dat was om het spannend te maken.... nee hij is echt omo wit whahaha heb een gewone test gebruikt van de appotheek... welke gebruikte jij nou 3 dagen voor nod???
ja schiet op zeg, krijg net van Angel de hint wat zich hier afspeelt!!! ow je was er al..........ja K*T
whahaha esther gekkie ja GRMLBLMGRLMBM jammer maar goed is ook wel een beetje vroeg he hoopte dat ik misschien een heel vaag streepje zou zien... vorige maand werd ik op13 dpo ongesteld..maar ja nu wacht ik tot zondag
Hoop niet dat dit betekend dat ik gewoon ongi word omdat angel wel op 3 dagen voor dpo een vaag straapje zag.....
Lieverd, je kaartje ziet er nog steeds prachtig uit. Gewoon even wachten (moet ik zeggen). Weet dat dat moeilijk is, maar toch......wacht met je mee hoor
En angel jij bent ook een lieverd whahahaha zo leuk dat je esther gelijk melde over me testje whahahahahaha jullie sporen niet maar zijn wel heeeeel lief knuffffff
Haha Inkie, dan toch testen! Je bent niet te geloven!! Maar het kan nog steeds hoor, misschien was het inderdaad nog te vroeg! Esther: GOEDEMORGEN terug!!
Dank je wel meis en ach het beestje hoeft maar een naam te hebben hé.....Maar dat Angel zo vroeg positief testte zegt niks mup, dat weet je!!! Ik testte pas 5 dagen NA nod, dus......