Ja ik weet niet ben wel paar keer misselijk geweest. En eergisteren vreselijke hoofd pijn gehad. Maar voel niks aan me borsten?
Ow Angel nu word ik wel een beetje zenuwachtig. Uhm ik denk dat ik zo maar even naar kruidvat ga gewoon slaap ik wat beter vanavond. Anders ga ik er weer hele tijd aan denken.
Ja ik kan me bij de eerste zw ook niet herinneren dat ik zere borsten had. Maar ik ben daar zo op ingesteld omdat ik dat elke maand na me eisprong heb.
oh dat wist ik niet hahaha thnx zal eens kieken.. nee nog niet getest maar begint nu wel te kriebelen..
Nou even testje gedaan was nega. maar hij ziet er zo vaag uit dat ik hem toch even wil laten zien. Haha zo een raar krabbeltje heb ik nog nooit gezien . Uhm 32 dagen als het nu zou doorlopen, maar dat is dus niet zo. Maar geef niet ben ik tenminste wel uit onzekerheid.
Nou toch even tijdje niks gedronken en nog testje gedaan. Anders kan ik niet slapen hoor. De volgende was omo wit, jammer maar ik was toch al een soort van ongi. Maar kan ik in ieder geval met leeg hooft slapen hihihi