Heb trouwens nog iets leuks, is alleen n beetje offtopic. Mijn dochter Loïs vanmorgen toen ik mijn teen nagels ah lakken was... "Mama Joïsje ook nagel-PLAK op"
hahha het is idd off topis maar wel geweldig he zulke uitspraken van die kleintjes. Zo zei mijn broertje altijd Kontbijtkoek = ontbijtkoek. En een plakje borts=worst hahahha wel grappig he van die uistpraken. Mijn nichtje kwam laatst bij mijn zwager en ei dat hij niet mocht liegen maar of hij wel haar echt vader was!! Mijn zwager stond perplex ze is pas 3! dus hij vragen hoe ze eraan kwam zei ze dat kindjes in de speeltuin hadden gezegd dat ze het weekend naar hun echte vader gingen! ZO zie je maar weer wat ze allemaal maar niet opslaan he!
Haha idd geweldig dat soort uitspraken, loop er hier ook bijna dagelijks tegenaan hoor. Ik schrijf ze ook allemaal meteen op. Zodat ik ze later op site en in fotoalbum kan plaatsen. En idd wat je zegt helemaal true, het zijn net sponzen zuigen alle info op. Kleine kindjes grote oortjes
Pff die dochter van mij dan.... (7 jaar)....we waren in de kruidvat, ik nam even testen mee (2voor 5 euro), staan we in de rij, zegt ze; mama jij krijgt toch helemaal geen baby? GODDAMN dacht ik...mja, die kan lezen en weet echt wel wat zwanger betekend.... Ik heb er maar omheen gelult haha
Whahahah heb ook nog een leuk verhaaltje... mijn kleine buurjongetje had het steeds over sex en hij is pas 5! Dus zijn moeder zij op een gegeven moment... joh waar heb je dat geleerd... weet je eigenlijk wel wat dat is.... zegt ie met ze grote blauwe oogjes, ik denk iets dat heel erg stinkt hahahahaha nou toen kon je me van de grond af vegen
hehe wordt er nou om mij gelachen hahqaha...angel ben jaloers, mijn libido ligt ook 10x hoger als meneer..oftewel geef mij ook maar 1 a 2 keer op een dag prima...nou hij heeft momenteel al moeite met omde dag...(en geloof me dat is zwaar) dus ik denk dat als je morgen in de krant leest man verkracht door zijn vrouw dat het over mij gaat haha!
ik heb heel raar gekeken naar dr en gezegd: huh? Nee waarom dan? Zegt ze: ja daar is dat toch voor? Ik zei: nee man! Dat is voor mijn hoofdpijn! En ze zei rustigl ohhhhh hahahahah
Waahahaha,wat een leuke uitspraken allemaal... Mijn vriendin en daar een kennisje van heeft een sexartikelen webshop, en nou had ze een jaja tarzan op haar nachtkastje staan omdat ze het gewoon een mooi ding vind zeg maar... En nou zei haar zoontje op een overvol schoolplein dat mama een blauwe piemel op haar kamer had! Hahaha zn moeder kon goed door de grond zakken op dat moment... Maarja ze vraagt erom he, als er iemand eerlijk is zijn het kinderen!
Mama die meneer is ook een ouwe zak zeg...(zoontje van 3) Lijpe shippie ouwe is ook favoriet of tik um aan ouwe...(lang leve bijdehandte kennissen van je kind). mama ik heb jou ingeslikt....want je zit in mijn hartje, nou die was wel heel lief
Ahhhh die is inderdaad errug lief lefbekkie! Zoontje van mijn vriendin nu 3... Vorig jaar heeft sinterklaas en zwarte piet echt veel indruk op hem gemaakt, en laatst liepen zij in de v&d en daar stond een grote donkkere man,waarop die kleine riep: mamaaaa,zwarte piet! Oeps... Gelukkig kon die man er zelf heel hard om lachen, maar soms kunnen kids je echt voorschut zetten! En een andere kennis haar dochter... Haar tante had haar vaders haar geknipt,maar niet zo naar zijn zin,dus thuis had hij gezegd dat zij hem nooit meer mocht knippen,omdat ze dat niet kon... Nouja,je voelt hem natuurlijk al aankomen...toen ze haar tante weer zag zei ze: jij mag papa's haar nooit meer knippen, want jij kan er niks van zei papa! Woehahahahaha
Aaah lief ^^ Ik heb volgens mij vandaag in de V&D mijn ei gehad... Opeens felle steken in mijn zij!! Maar ff testen zo denk ik.. Over de situatie met mijn vriendin; De keuze is geheel aan haar, ookal ben ik zeer fel tegen abortus heb ik wel gezegd liever dat jij er voor kiest dan dat hij hem veroorzaakt heeft. Ze heeft tot volgende week vrijdag bedenktijd, en krijgt daarvoor nog een gesprek met MW. Het is dus zeker geen makkelijke keuze
goedemiddag! Wat een leuke uitspraken allemaal zeg @within: spannend voor je en wat een moeilijke beslissing voor die vriendin. hier alles rustig, geen idee dus of ik mijn ei al gehad heb of nog niet, ik wacht het gewoon af allemaal.