Jezus dat ga je niet menen he angel over INKIE.. Inkie meid als je dit leest weet dat ik aan je denk en dat ik voor je duim!! Liefs Mel
Goedemorgen dames, Kwam even kijken of er nieuws was...... was er ook alleen geen goed............lieve Inkie, heel veel sterkte vanuit deze kant, mijn duimen draaien dat alles goed komt!!!!!! Melanie, ga je evengoed zelf testen nu? Wat een lekker onduidelijk gedoe allemaal.......ja joh wij wachten wel weer, hebben toch niks beters te doen....
Bah bah bah, ik zit hier gewoon met kippenvel en weet niet wat ik moet zeggen. Inkie lieve meid, heeeel veel sterkte en hoop dat t snel beter met je gaat. Verdorie, ben er echt stil van. Kon er ook nog wel bij want mn moeder is net gelijk doorgestuurd naar t zh voor hersenscan en ruggeprik.
Ah nee Inkie Heel veel sterkte en hoop echt op een goed afloop voor je!! De duimen draaien hier ook!!
hey meiden, Hier getest, maar helaas omowit. Toen ik de druppels deed zeg maar, dacht ik meteen een streepje te zien, maar snel daarna niets ( ja 1 dan)! Nog steeds niet ongi.
Jeetje iedereen naar het z-huis Inclu mijn man... Die moest met spoed heeft acute binnenoorontsteking die verging van de pijn... De huisarts dacht dat hij acute doofheid had,dus wij in de stress... Gelukkig gaat ze aan het eind van het jaar met pensioen
ik heb vanmiddag (niet met ochtendurine) nog een test gedaan.. Deze was negatief.. Als ik op FF ook mijn ovulatie testen weg haal (die zijn met clomid niet altijd even betrouwbaar, dan zou ik nu pas op 9dpo zitten.. Ik had op dag 14 een posi ovutest, dag 15 een nega en dag 16 weer een posi ovutest... Kijk ik wel naar de ovutesten dan zit ik op 13dpo.. Dus ja hoe twijfelend wil je het hebben haha.. Ik ga nu lekker tot na het weekend wachten en verwacht gewoon ongi te worden.. En tja dan maar op naar de volgende ronde.. Mocht ik na het weekend nog niet ongi zijn dan nog maar een test.. Mocht ik dan nog steeds niet zwanger zijn, dan zal ik weer aan de provera moeten voor een ontrekkingsbloed op te wekken, en daarna dan waarschijnlijk een hogere dosis clomid
Wat erg voor Inkie!! Ik vroeg me al af waarom we niets van haar hoorde bij de juli mama's Hopelijk snel duidelijkheid wat het is en kunnen ze er wat aan doen.
Hier onderweg naar huis van ziekenhuis. Mn ma heeft toch een hersenbloeding. Morgen meer onderzoeken.om te kijken wat ze kunnen doen. Ben er helemaal kapot van.
Inkie sterkte meid!!! Jeskejes ook jij sterkte toegewenst. Hoe maakt ze het verder. Heeft ze duidelijke verschijnselen?
Ze heeft geen uitval zoals nu bekend is. Ze is wel goed by want toen we erby mochten begon ze gelijk te preken hihi. Ze vroeg aan mn pa of hy wel gegeten had. En waarom mn vriend geen mitella aan had. En of de auto al thuis stond. Thats my mom hihi. Altyd bezorgd om een ander. Ow ben doodsbang, maar ze is daar in goede handen. Beter kan ze niet liggen.
Wat een klote-nieuws hier allemaal.... Ik wens Inkie heel veel sterkte en hoop op het allerbeste! Ik ben eigenlijk sprakeloos, woorden schieten te kort! Jeskejes ik wens jouw moeder heel veel sterkte en kracht toe. Vergeet niet aan jezelf te denken in deze moeilijke tijden!
meisjes meisjes toch wat een nare bedoeling hier toch. Voor iedereen die een steuntje in de rug kan gebruiken: heel veel sterkte en kracht!!!!! dikke digi knuffel en kuzzzzzzzzzz
Nou dat is tot nu toe nog redelijk positief. Hoop dat ze er verder niets ernstigs aan over houdt. Mijn schoonmoeder was 55 toen ze een hersenbloeding kreeg en had veel uitval verschijnselen. Gelukkig is het meeste wel hersteld. Alleen is ze erg vergeetachtig En snel emotioneel... Heel veel sterkte en een *digiknuf*