NOD-lijst 16 - 31 oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Even bijgelezen hier. Veel gelachen om de leuke dingen.

Maar ook de trieste zaken gelezen. Helaas zijn er ook van die kloothommels op deze aarde!

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    300?? :$ wat was de functie dan?
    En niet te negatief he ;) We duimen door!

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wow, goirle, dat is hier om de hoek... Wat een mongool zeg... Jeetje zo eentje zou ik wel eens in een hokje willen plaatsen van 3 bij 3 meter met daarin verder 4 hongerige tijgers...

Sorry hoor maar ik heb veel meegemaakt en gezien maar die gast is gek.. Maar die zal er wel weer met een taakstraf van afkomen want hij zal wel PRODEO een advocaatje krijgen die zegt, mijn client had last van een dilerium na het nuttigen van teveel alcohol en moet daarom als verminderd toerekenings vatbaar worden verklaard, en edelachtbare daarom is een taakstraf op zijn plaats..

En het meissie zit haar leven lang met een trauma..
    Hoop dat haar kindje niets mankeert.

4. Within

Within Niet meer actief

Die 4 tijgers vind ik wel een goed idee.. Dan heb ik nog wel een toetje voor ze.. sommige mensen!!

5. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel
    Whahaha niks bijzonders hoor er word volgend jaar een nieuwe Intratuin geopend hier in de buurt, en ik dacht dat lijkt me wel leuk 24 uur in de week tussen de leuke spulletjes :) Want van thuis zitten word ik gek.... Maar daar dacht geloof ik heel de buurt ook zo over :)

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    jezus haha, hele dorp uitgelopen :p

7. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    whahaha ja idd, nou hadden ze wel iets van 50 verschillende vacatures, en hebben ze ook wel veel mensen nodig dus.. maar goed we zien het wel.... weet ook niet of dit echt iets voor me is heb altijd op kantoor gezeten, maar dat ben ik zat.. wil gewoon wat doen ipv de hele dag achter een computer scherm :)

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Nou meid, ik zal duimen voor je. wanneer hoor je het?

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Over een week of drie whuahahahaha, maar dit was alleen maar een selectie procedure voor de sollicitatie gesprekken omdat er zo veel mensen gereageerd hadden, je moest een presentatie geven van jezelf, de mensen die nu door zijn gaan naar de sollicitatie ronde, en dan moet je daar ook nog doorheen en dan een tweede gesprek en als je ze dan nog niet zat zijn mag je blijven :)

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Goddamn en dat alles voor een winkelfunctie in de intratuin? Moest je ook HBO hebben? :p

11. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Whahaha Universiteit ;) maar heb niet gesolliciteerd om achter de kassa te gaan zitten ofzo hoor daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan whahahaah, ik wil op de afdeling sfeer en interieur....

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Oh dat is leuk zeg!! Nou ik hoop dat je het krijgt!!

13. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Jaaa ik heb een datum! Vandaag mijn eisprong... geen twijfel mogelijk, ik lig krom! Dan kom ik uit op...ehmm....de 21 ste mijn nod.

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat je een datum hebt!! Wou dat ik het ook kon voelen zeg ook al kan het dus erg pijnlijk zijn

15. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @angel ja zou wel leuk zijn maar goed.. vind het wachten op me eisprong en de NOD dag veeeeeeel belangrijker :)

@Banjer, ooh wat fijn! op naar je NOD! :)

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    @Yasmin ik voel het ook niet hoor.. maar ben ook niet de hele tijd aan het voelen of ik iets voel... als je begrijpt wat ik bedoel whahaha

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Snap wat je bedoelt hoor! Doe het zelf ook niet. Maar lijkt me wel handig zodat je zeker weet dat je je ei gehad hebt :)

18. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Tja ik zou soms willen dat ik het niet zo goed zou voelen . Ik kan er echt krom van liggen van de pijn, maar het is natuurlijk wel lekker duidelijk. (het is niet iedere maand zo heftig hoor) Ben blij dat ik nu een datum heb om naar toe te leven, zo te spreken;)
    Scheelt trouwens ook een hoop geld aan ovu testen en ik hoef ook niet te tempen.:D

19. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja lijkt me ook niet echt lekker zo veel pijn, maar aan de andere kant wel ideaal dat je zonder ovu testjes kan... scheelt veel geld idd. :D

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hallo lieve dames,

Mag ik me ook hier aansluiten??
    Wij hebben al een zoontje van 18 maanden en willen graag een broertje of zusje voor hem.
    In principe hebben wij de natuur de natuur gelaten en ik ben nooit meer aan de pil o.i.d. gegaan.
    Maar dit is in principe de tweede ronde dat we bewust bezig zijn geweest.

Ik heb mijn eisprong op dag 17 gehad (zowel gevoeld als temperatuur bevestigd) en als mijn lf een beetje normaal doet zou ik dus een cyclus van 31 dagen hebben. Wat vervolgens betekend dat mijn NOD (dag 32 dan toch he???) 16 oktober moet zijn.

Natuurlijk hoop ik net als jullie allemaal dat het lekker raak mag zijn!
    Ik voel al van alles. Het raarste was 4 dagen dpo, toen verloor ik 's morgens geheel uit het niks een slijm/bloed propje (achtig ding.....lekker duidelijk).
    Verder behoorlijk ongi gevoel al vanaf 3 dagen na ei, krampen, rare smaak in mond etc etc etc.
    Heel gek, vanaf 2 dagen beginnen mijn ovu testen opeens opnieuw naar positief te neigen. Niet dat ze al positief zijn, maar wel bijna.....
    (ja waarom ik door test weet niemand, je moet toch wat ;))

Oftewel we wachten rustig af of het raak mag zijn en proberen ons niet gek te laten maken........:p

Nou, heel verhaal, maar dit ben ik dus.
    Ik weet niet of ik jullie allemaal bij kan houden, maar ik wens jullie allemaal een geweldige (en hopelijk snel) zwangerschap toe!!!

Heel veel liefs van Esther

Deel Deze Pagina