NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) 18. 19. Michelle77 (2e ronde, 2e kindje) Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) 20. Meissie2008 ( 11e ronde, 2e kindje) 21. Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) 23. 24. 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) 26. 27. 28. 29. 30. 31. datumloos Totaal: 11 zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven
Hallo...laat ook ff mn neus zien. Pff kunnen ze die ongi niet afschaffen hihi. Maar ja tis eigenlijk al over gelukkig. 3 dagen korter dan normaal. Jeetje snap mn lichaam echt niet. En sorry beetje onsmakelijk maar maandag kwam er ontzettend veel troep mee. Nog nooit gehad. Zo vreemd.Nou ga mn bedje op zoeken. Welterusten.
Heyhey Ik kom me even melden... Vandaag ongi geworden dus moet naar de volgende ronde.. Wie wil mij op de 25e zetten?? Dank je alvast
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) 18. 19. Michelle77 (2e ronde, 2e kindje) Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) 20. Meissie2008 ( 11e ronde, 2e kindje) 21. Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) 23. 24. 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) Naliey (48e ronde, 1e kindje?) 26. 27. 28. 29. 30. 31. datumloos Totaal: 11 zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven __________________ @naliey je staat erbij meid!!!
hee meiden, kwam ff weer checken hier! nog niet zo veel te vertellen nog lichtelijk ongi...nog even en we kunnen weer klussen! ik vind zelf Nikki ook een super naam maar me man begon toen ook al direct te rijmen en tja dan komt vaak pikki erachter aan ja...dat is wel jammer want vind het een vlotte naam! Nou ja ookal zijn we nog niet zwanger , we zijn al sinds we van de pil afzijn bezig met namen...ben ik daar de enige in of zijn er meer meiden?fijne dag vandaag
welkom naliey en meissie! Laat de klusweek maar weer gauw komen en tussendoor natuurlijk ook goed oefenen
@meissie: wij hebben de namen ook al bijna klaarliggen. Maar dat is ook meer een restantje van Fleur, daar hadden we nog een lijst van en in de loop van tijd is dat afgezwakt. Denk dat we voor een jongen nu 2 of 3 namen hebben en voor een meisje ook zoiets. Maar ja, eerst nog maar zwanger worden en blijven.
thanks Isis!! ja straks weer heerlijk klussen..kan niet wachten! @Maia, we hebben een mooie dochter vanbijna 3 jaar en een jongensnaam ligt er nog gewoon van toen, die vinden we nog steeds mooi! maar een meisje namen komen we echt nog niet uit ahaha en we zitten al in ronde 11, daarvoor de pil al 2 maand laten staan dus 13 maand later zijn we het nog niet eens over een meisje naam hahaha mmmm zullen het vast ooit wel eens worden maar goed idd maar zwanger worden en blijven dan discuseren we weer verder hihihi
Thnx meissie maia en isis... Vraagteken mag weg hoor Is inderdaad voor onze eerste... En ik geloof dat ik naar een paar dagen eerder moet verhuizen.. Ik tel het nog even na... Edit: Ja ik moet verhuizen naar de 21e of 22e Ik heb nu voor 31 dagen gedaan vanaf gister...
hey meiden mag ik me bij jullie voegen helaas! Ik zal kort even iets over mezlef vertellen, Ik ben een moeder van een prachtig zoontje van 16 maanden. We heben 15 maandne moeten knokken voor we zwanger waren van hem. Nu wilde wij heel graag een broezusje voor Déan en besloten in maart te gaan proberen om zwanger te worden dit met in ons achterhoofd dat het wel eens even kon gaan duren. Maar k was meteen zwanger helaas ging dit fout met 5 weken. Dan denk je dat je niet weer meteen zwanger zult worden want ja bij de eerste ging het ook moeilijker. Maar wonder boven wonder bleek ik weer meteen zwanger helaas bleek ons kindje met 10 weken niet meer te leven uiteindelijk 2 curretages gehad, waar ook nog eens uit kwam dat ik een partiele mola zwangerschap had. Elke week bloedprikken en hopen en biden dat je geen chemo hoeft. Gelukkig daalde mijn waardes ontzetend snel en kregen wij eind augustus groen licht! Het word voor ons nu totaal de 4e ronde voor een tweede kindje maar de 2e ronde na mijn mken! IK hoop dat julle mijn verhaal nog snappen anders kun je mijn blog wel lezen! ik hoop meiden dat we allemaal niet zo lang hoeven te wcahten en dat we snel op roze mogen heel veel liefs en knuffels mamavand Oh ja wil iemand mij toevoegen als mamavand 2e kindje 2e ronde na partiele mola zwangerschap! oh ja op de 19 e!
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) 18. 19. Michelle77 (2e ronde, 2e kindje) Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) 20. Meissie2008 ( 11e ronde, 2e kindje) Princess86 (5e ronde, 1e kindje) 21. Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) Naliey (48e ronde, 1e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) 23. 24. 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) 26. 27. 28. 29. 30. 31. datumloos Totaal: 15 zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven He meiden, ik heb een paar planken en spijkers gepakt om het bankje wat langer te maken! Ik heb plaats genomen op 20 oktober ronde 5, 1e kindje. Heb vandaag etos multi zwanger worden pillen gekocht, al is het maar voor alle vitamines die erin zitten... Heb niet een te lange cyclus hoor,tussen de 23 en 28 dgn,nu weer 28 dus hoop dat hij nu een beetje zo blijft! Hebben jullie ervaring met deze pillen? Liefs Wijziging: naliey,verhuisd, en mamavand toegevoegd!
@mamavand: ik hoor er veel positieve verhalen over,dus ik ga het gewoon een maandje proberen, er zitten in elk geval veel vitamines in en foliumzuur. Doosje met 60 capsules kost 7,20
Daar ben ik weer,haha.. Hier een club waar je kunt lezen over de etos zwanger worden pillen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/59113-etos-zwanger-worden.html