Met dat klussen moet het wel goed komen.. heb me uitgeleefd bij de fabrieksverkoop van Hunkemoller vandaag ^^
Pffff nou weet niet wat ik nou weer heb... wilde net een ovu testje doen voor de zekerheid ivm me baarmoederslijm... heb ik gewoon tot 3 keer toe een fout melding.... 3 teststrips verkloot dus heb er nu nog eentje over, zou ik die nog proberen of beter nieuwe kopen? ik gebruik die digitale van clear blue
Ja wist ik dat maar elke keer als ik dat teststaafje erin deed kreeg ik na een paar seconde een foutmelding... dan moet je hem eruit halen en wachten tot die melding weg is en dan een nieuw staafje weer in de urine enz.. dat heb ik dus 3 keer gedaan en elke keer krijg ik die foutmelding....
Dan zou ik met die test terug gaan naar de winkel! Moet je kijken wat die dingen kosten en ze geven jou enkel foutmeldingen!
Ja echt balen idd die dingen zijn hartstikke duur! heb al ff op de site gekeken staat een telnr op die bel ik morgen wel ff....
Inkie ik ga mee met Angel, kom op zeg terug ermee! Kost je klauwen met geld. Net nog een leuke van zoonlief, mijn man werkt op het gemeentehuis maar zoonlief bleef bij hoog en bij laag beweren dat papa de burgemeester was haha, als dat zo was pff zou ik me elke maand vast minder zorgen maken om het laatste stukje maand na het salaris....
Ik heb ze gewoon bij de supermarkt bij ons gehaald, denken jullie niet dat die gewoon zegt daar kunnen wij niks aan doen moet je bij clear blue zijn..? Trouwens die bon heb ik allang niet meer...
hey meiden, super leuk hier weer bekende namen te vinden. Juist een MK gehad, maar we proberen om weer vooruit te kijken. Deze maand heb ik alles los gelaten. Geen testen meer en afwachten. Maar je lichaam beslist er precies anders over. Vanaf vandaag pijn aan de rechtereierstok, veel wit verlies en gevoelige tepels. Volgens mij komt mijn eisprong vroeger, maar weet het helemaal niet. Heb nu wel schrik door alles los te laten, dat ik mijn eisprong ga missen, vermits ik een man heb die niet zoveel goesting heeft als ik.
Hey meiden hoe is het hier al weer veel gebabeldld zie ik al wel. Hier gaat het goed. Ben alleen zo verdomd nieuwsgierig of ik mijn ei al gehad heb of niet~~~!! maar ik moet nog even afwcahten ben benieuwd wat me temp morgen gaat doen! Liefs mamavand
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) itsme82 (7e ronde, 1e kindje) 18. LeenElise (5e ronde, 1e kindje) 19. Angel78 (2e ronde, 3e kindje) Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) SannekevW (2e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) marja poortman (3de ronde-3de kindje) 20. Meissie2008 ( 11e ronde, 2e kindje) Princess86 (5e ronde, 1e kindje) Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) 21. Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) Naliey (48e ronde, 1e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje)< Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) Truusjes (1e ronde, ?e kindje) Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) TVL (6e ronde, 1e kindje) Fokje (? ronde, 3e kindje) MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) 23. Marja Poortman (3e ronde, 3e kindje) Childwish (2e ronde, 2e kindje) Samba (2e ronde 2de kindje) Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) 24. Fruitig (1e ronde, 1e kindje) 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) 26. Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) Posh84 (10e ronde, 1e kindje) Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) 27. My faith (10e ronde, 2e kindje) Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) Vickske (11de ronde, 2e kindje) 28. Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. Orwen (2e ronde, 2e kindje) Kit (2e ronde, 2e kindje) N80 7e ronde na mk, 1e kindje) 30. Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) Mukje (6e ronde, 2e kindje) 1981 (1e kindje, 6e ronde) 31. Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) datumloos Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Lyanna (22e ronde, 2e kindje) Banjer (1e ronde 2e kindje) Totaal: 60 zwanger, ongesteld, vlinder, 6 MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven Hoi Meiden! Ik kom me melden en heb me op jullie lijstje gezet. Ik weet nog niet op welke datum mijn nod valt want ik had nog geen cyclus. Maar als het goed is komt mijn ei er nu aan gezien de symptomen. Zodra ik zeker weet ijn ei te hebben gehad zet ik mij op de goede datum. Lyanna ik zag dat het jou 22ste ronde wordt. Die bracht bij mij bij mijn eerste geluk, ik hoop voor jou ook!
