pdat je ei nu heeeeel snel komt knufff
meiden ik ga me weer uiloggen... slaap lekker voor straks en me duimen draaien voor iedereen die wat geluk nodig heeft hoop dat ik morgen terug ben met een stijging in me temp.. Knuffffff
ja dat leek mij ook wel een goed idee. hoop inderdaad dat die "reuzedip" innesteling is geweest. die temp is wel 3 kwartier eerder gemeten dan gemiddelde tijd, maar dat lijkt me niet zoveel te moeten schelen. Dankjewel!
Ooohh Angel, je hebt al echt een buikkie! Ik vind buikfoto's altijd zo mooi hè! Hier nog steeds nog ongesteld.. Dacht vanmiddag ongesteld te worden omdat het toiletpapier bij het afvegen lichtroze was. Dus de hele dag loop ik met een 'luier' maar tot nu toe helemaal niets! Niet eens lichtroze bij het afvegen. Snap er niets van...zucht..
Angel Jij lijkt al 6 maand ver ofzo! haha, nu begrijp ik waarom iedereen het al weet Je buik ziet er trouwens STRALEND uit!
@Naatje, Ik heb precies hetzelfde vandaag! Ik snap er niets van! Normaal als ik begin met ongi: beetje lichtbruin en vervolgens 'normale' bloeding. Ging ik dus vandaag ook van uit, maar ook niets. Net nog een beetje roze. RRRaar!!! Kan toch niet meer van innesteling zijn neem ik aan?
Goedemorgen dames! Volgens mij heeft het doorgezet. Nog niet veel, maar nu wel meer rood. Even afwachten hoe dit zich in de loop van de dag ontwikkelt, maar denk wel een normale menstruatie hoor. Dit is nu mijn langste cyclus ooit; 44 dagen..
@naatje, jammer meid hoop voor je dat het niet lang meer zal duren voor je ook op roze mag! Hier is mijn temp gezakt... Ik weet dat het niet veel hoeft te zeggen... Maar toch.. Als ik dan naar die cyclus kijk van vorige ronde.. Dan was ie 26 dagen.. ik zit nu ook op 26 dagen.. Dus dan zou de daling nog te begrijpen zijn.. Maar ik zit nog wel steeds ver boven de coverline... Mijn tempkaartje Wat denken jullie? Liefs Melanie
Mellie, check mijn zwangerschapstemp kaart eens in mijn fotoalbum.....zie de pieken en dalen...zegt dus nog niets!!!
@angel hahaha jaa die heeft idd wat pieken en dalen ja.. Maar je kent me inmiddels wel een beetje toch haha.. Ik probeer altijd van het negatieve uit te gaan in dit geval dan kan het altijd alleen maar mee vallen haha.. Wel spannend natuurlijk... liefs Melanie
Goedemorgen dames.Naatje nee balen meid. Melanie..blijf duimen. Hier een slechte nacht gehad. Heel veel gehoest au au. Word je zo moe van. En geen bloed. Dag 41. En nee nog niet getest. Kijken hoelang ik dat volhou om niet te testen.