16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) itsme82 (7e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (11e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (5e ronde, 1e kindje) 19. Angel78 (2e ronde, 3e kindje) Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) SannekevW (2e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) marja poortman (3de ronde-3de kindje) 20. Princess86 (5e ronde, 1e kindje) Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) 21. Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) Naliey (48e ronde, 1e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje)< Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) Truusjes (1e ronde, ?e kindje) Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) TVL (6e ronde, 1e kindje) Fokje (? ronde, 3e kindje) MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) 23. Marja Poortman (3e ronde, 3e kindje) Childwish (2e ronde, 2e kindje) Samba (2e ronde 2de kindje) Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) 24. Fruitig (1e ronde, 1e kindje) 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) 26. Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) Posh84 (10e ronde, 1e kindje) Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) 27. My faith (10e ronde, 2e kindje) Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) Vickske (11de ronde, 2e kindje) 28. Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. Orwen (2e ronde, 2e kindje) Kit (2e ronde, 2e kindje) N80 7e ronde na mk, 1e kindje) 30. Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) Mukje (6e ronde, 2e kindje) 1981 (1e kindje, 6e ronde) 31. Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) datumloos Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Lyanna (22e ronde, 2e kindje) Banjer (1e ronde 2e kindje) Totaal: 60 zwanger, ongesteld, vlinder, 6 MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven mezelf verplaatst van de 20ste naar de 17e. ei eerder gehad dus ook eerder op de lijst jippie!!!
Goedemorgen dames, Het begint te korten nu...binnekort mogen we het NOD lijstje weer vullen met kleurtjes, laten we hopen met veel ROZE! Vanochtend was mijn temp 36.4 en de afgelopen 2 dgn 36.0 zou dit betekenen dat mijn ei is geweest? Het rommelt heel erg in mijn buik,lekker hoorbaar ook! Mn vriend vroeg of er een kikker in zat...dus ik zei: mag toch hopen dat je er wat anders in gestopt hebt! Maar volgens de calculator zou ik bij een 28 dgn cyclus vandaag mijn eisprong hebben,maar kan toch best dat die gister geweest is? Pffff de onzekere tijd komt er weer aan...ik ben sowieso heel onzeker omdat ik een ex heb gehad die vreemd ging bij het leven,en door hem 8 mnd met chlamydia rond heb gelopen Heb het hier laatst ook met mijn huisarts over gehad. Wat fijn dat je hier op dit forum je ei? Kwijt kan... Oja mamavand, slik jij de capsules nog? Liefs
Morgen meiden. Hier temp ietsje gezakt vanmo maar denk nog steeds dat mijn ei eergister geweest is...ik wacht morgen ff af... @princess, wat erg zeg dat je dat door je ex gehad hebt!! En ik denk idd dat je ei geweest is! @Banjer, welkom! @meissie2008, lekker wat eerder je nod! @mamavand, hoe is je temp?
GRRR nou ok eerst het goede haha, hoefde manlief niet te verkrachten gisteren grinnikgrinnik, maar goed weet zelf bijna zeker dat gisteren mijn eisprong was maar mijn temp was vanmorgen maar 36.5....Ok wel het hoogste van de hele periode maar scheelt maar 0.2 in vergelijk met de dag ervoor...wat nou? Werkt dat bij mij niet of krijg ik geen ei...(voelde toch duidelijk de bekende klachten)grrr ben hier dus niet zo goed in blijkt wel haha. Banjer welkom! Princess wat een eikel zeg, alsof vreemdgaan nog niet vervelend genoeg is grrrr Goed ik ga wat doen want ik word beetje kriegel van de onzekerheid en zo.... lees wel mee hoor! maar goed me eerst maar weer even op 17 labeltjes richten vandaag!
@Lefbekkie, ik heb altijd maar 0,2 stijging na mijn ei, altijd gehad ook! En wat fijn dat je hem niet aan de grond hoefde te trekken
Goedemorgen allemaal Zit hier ook te wachten tot temp gaat stijgen. Was gisteren gezakt naar 1 van mn laagste temp en vandaag maar 0,1 gestegen. Wacht maar gewoon af en klus lekker verder Mamavand ben ook benieuwd naar je temp!
Nee ik ben gestopt metd ie pillen had er geen goed gevoel over. SLik nu gewoon puur mama van vsm even duur namelijk. En geen rommel aan toe gevoegd om je cyclus te regelen dat heb ik normaal ook niet nodig. @angel ik baal ontzettend mijn temp is het zelfde gebleven na 20 x tempen en steeds 36,9 ben ik kwaad uit bed gestapt. Voel me zo in de zeik genomen door mij n eigen lichaam. En nu begint ook steeds meer het gevoel op te spelen of er dan toch misschien iets niet goed gegaan is tijdes de curretages. Aangezein ik vorige maand maar ook deze maand weer ontzettende buikpijn had op dag 12,13,14 en nu nog geen ei dus ik moet zeggen ik voel me zwaar Kut op het moment want dacht echt me ei gehad te hebben! Ik weet nu ook niet meer wat te doen. denk dat ik dan toch maar mijn gyn ga bellen dat ik graag een echo wil, om te kijken of alle wel echt goed is. ik heb namelijk na mijn curretages helemaal geen echo gehad!